Ook nog wakker? Klets hier mee in Café WAKKER

11-03-2015 13:00 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier in Café WAKKER.











Oud topic; Mylene_Valerie in "Ook nog wakker? Klets hier mee in Cafe W..."
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:vivalimegroen schreef op 27 maart 2015 @ 00:05:

[...]

Tja wat zal ik zeggen. Verstandhouding is niet zo goed. Maar deze keer was het oke!



Dat is fijn Lime. Misschien wordt het nog beter!



Myv. Passion was twee jaar geleden hier. Zijn we geweest. Was een leuke ervaring, maar had geen zakdoek nodig. Was met Anita Meyer in de hoofdrol.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivalimegroen schreef op 27 maart 2015 @ 00:05:

[...]



Tja wat zal ik zeggen. Verstandhouding is niet zo goed. Maar deze keer was het oke!Oke is toch prima ? Moeilijk...
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 27 maart 2015 @ 00:12:

[...]





Dat is fijn Lime. Misschien wordt het nog beter!



Myv. Passion was twee jaar geleden hier. Zijn we geweest. Was een leuke ervaring, maar had geen zakdoek nodig. Was met Anita Meyer in de hoofdrol.Oh op tv kwam het aardig binnen. Anita Meyer daar hoef ik dan ook weer niet om te huilen
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 maart 2015 @ 00:11:

[...]

Nee het zijn wel liedjes dat je een laken bij de hand moet hebben.Ja haha en waterproof make-up of onopgemaakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 27 maart 2015 @ 00:12:

[...]





Dat is fijn Lime. Misschien wordt het nog beter!



Myv. Passion was twee jaar geleden hier. Zijn we geweest. Was een leuke ervaring, maar had geen zakdoek nodig. Was met Anita Meyer in de hoofdrol.Die vond ik wel gaan maar in Grun mooier. Het regent volgens mij trouwens altijd bij de Passion. Maar wat een evenement qua zang en optreden, heel knap. Ik woon denk in een te klein durp dat het ooit hier gehouden gaat worden maar anders ga ik er wel heen, mooi om een keer mee te maken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Marjo41 schreef op 27 maart 2015 @ 00:12:

[...]



Oke is toch prima ? Moeilijk...Tuurlijk is oke prima. Misschien had ik er meer van verwacht. Weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Myv, in Den Haag was het droog maar ijskoud.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivalimegroen schreef op 27 maart 2015 @ 00:18:

[...]



Tuurlijk is oke prima. Misschien had ik er meer van verwacht. Weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen.



Misschien even laten zakken? Dat je over een paar dagen denkt, oke het was niet wat ik had gehoopt maar het is voor nu even goed?



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 27 maart 2015 @ 00:20:

Myv, in Den Haag was het droog maar ijskoud.Ja en je moet uren staan he? Dat zou ik niet kunnen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:vivalimegroen schreef op 27 maart 2015 @ 00:18:

[...]



Tuurlijk is oke prima. Misschien had ik er meer van verwacht. Weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen.Ik denk dat ik het wel snap.
Alle reacties Link kopieren
Crazy,







En een hele fijne dag/avond.
Misschien gooi ik het er zo wel uit
Alle reacties Link kopieren
Cat, gefeliciteerd, hele fijne verjaardag



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:vivalimegroen schreef op 27 maart 2015 @ 00:26:

Misschien gooi ik het er zo wel uit Misschien lucht het op?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:vivalimegroen schreef op 27 maart 2015 @ 00:26:

Misschien gooi ik het er zo wel uit Als je dat wil, doen!
Alle reacties Link kopieren
Cat, gefeliciteerd! Fijne verjaardag. Ondanks mijn masterclass kan ik nog steeds geen plaatjes plakken dus die moet je er maar bij denken
Zal wel opluchten, maar te herkenbaar. Dus doe het maar niet :-)
Crazy gefeliciteerd
Alle reacties Link kopieren
Als het oplucht Lime. Je kan het weer weg halen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marjo41 schreef op 27 maart 2015 @ 00:32:

Cat, gefeliciteerd! Fijne verjaardag. Ondanks mijn masterclass kan ik nog steeds geen plaatjes plakken dus die moet je er maar bij denken Als ik je ooit ermee kan helpen dan zeg je het maar hoor. Je hebt wel de plaatjesplakrechten he?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 27 maart 2015 @ 00:41:

Als het oplucht Lime. Je kan het weer weg halen.Mee eens, we zullen niets quoten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:MocyMoos schreef op 27 maart 2015 @ 00:41:

Als het oplucht Lime. Je kan het weer weg halen.Klopt. Zwager heeft een nieuwe vriendin. Weet niet hoe ik daar mee om moet gaan. Ouders weten het en die vinden het verschrikkelijk.
Oh ik vind het mooi voor zwager.
Alle reacties Link kopieren
Wat moeilijk voor jou en je ouders. Je gunt het hem wel maar toch....
Alle reacties Link kopieren
Ja dat zijn altijd moeilijke dingen. Begrijpelijk dat jullie het moeilijk vinden. Aan de andere kant, zijn leven gaat natuurlijk ook verder. Denk dat het gewoon even tijd nodig heeft voor jullie. Jammer dat Jo er niet is, die heeft hier ervaring mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven