Goedkope e-reader voor sporadisch gebruik

26-03-2015 11:07 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees eigenlijk altijd gewone boeken en ben daar heel tevreden over. Alleen zoek ik nu voor vakanties een heel goedkope e-reader, omdat mij dat veel in gewicht gaat schelen. Ik heb helemaal geen speciale wensen of eisen voor die e-reader. Als ik er maar op een normale manier een boek op kan lezen. Natuurlijk heb ik zelf ook al op internet gekeken en merken vergeleken enzo, maar omdat ik er 0% verstand van heb en door de bomen het bos niet meer zie, vraag ik het nu maar even op dit form. Iemand een idee? Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 26 maart 2015 @ 11:39:

Mijn tablet is met donker scherm bij de Aldiko-app na vijf uur echt wel leeg.

Zo'n e-reader houdt het toch weken vol ?



Huh, dat is gek. Hoe ben je op die link gekomen?

Als ik op de site naar e-readers ga (via Assortiment, Computers/tablets, dan kom ik op deze link: http://www.ereaderstore.n ... 975.2084264377.1427380974



Daar staan wel leverbare readers.

Ik heb zelf hele goede ervaringen met Coolblue.
quote:stempelinkt schreef op 26 maart 2015 @ 15:20:

Bij de Hema is er nu 1 in de aanbieding voor 80 euro. Ik weet niet of dat wat is.

Ik heb zelf ook een Sony. Heel apart/jammer dat die niet meer gemaakt worden. Ik lees daar meestal goede resencies over.

Mijn man heeft 2 sony's gehad en met beide gezeik. De laatste heeft hij binnen de garantie kunnen ruilen voor een ander merk.

De eerste viel buiten in de zon gewoon uit. Scherm werd steeds lichter en je kon niks meer lezen. Tweede sloeg bij omslaan steeds pagina's over of versprong naar het begin ofzo.
Ik heb zelf een kobo glo, ze zijn tegenwoordig nog geen 100 euro meer volgens mij. Omdat ik veel 's avonds lees wilde ik graag eentje met een lampje. Ook op vakantie buiten op het terras's avonds is dat ideaal. Maar ik gebruik hem dus wel veel. Daarnaast hebben we voor dochter en man nog twee sony's in huis, dochter gebruikt hem eigenlijk alleen op vakantie. Scheelt bij ons toch drie grote boodschappentassen met boeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze kindle.

Ik heb hem met name voor onderweg van en naar mijn werk en op vakantie, bevalt prima!
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
Je mag de mijne wel overnemen voor 25 euro.

Ik dacht net voor mijn vakantie dat hij stuk was dus heb direct een nieuwe gekocht.

Later bleek de batterij gewoon leeg te zijn .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven