Entertainment alle pijlers

vrijgezellenfeest amsterdam

25-03-2015 23:44 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou gaat mijn moeder trouwen, 45 jaar.. hele vlotte dame... alleen ben ik tegen die tijd 30 weken zwanger, nu gaan we dus lekker uit eten daar met haar vriendinnen en we gaan naar het sexmuseum (stelde een vriendin van haar voor) en we willen haar wat vragen laten uitvoeren... en ik kleed haar natuurlijk lekker raar aan ;) Nou heb ik nog nooit een vrijgezellenfeest georganiseerd, wat moet ik nog meer doen? leuke kadootjes kopen? maar wat zal ik kopen? wat kan ik nog meer in amsterdam doen wat leuk is?

Hebben jullie leuke vragen wat ik haar kan laten uitvoeren? ik heb zo graag wat tips.. ik kom er niet meer uit ;) het is overigens 18 april al haar vrijgezellenfeest! en we zijn incl met haar met zijn 8en.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zanahoria schreef op 26 maart 2015 @ 01:48:

Oooh wat dacht je van een naaktmodel schilderen? Dat lijkt mij best de perfecte combi tussen gezellig kneuterig bezig zijn en toch wat spicy Ja daar heb ik dus ook aan zitten denken... maar ik weet dat me moeder dat dus niet wilde gaan doen ;) die wilde het een klein beetje netjes houden :p
Alle reacties Link kopieren
quote:bordi schreef op 26 maart 2015 @ 01:56:

[...]





deze lijkt me helemaal gaaf!! vind me moeder denk ik ook helemaal leuk! Thanks, ik was zelf ook best tevreden met mijn vondst
Alle reacties Link kopieren
Dat ijscafé lijkt me niet zo veel aan eigenlijk. Pasta e basta of dineren in het donker lijkt me dan leuker eerlijk gezegd.



En als je dan toch ergens een drankje wilt doen, kun je prima op de Wallen terecht, bijvoorbeeld bij Wijnand Fockink zelfgestookte jenever drinken of in de Old Sailor of je loopt een stukje verder richting Zeedijk naar Café aen 't water. Of je pakt een terrasje op de Nieuwmarkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Beeldig schreef op 26 maart 2015 @ 01:59:

Oh die andere fotoshoot klinkt ook goed voor een vrijgezellendag!



Houd je nog geld voor een rondvaart over ook. Nou thanks voor alle tips in iedergeval... hopelijk word het een super leuk vrijgezellenfeest voor haar blij dat ik toch maar even gevraagd heb hihihi... anders was het misschien wel een flop geweest!
Alle reacties Link kopieren
quote:bordi schreef op 26 maart 2015 @ 02:00:

[...]





Ja daar heb ik dus ook aan zitten denken... maar ik weet dat me moeder dat dus niet wilde gaan doen ;) die wilde het een klein beetje netjes houden :pJe moeder wil het netjes houden en jij wil haar meenemen naar een sexmuseum. Mij ontgaat de logica.
Een rondvaart is een beetje truttig. Als je met een groepje bent kan je beter een bootje huren en zelf gaan varen. Rondvaarten zijn ook 15 pp, een boot heb je voor 90 euro, dus met 6 personen heb je die eruit. Neem je een lekkere picknick mee. Ben je wel een beetje van het weer afhankelijk, dat kan in april natuurlijk nog alle kanten op.
Ja ho wacht, jij kent je moeder toch het beste? Als zij gelukkig wordt van gek gekleed en genante dingen doen...go for it! Mij zou je er echt niet blij mee maken maar het gaat om jouw moeder en wat zij leuk vindt.



En idd gewoon die high wine doen, dat jij zwanger bent is dan jammer.



Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
quote:geordie schreef op 26 maart 2015 @ 01:43:

[...]





Pardon?

Ik reageer heel normaal. Ik vraag notabene aan jou wat jou zwangerschap er mee van doen heeft. Waarom kan je geen high wine doen omdat JIJ zwanger bent? Het gaat niet om jou, het gaat om de bruid. Dan drink je lekker een sapje. Of moet de rest op een watertje omdat JIJ zwanger bent?



Ik vind het gewoon opvallen dat je al in de tweede zin van je OP moet zeggen dat jij 30 weken zwanger bent, en dat heeft niks met het feestje van je moeder te maken. Maar dan ook echt helemaal niks. Tenzij je wil gaan skydiven ofzo.

Doe ff normaal. Het is niet zomaar een vriendin het is de dochter van de bruid en als moeder vind je het niet leuk als je dochter overal aan de kant moet staan. Of verwacht je dat ze met een dikke buik gaat karten, naar de klimwand of idd zich klemzuipen.



TO google eens op eten in het donker. En houden jullie van hollandse muziek en de sfeer? ga dan lekker naar cafe beter beense dat is bij het rembrandplein en daarna kun je door naar le cinema bv. (en tussendoor de andere kroegen misschien ook ff in) Ik zou er verder niet teveel zgn aparte dingen voor verzinnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivapimpelmees schreef op 26 maart 2015 @ 06:40:

[...]





Je moeder wil het netjes houden en jij wil haar meenemen naar een sexmuseum. Mij ontgaat de logica.Seks museum is echt een museum hoor, geen striptease of probeer deze dildo taferelen. En ja best leuk om daar eens een keer naar toe te gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 26 maart 2015 @ 08:21:

[...]



Seks museum is echt een museum hoor, geen striptease of probeer deze dildo taferelen. En ja best leuk om daar eens een keer naar toe te gaan.



Dat zeg ik toch ook niet.

Maar ik vind een naaktmodel schilderen nou ook niet echt fout. Daarom snap ik TO niet.
Alle reacties Link kopieren
wij wonen in het centrum van amsterdam en zien elke dag een aantal van dat soort verklede groepen voorbij lopen. het is en blijft elke keer weer een sneue vertoning. Amsterdam, kunt u deze groepen alstublieft zo snel mogelijk uitkotsen en naar de rand van de stad brengen? Zo, dan weet je hoe de gemiddelde amsterdammer tegen je aankijkt als je daar loopt.
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 26 maart 2015 @ 08:34:

wij wonen in het centrum van amsterdam en zien elke dag een aantal van dat soort verklede groepen voorbij lopen. het is en blijft elke keer weer een sneue vertoning. Amsterdam, kunt u deze groepen alstublieft zo snel mogelijk uitkotsen en naar de rand van de stad brengen? Zo, dan weet je hoe de gemiddelde amsterdammer tegen je aankijkt als je daar loopt.en de gemiddelde Rotterdammer, Hagenees en Zutphenaar
Alle reacties Link kopieren
Ik heb uiteindelijk het meest kneuterige vrijgezellenfeest ooit gehad en was er blij mee. Gewoon lekker geborreld en gourmetten. Leuke dag gehad, verkleden en door een stad hupsen daar maak je mij niet blij mee. Het hoeft ook niet duur te zijn.
Een kennis van mij had afgelopen week haar vrijgezellenfeest in Amsterdam. Ze werden met een overdekt privébootje opgepikt in de buurt van Centraal, konden genieten van een zelf meegebrachte borrel terwijl ze door Amsterdam tourden en werden toen afgezet voor het restaurant waar je in het donker dineert (http://www.ctaste.nl/).



De kennis vond het hartstikke gezellig en toch ook bijzonder door het dineren in het donker en was heel blij dat ze niet geforceerd 'unieke' en 'komische' dingen hoefde te doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 26 maart 2015 @ 08:20:

[...]



Doe ff normaal. Het is niet zomaar een vriendin het is de dochter van de bruid en als moeder vind je het niet leuk als je dochter overal aan de kant moet staan. Of verwacht je dat ze met een dikke buik gaat karten, naar de klimwand of idd zich klemzuipen.



TO google eens op eten in het donker. En houden jullie van hollandse muziek en de sfeer? ga dan lekker naar cafe beter beense dat is bij het rembrandplein en daarna kun je door naar le cinema bv. (en tussendoor de andere kroegen misschien ook ff in) Ik zou er verder niet teveel zgn aparte dingen voor verzinnen.hihihi bedankt voor je bijval ;) zo dacht ik er dus ook over.. en me moeder denkt wat dat betreft heel erg aan mij... dus denk dat zij er niet prettig zit als ik er voor spek en bonen bij zit... lief van je!
Alle reacties Link kopieren
quote:vivapimpelmees schreef op 26 maart 2015 @ 08:29:

[...]





Dat zeg ik toch ook niet.

Maar ik vind een naaktmodel schilderen nou ook niet echt fout. Daarom snap ik TO niet.sex museum vind ik heel wat anders als blote mannen schilderen.. ik denk daar tenminste zo over.. en ik weet zeker mijn moeder net zo
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 26 maart 2015 @ 08:34:

wij wonen in het centrum van amsterdam en zien elke dag een aantal van dat soort verklede groepen voorbij lopen. het is en blijft elke keer weer een sneue vertoning. Amsterdam, kunt u deze groepen alstublieft zo snel mogelijk uitkotsen en naar de rand van de stad brengen? Zo, dan weet je hoe de gemiddelde amsterdammer tegen je aankijkt als je daar loopt.hahaha ja dat was me wel duidelijk nou ! :p was het al niet meer van plan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven