Ik wil zijn foto op Whatsapp niet zien.

16-03-2015 16:49 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kleine vraag! Ik heb iemand op Whatsapp met een (voor mij) nogal onaangename foto. De persoon is aardig en ik wil er graag mee blijven appen, maar ik wil die foto niet zien.



Is er een digitaal/technisch foefje om te zorgen dat we wel kunnen appen, zonder dat ik steeds die stomme foto zie?
Alle reacties Link kopieren
Je kan een foto toevoegen bij hem in je contactenlijst. Dan zie je de foto die je zelf hebt uitgekozen, en niet degene die hij kiest op whatsapp
quote:Summerdance schreef op 16 maart 2015 @ 17:47:

En als je broer dan een WA stuurt staat er 0615571578, en dan het berichtHoe kom jij aan het nummer van de broer van TO!
Alle reacties Link kopieren
quote:fleur1234 schreef op 16 maart 2015 @ 18:07:

Je kan een foto toevoegen bij hem in je contactenlijst. Dan zie je de foto die je zelf hebt uitgekozen, en niet degene die hij kiest op whatsapp Das een HEULE goeie. En als dat niet werkt ga ik de truc van Summerdance proberen :-)
Alle reacties Link kopieren
(Overigens heeft hij nu, omdat ik aan zijn hoofd zeurde, alsnog de foto veranderd. Maar dan heb ik deze tips in de pocket voor als hij ooit van gedachten verandert :-) En de truc van Fleur ga ik meteen toepassen bij een vriendin die zo vaak haar WA-foto verandert dat het net een stroboscoop is. Thanks allemaal!
Alle reacties Link kopieren
quote:AnAppleADay schreef op 16 maart 2015 @ 17:06:

[...]





Ik heb de wijzig-optie alleen bij groepen.Ja precies. Iemand anders zijn afbeelding wijzigen kan niet.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 16 maart 2015 @ 17:47:

Hoe groot is jouw scherm dan wel niet?

Als ik mijn WA open zie ik alleen maar kleine fotootjes

Als ik wil zien wat er nu echt precies opstaat moet ik hem openklikken.



Wat je kan doen?

Hem verwijderen uit je contactlijst (dus van je telefoon zelf)

Dan je WA refreshen, dan is hij daar ook uit

Dan je broer weer toevoegen in je contacten in je telefoon

En als je broer dan een WA stuurt staat er 0615571578, en dan het bericht

Vervolgens kan je kiezen om hem op te slaan als contact

Doet je dat niet, dan blijft volgens mij de foto wegHaha ik schrok even, dat telefoonnummer heeft heel veel cijfers hetzelfde als de mijne :p
Hmm lastig dat t je broertje is. Ik vrees dat de enige optie is deal with it. En zodra jij er niet meer aan ergert is de foto vast wel weer veranderd. Hoop je dan!
Alle reacties Link kopieren
Op WA blokkeren en verder gaan via Imessage via berichten of berichten via Facebook (als hij op de laatste dan ook geen foto heeft staan dan)
Foto van de ander blijft altijd te zien, dit kan je zelf niet veranderen. Ja behalve bij complete verwijdering/blokkering

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven