Oh ja joh, wat wil je dáár nou weer mee zeggen? (deel 6)

11-05-2007 10:53 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik werd ook een beetje achterdochtig en idd op de andere pijlers staat wel een 2 achter yoyo en word gewoon gepost, en hier niet, pas op wat je zegt , want iemand is er met haar nock vandoor en dat ik dat nou moet zeggen:P
Alle reacties Link kopieren
sto, je loopt een kwartier achter :P
Alle reacties Link kopieren
deze kan gesloten worden, heb ik dat;)
Alle reacties Link kopieren
Kun je even verzoeken dat dit topic gesloten wordt?



*Wordt moe van mensen die haar topic steeds proberen af te jatten, bedenk zelf eens iets...*
Alle reacties Link kopieren
Kun je even verzoeken dat dit topic gesloten wordt?



*Wordt moe van mensen die haar topic steeds proberen af te jatten, bedenk zelf eens iets...*






jouw topic ? Hahahaha.................bestond al langer , hoor . ( zegt "onderbuikgevoelens " je nog wat ? )

Maar vraag gerust octrooi aan .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Kun je even verzoeken dat dit topic gesloten wordt?



*Wordt moe van mensen die haar topic steeds proberen af te jatten, bedenk zelf eens iets...*
ik bedoelde er niks mee, ik was in de veronderstelling dat als ik discussion closed krijg dat t dan de gewoonte is dat je het initiatief neemt om hem te heropenen, ik kan ook nooit wat goed doen:(:P
Alle reacties Link kopieren
Het was een grapje waarbij ik doelde op mijn discussie met Fleurtje een tijdje terug, wat ook een grapje was. No worries, was ff de ;) vergeten.



Maarreh, kun je wel verzoeken dat deze gesloten wordt, anders gaat het zo door elkaar lopen.
Alle reacties Link kopieren
heb ik zojuist verzocht:D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven