Hoe vaak check jij de facebook van je ex?

26-03-2015 20:26 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zeker 1 keer per uur benieuwd hoe vaak andere dit doen. Stem aub mee in de poll

Hoe vaak FB ex checken?

Totaal aantal stemmen: 55

Ik heb geen facebook (38%)
ex heeft geen facebook (5%)
1 keer per dag (5%)
1 keer per week (7%)
2 keer per week (4%)
1 keer per maand (22%)
2 keer per maand (4%)
5 keer per dag Geen stemmen
10 keer per dag (5%)
2 keer per dag (4%)
elk uur (5%)
I'm Doing Me
Alle reacties Link kopieren
Nooit. Geen ex-en als "vrienden" op mijn Facebook.
Alle reacties Link kopieren
quote:lovesray schreef op 26 maart 2015 @ 21:29:

[...]





Ik heb een nepaccount dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken. Ik hou gewoon heel veel van hem en kan niet zonder hem hier snappen ze niet hoe intens dat gaat.

Nee dat snappen ze hier niet. Zo zijn ze. Jij bent de enige ooit. Echt. Serieus.

Zeg doe eens (potverdorie) normaal! Er zijn verdulleme wel ergere problemen als jouw geblaat!!! Word heel boos om deze opmerking van jou! Alsof het zo normaal is wat jij zegt!!
Ik weet best een naam maar die was bezet..
Alle reacties Link kopieren
Ja inderdaad.



Zwelgje!



Liefdesverdriet is speciaal voor TO uitgevonden

En wij snappen er geen lor van,

Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ow enne mbt je vraag ik heb geen feestboek en ben er na berichten als de jouwe nog blijer mee!!
Ik weet best een naam maar die was bezet..
Alle reacties Link kopieren
👍 nice audrey
Ik weet best een naam maar die was bezet..
Alle reacties Link kopieren
Sorry ik ben aan het PMSsen en er is maar zoveel bullshit van internetgekkies wat ik kan verdragen op een avond.

Ik zit steeds maar te hopen dat het forum eruit ligt 'wegens overgrote overweldigende belangstelling'.

Zodat deze zelfkastijding stopt.

Maar helaas.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:lovesray schreef op 26 maart 2015 @ 21:29:

[...]





Ik heb een nepaccount dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken. Ik hou gewoon heel veel van hem en kan niet zonder hem hier snappen ze niet hoe intens dat gaat.



Natuurlijk snappen we dat wel. Wij zijn ook jong en zwaar hoteldebotel verliefd geweest.

Maar ik ben nooit express zwanger geworden van mijn ex om hem zo bij me te houden.

En ik controleer ook zijn fb niet elk uur. Ik controleer hem nooit zie soms iets voorbij komen omdat we vrienden zijn.

Ook maak ik geen nepaccount aan en stalk ikhem.

Dat is namelijk wat jij doet.



Wake up en haal die betonplaat voor je kop weg. Hou op met jezelf zo zielig te vinden. Dat ben je niet.



Je slaat door op een zeer ongezonde manier. Jij hebt geestelijke hulp nodig.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:MadameQetesh schreef op 26 maart 2015 @ 23:23:

[...]





Natuurlijk snappen we dat wel. Wij zijn ook jong en zwaar hoteldebotel verliefd geweest.

Maar ik ben nooit express zwanger geworden van mijn ex om hem zo bij me te houden.

En ik controleer ook zijn fb niet elk uur. Ik controleer hem nooit zie soms iets voorbij komen omdat we vrienden zijn.

Ook maak ik geen nepaccount aan en stalk ikhem.

Dat is namelijk wat jij doet.



Wake up en haal die betonplaat voor je kop weg. Hou op met jezelf zo zielig te vinden. Dat ben je niet.



Je slaat door op een zeer ongezonde manier. Jij hebt geestelijke hulp nodig.+100
Ik weet best een naam maar die was bezet..
Alle reacties Link kopieren
quote:lovesray schreef op 26 maart 2015 @ 20:42:

Hij heeft mij geblokkeerd heb ander nep account gemaakt

Ben vrienden geworden met een paar van zijn vrienden

Nu kan ik meeste dingen zien, hij heeft status vaak op vrienden van vrienden....Maar waarom dan? Wat wil je te weten komen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Audrey-Parker schreef op 26 maart 2015 @ 23:19:

Sorry ik ben aan het PMSsen en er is maar zoveel bullshit van internetgekkies wat ik kan verdragen op een avond.

Ik zit steeds maar te hopen dat het forum eruit ligt 'wegens overgrote overweldigende belangstelling'.

Zodat deze zelfkastijding stopt.

Maar helaas.😊, 🙏, 😘❤️
Ik weet best een naam maar die was bezet..
Alle reacties Link kopieren
Interesse in een stilteweekend? Wil dat gaan organiseren na zelf zon fijne ervaringen.. Weet alleen niet of er markt voor is...
Ik weet best een naam maar die was bezet..
Alle reacties Link kopieren
Lekker heel weekend niks. Geen dom geblaat, geen zinloos geouwehoer. Gewoon. Jij en jezelf.
Ik weet best een naam maar die was bezet..
Alle reacties Link kopieren
1x in de uur ? wow meid dat is echt erg, ik heb je geschiedenis niet gelezen maar wow, zoek hulp vergeet hem,



ik mis behalve nooit ook een ander antwoord in je topic, 1x in de zoveel tijd bijvoorbeeld, ik heb meerdere exen en mijn laatste ex (voor mijn huidige relatie dus) zocht ik soms 1x in de maand, maar gelukkig is dat gedaald naar 1x in half jaar ofzo,

er zijn meer vrouwen die dat doen hoor, maar 1x per uur is echt erg en heel veel antwoorden van je pol ook
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:ikweetgeennaam.nl schreef op 26 maart 2015 @ 23:30:

Interesse in een stilteweekend? Wil dat gaan organiseren na zelf zon fijne ervaringen.. Weet alleen niet of er markt voor is...



HEERLIJK



Lekker ergens in een bunker zonder wifi.



Dit forum is als kijken naar een programma over een enge operatie.

Je wil eigenlijk weg zappen

Maar toch blijf je kijken.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
😃😃hahaha 👍😊
Ik weet best een naam maar die was bezet..
Alle reacties Link kopieren
kan je eigenlijk weten dat iemand op jouw profiel heeft gekeken
quote:lovesray schreef op 26 maart 2015 @ 20:42:

Hij heeft mij geblokkeerd heb ander nep account gemaakt

Ben vrienden geworden met een paar van zijn vrienden

Nu kan ik meeste dingen zien, hij heeft status vaak op vrienden van vrienden.Obsessief heet dat.
quote:lovesray schreef op 26 maart 2015 @ 21:29:

[...]





Ik heb een nepaccount dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken. Ik hou gewoon heel veel van hem en kan niet zonder hem hier snappen ze niet hoe intens dat gaat.Get over yourself!
En ik ben te lui en heb teveel exen om allemaal te volgen.
Alle reacties Link kopieren
Ex staat voor exit dus waarom nog langer willen weten wat hij of zij doet in het prive leven ?

Mits... je als goede vrienden uit elkaar bent gegaan en normaal contact hebt en dit kan zijn omdat je kinderen hebt samen

Ik check het nooit
Alle reacties Link kopieren
Misschien zou iemand even jouw internet verbinding en je telefoon een week moeten afsluiten. Misschien dat je dan weer normaal wordt en inziet dat dit geen gezonde situatie is. Het is je ex, hij krijg vast snel een nieuwe vriendin. Wees blij voor hem en ga zelf lekker je leven leven. Hij is niet de enige. De 'ware' bestaat niet.
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
quote:emmetje2 schreef op 27 maart 2015 @ 00:55:

En ik ben te lui en heb teveel exen om allemaal te volgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 26 maart 2015 @ 20:29:

en ik mis de mogelijkheid nooit Ik ook!
Hoogtepunten heb je niet, als je geen dieptepunten hebt gezien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven