Zoenen tijdens uitgaan, hoe werkt dat eigenlijk?

28-03-2015 18:44 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi mensen

Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen: Ik heb nog nooit gezoend tijdens het uitgaan! Nou moet ik daarbij vermelden dat ik ook maar heel weinig ben uitgegaan, en ik in de tijd dat ik af en toe uit ging heel erg verlegen/gesloten was, dus dan komt dat er ook niet van natuurlijk. Ik heb overigens wel gezoend hoor, vaak zat, heb serieuze relaties gehad maar zoenen was altijd op minimaal een echte date. Ik ben in de 20 trouwens.

Nu voel ik me stukken beter en ik heb nu ook het idee dat ik aantrekkelijk genoeg ben dat jongens met me zouden willen zoenen. Nou lijkt het me eigenlijk hartstikke leuk om dat ook eens mee te maken, gewoon zoenen met een aantrekkelijke jongen tijdens het uitgaan. En ik snap dat daar dan meestal helemaal niks van komt verder, geen relatie, dat maakt me ook niks uit. Maar, hoe gaat dat eigenlijk in z'n werk??

Aangezien het toch zo betekenisloos is, kan ik me niet voorstellen dat je dan de hele avond met dezelfde blijft zoenen en gezellig kletsen enzo. De aanloop naar 't zoenen daar kan ik me wel wat bij voorstellen, maar hoe verloopt het daarna?? Is het zoenen dan 'het toppunt' en is het daarna klaar? Maar je bent dan toch nog in dezelfde kroeg/discotheek? Zeg je dan gewoon doei? Of blijven mensen dan wel vaak bij elkaar hangen? En is het 'gangbaar' om later op de avond ook nog met iemand anders te zoenen? In die kroeg/discotheek waar die ander misschien ook nog is? En leidt zoenen tijdens het uitgaan vaak tot een one night stand of soms maar?

Ik hoop dat jullie me niet uitlachen hierom maar gewoon kunnen vertellen hoe dat er eigenlijk aan toegaat in het 'normale' uitgaansleven! Zou chill zijn als er zowel jongens als meiden reageren! Thanks alvast.
Alle reacties Link kopieren
Uitgebreid met je vaste vriend zoenen met het uitgaan is idd een beetje kinderachtig, doe dat thuis.

Maar met een vreemde, euh ja die ken je nog niet. En als je hem wilt leren kennen zal er toch wel wat moeten gebeuren. Bovendien is dat gewoon leuk?
Hmm de meningen zijn verdeeld zie ik. Ik vind het niet erg ordinair geloof ik. Soms zie ik anderen lekker potje staan zoenen en denk ik 'hmmm ik wil ook!!' Maar dan is er geen geschikt 'slachtoffer' in de buurt

Vind het wel mooi om te zien eigenlijk. Mensen mogen best wat meer genegenheid tonen in het openbaar. Zie iig veel liever zoenende mensen om me heen dan chagrijnige of vechtende - wat helaas maar ook al te vaak gebeurt bij uitgaan, al mijd ik 'vecht'-tenten natuurlijk wel.

De laatste keer dat ik uit ging heb ik tot sluit op het terras zitten kletsen met een héél leuke man en we zagen elkaar ook erg zitten. Helaas had hij een relatie. Hij bracht me op eigen initiatief wel nog naar m'n fiets, toen naar huis. Dan baal je wel dat je niet kunt zoenen want het was een uitgelezen moment geweest. Netjes een kusje op de wang en doei. Ik hoop dat mocht hij ooit single zijn ik hem tegenkom weer, maar die kans is vrijwel nihil
Alle reacties Link kopieren
Vroeger ging ik vaak met een bepaalde vriendin stappen. Zij wilde heel graag aandacht van jongens en zoende met meerdere jongens op een avond. Ik vond dat altijd een beetje awkward

Zij kletste vaak met jongens en na een minuut stonden ze al te bekken. Ik stond er dan altijd een beetje bij te kijken

Ik was best wel verlegen en wist niet wat ik moest doen
Alle reacties Link kopieren
Huh, zoenen tijdens het uitgaan is voor 15-16jarigen? Mijn ervaring zegt me dat dat totale onzin is. Ik zoen wel eens tijdens het uitgaan, gewoon voordl de leuk. One-night stands ben ik absoluut niet van. Soms loopt het uit op nummer uitwisselen en eventuele dates.



Maar tips? Stap op iemand af, maak een praatje, doe een drankje et voila, bekken maar!

Wat er daarna gebeurt? Drankje, kletsen, terug naar je vrienden of naar een rustig plekje en nog meer zoenen...

Een half uur later met een ander gaan staan bekken, in de zelfde kroeg, vind ik niet echt stijlvol.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet dat er voor zoiets simpels zoveel regels zijn. Doe het gewoon als je er zin in hebt, en laat je alsjeblieft niet wijsmaken dat je daarna een one night stand zou moeten hebben als die ander ouder dan 20 is ofzo. Hoe moet je nou weten of je een one night stand wíl als je niet eens mag zoenen? 'Doei' is voldoende als je het zat bent.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Alle reacties Link kopieren
Zoenen bij uitgaan gebeurt nog enorm vaak onder de studenten, geloof me. Wat ik meestal doe, is genoeg drinken, met een knapperd een babbel slaan en voor je het weet sta je speeksel uit te wisselen. Midden in de zaal is helemaal niet vreemd, tenminste niet in mijn (progressieve) studentenstad. Best met één persoon/nacht, misschien. Hoe je 'afscheid' neemt, maakt niet zoveel uit. Zolang je maar genoeg op hebt.
Veritas vos liberabit
Charlotte, bij studenten ja, maar hoe dan als je 30 bent en geen soort van student?
quote:perzika schreef op 28 maart 2015 @ 21:18:

Ik wist niet dat er voor zoiets simpels zoveel regels zijn. Doe het gewoon als je er zin in hebt, en laat je alsjeblieft niet wijsmaken dat je daarna een one night stand zou moeten hebben als die ander ouder dan 20 is ofzo. Hoe moet je nou weten of je een one night stand wíl als je niet eens mag zoenen? 'Doei' is voldoende als je het zat bent.

Dit.



Wat een onzin dat er perse seks verwacht wordt. En als het wel zo is: nou en? Dat betekent niet dat je daar perse op in moet gaan.
Grappig topic!



Bij zoenen in een kroeg gaat het meer over waar je zin in hebt, dan 'hoe het hoort'. Ik ben zelf slachtoffer van het volgende patroon: na een aantal maanden single heb ik zin om te zoenen en mag dat ook wel weer es vind ik zelf, ik ga uit, wordt aangeschoten, vraag een leuke jongen: zullen we zoenen? We gaan zoenen, van het een komt het ander, we belanden in bed, vinden elkaar wel heel erg leuk en vervolgens heb ik een relatie van 7 jaar.

Of nou, de vorige keer was het 1 jaar.

Ik denk dat veel jongens boven de 20 wel de hoop koesteren dat zoenen tot meer leidt, maar daar moet je zelf gewoon assertief in zijn. Doen waar je zin in hebt ipv aan verwachtingen willen voldoen.



veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
In het verlengde hiervan (en de reactie van Minni): wat ik me dan weer afvraag Als je uitgaat, ga je meestal niet in je eentje. Dan praat je toch ook met je gezelschap? Ik snap dat je bij de bar of onderweg naar de wc oid iemand kan tegenkomen waar je mee aan de praat raakt, maar het lijkt mij zo onbeleefd om degene(n) met wie je bent dan maar te laten.
quote:maree schreef op 05 april 2015 @ 13:00:

In het verlengde hiervan (en de reactie van Minni): wat ik me dan weer afvraag Als je uitgaat, ga je meestal niet in je eentje. Dan praat je toch ook met je gezelschap? Ik snap dat je bij de bar of onderweg naar de wc oid iemand kan tegenkomen waar je mee aan de praat raakt, maar het lijkt mij zo onbeleefd om degene(n) met wie je bent dan maar te laten.Stel dat ik maar met een iemand ben (meestal wel met meer) dan komen we vanzelf beide mensen tegen die we kennen of we raken aan de praat met nieuwe mensen. Als mijn vriendin een leuk gesprek met een jongen heeft, kan ik toch gewoon gezellig met iemand anders gaan praten. Of ik ga dansen.
Alle reacties Link kopieren
doble
F.U.
Alle reacties Link kopieren
Deze video vond ik wel behulpzaak, hij geeft 4 tips over je hoe moet zoenen met ook camera beelden. Weet niet of het werkt als je jong bent allen.



https://www.youtube.com/watch?v=CqYXb-Jm-iA

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven