Geld & Recht alle pijlers

Pakketje van buren staat hier al een paar dagen

26-03-2015 00:07 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
En het is een groot pakket en staat dus in de weg.





Voor een nieuwe buurman hebben we maandag het 3de pakje aangenomen. Hij haalde de vorigen steeds pas na een paar dagen op, grrrr. Ik Sprak hem daarop aan en zei dat ik geen pakketjes meer aan ging nemen voor hem. Dochter lette maandag ff niet op en nam toch weer een pakje aan toen een bezorger aanbelde. Het staat nu in ons gezamenlijk trappenhuis( niet die met de buurman) en in de weg. Het is groot en zwaar.



Maandag, dinsdag en woensdag aangebeld: geen gehoor,,nu briefje in de bus gedaan. De twee andere bewoners vh pand waarin hij woont zijn samen op vak.



Het bedrijf waar het pak is besteld is geen bekend bedrijf, ik zie zo snel geen sticker van de bezorgdienst maar is vast te vinden, denk ik.

Als de buurman het pak morgen niet heeft gehaald wil ik het bedrijf opbellen om het op te laten halen, heb ik ook in het briefje gezet. Maar ik voel nu al nattigheid: het pakket is immers afgeleverd, welliswaar bij mij maar toch. De kans bestaat dat ze het niet willen ophalen denk ik. Of moet ik toch kijken naar de bezorgdienst en dat bedrijf bellen om het op te halen?



Ik wil beslagen ten ijs komen bij één van de twee bedrijven.



Tips?

Tips?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 26 maart 2015 @ 23:01:

[...]





Ik heb geen telefoonnummer van deze man. Ik ken hem niet behalve van eerdere pakjes die ik had aangenomen. Ik zie hem verder nooit. En dan ook echt nooit.

Waren de buurvouwen van het pand waarin hij woont niet op vakantie geweest dan had ik het anders opgelost, geprobeerd anders op te lossen.

Blijkbaar had de webshop een telefoonnummer of emailadres.Nou gelukkig netjes opgelost en geheel begrijpelijk in jouw situatie. En super service van die zaak. Nog even op het hart drukken van je dochter niets aan te nemen meer. Lekker een streep hieronder zetten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
En noem het maar een pakketje
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
wij gebruiken een pakketbox waar alle pakketjes meestal inpassen, behalve tuinset ofzo We hebben de xl maat ;) hoeven wr de buren niet lastig te vallen
Alle reacties Link kopieren
@Karin: Daar heb ik ook wel eens over gedacht, maar ik twijfel nog een beetje. Vaak moet je toch tekenen voor ontvangst, ook als het niet aangetekend is of zo. Doen de bezorgdiensten daar bij zo'n box niet moeilijk over? En welk merk hebben jullie?



(Edit: En word je op jullie beurt dan niet een soort pakketpunt voor de halve straat, omdat de bezorgers weten dat ze bij jullie altijd terecht kunnen? Op zich zou ik dat hier niet eens zo erg vinden, maar hoe gaat dat bij jullie?)
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 maart 2015 @ 00:38:

[...]





Nou gelukkig netjes opgelost en geheel begrijpelijk in jouw situatie. En super service van die zaak. Nog even op het hart drukken van je dochter niets aan te nemen meer. Lekker een streep hieronder zetten.Een vette Mylene. Pakjes voor deze man niet meer aannemen.
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven