hoelang is lekker

27-03-2015 17:38 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang is lekker, in sexfilms zie je dat mannen een uurtje flink doorneuken! Nou zal mij dat niet lukken maar vinden vrouwen dat überhaupt wel fijn?



Bekend is dat veel mannen het helemaal niet zo lang volhouden en is dat dan wel weer voldoende voor een vrouw om er plezier aan te beleven?
quote:Janos schreef op 27 maart 2015 @ 20:05:

Ben het verkeerde topic begonnen want schijnbaar ben ik erg afwijkend, 8 keer achter elkaar, meer dan een uur tja gaat me niet lukken, en heb er ook geen trek aan.Dat afwijkend geloof ik direct, maar of dat hem nu zit in het aantal minuten penetreren betwijfel ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis007 schreef op 27 maart 2015 @ 20:11:

[...]



Wil je daar een bitterbal bij?Lekker!
Alle reacties Link kopieren
quote:Exces schreef op 27 maart 2015 @ 18:38:

[...]









Sorry, totaal offtopic, maar deze tekst in combinatie met jouw avatar is echt hilarisch.Bedankt voor de lachstuip die ik kreeg
Alle reacties Link kopieren
quote:Janos schreef op 27 maart 2015 @ 20:05:

Ben het verkeerde topic begonnen want schijnbaar ben ik erg afwijkend, 8 keer achter elkaar, meer dan een uur tja gaat me niet lukken, en heb er ook geen trek aan.



Pffff nou ik ook niet hoor... Een uur lang stoten? 8 keer achter elkaar? Gelukkig zijn er veel soorten mensen



moest wel lachen om je laatste zin; je hebt er geen trek meer aan
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis007 schreef op 27 maart 2015 @ 20:11:

[...]



Dat afwijkend geloof ik direct, maar of dat hem nu zit in het aantal minuten penetreren betwijfel ik.Dank je wel, ben liever mezelf anderen zijn er al genoeg
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een uur of langer doorneuken best wel kunnen! Zie het als een bedsport, met de nodige bevoorrading naast bed. Als het fijn is, waarom zou je er dan niet extra lang van genieten? Niet dat er overigens op horloge gekeken wordt, door te wisselen van standje kan je sowieso wel lang tegenaan. Mmmm, je partner helemaal "kapot" neuken en erna murw in elkaars armen...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb liever 4 tot 5 x per week een halfuur seks dan dat ik me laat 'kapotneuken' en 3 dagen last ervan heb.

Maar ieder zijn of haar ding.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat het heel erg aan je partner ligt.

Mn huidige lover en ik voelen elkaar gigantisch aan op dit gebied en zijn zo een uur of 2/3 verder en ja dan wordt er ook heel lang gepenentreerd, genieten we beide erg van. En ja met pauze, om op adem te komen, even wat drinken, even wat oraals tussendoor etc.

Overigens kunnen wij elkaar alleen in het weekend zien, maar dan doen we het gemiddeld ook 2/3 keer op die manier

Ik heb partners gehad waarbij minder ook genoeg was, maar hier ben ik erg blij mee.
Don't know, don't care
Alle reacties Link kopieren
Ik pak de chips er dan maar bij.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Waren de chips lekker?
F.U.
Alle reacties Link kopieren
Nee 't is ijs geworden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Gemiddeld houdt een man het neuken 5 min vol, terwijl een vrouw gemiddeld 10 min beneukt wil worden. Daarbij komt nog voorspel naspel etc



Bij ons hangt het er net vanaf, soms neuken we 10 min soms langer hangt af van de opwinding en hoe lang het geleden is. Na een pauze kan ik (man) voor een 2e keer gaan en dan kan het veel langer duren. Geen uur aan 1 stuk maar met wisselen van standjes en beffen / pijpen tussendoor kan je wel aan zo'n tijd komen. In de parenclub ben je zo nog langer bezig.
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 28 maart 2015 @ 01:03:

Nee 't is ijs geworden. Om af te koelen natuurlijk.
F.U.
Nou ja zeg...de mijne is soms binnen een minuutje klaar na wat geile fantasieen te hebben gedeeld.

Maar...gelukkig kan hij lekker door, again again & again!
Alle reacties Link kopieren
quote:Enjoy73 schreef op 28 maart 2015 @ 14:10:

Nou ja zeg...de mijne is soms binnen een minuutje klaar na wat geile fantasieen te hebben gedeeld.

Maar...gelukkig kan hij lekker door, again again & again!Gelukkig want je hebt liever een uur?
O nee hoor, ik ben soms gek op een quicky...en soms wil ik uren seks...en soms iets daartussen...

Het ligt aan het moment, de tijd en het doel...
quote:Feeksje1977 schreef op 27 maart 2015 @ 18:48:

Hoelang is een chinees..Jajajaja, maar dan lengte, niet (tijds)duur.
Alle reacties Link kopieren
Een uur lang stoten hoeft voor mij echt niet. We zijn vaak in totaal wel een uur a 1,5u bezig met oraal, hand en van alles haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:HuLang schreef op 31 maart 2015 @ 08:55:

[...]



Jajajaja, maar dan lengte, niet (tijds)duur. Ik dacht al, waar blijf je!
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven