Vriend slecht in bed

23-03-2015 22:25 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello peeps,



helemaal happy heb ik sinds een paar maandjes weer een relatie met mijn ex. Na 3 jaar samen zijn hebben we onze vorige relatie verbroken, nu een jaar verder zijn we weer samen. Nu is er alleen 1 hele grote maar.. hij is niet zo goed in bed. Voor hem was ik de eerste met álles op dit gebied, hij heeft verder ook weinig ervaring met anderen. Ik daarentegen heb wel meer ervaring en heb dus ook wel betere seks gehad.



De problemen bij ons liggen vooral bij het voorspel. Eigenlijk begint het al bij het initiatief nemen. Ik moet 9 van de 10 keer beginnen, doe ik dit niet dan hebben we zo een week geen seks terwijl we dan wel bijv. 2 nachten samen slapen. Zelfs ontzettend duidelijke hints helpen niet. Dit is voor mij ontzettend vermoeiend, vervelend en ik wordt er ook onzeker van. We hebben hier ook al over gepraat samen. Hier kwam toen uit dat hij geen idee had waarom hij niet begon en dat zijn libido ietwat lager zou zijn dan het mijne. Heel onduidelijk dus.. Na deze gesprekken is er voor ong een week wat veranderd, hij begon niet alleen af en toe met seks, maar hij was ook veel meer bezig met mij verleiden buiten seks om (ineens zoenen in supermarkt, flink in m'n bil knijpen etc.). Maar dit hield hij dus niet langer dan een week vol.



Daarnaast is er het probleem met het voorspel, als ik niet superhitsig ben weet hij me eigenlijk niet op te winden. Hij geeft een paar kusjes in m'n nek, streelt een beetje m'n buik en gaat met zijn vingers aan de slag. Als hij merkt dat er weinig gebeurt, drukt ie gewoon wat harder. Als het dan een beetje nat wordt, duikt hij erop. Sorry, maar hier kan ik gewoon niet van genieten, ik krijg dan eigenlijk steeds minder zin. Ik ben namelijk geen man met een penis die je even hard maakt en hij is good to go. (Dit is niet altijd, soms ben ik zelf al wat meer opgewonden).

Ook hier hebben we over gepraat, maar dit heeft ook vrijwel geen effect. Terwijl ik steeds wel duidelijk uitleg wat er "verkeerd" gaat en hoe hij het misschien wel zou kunnen aanpakken. Ik vraag hem ook of hij het begrijpt en wat hij van mij erbij nodig heeft.



Wat kan ik in vredesnaam doen?! HELP



Oja, in onze vorige relatie speelde dit eigenlijk ook al.
Alle reacties Link kopieren
quote:slobberbone schreef op 25 maart 2015 @ 08:33:

[...]





Hier al bijna 19 samen met de beste humor iedere dag maar ook de seks is zeer belangrijk dus een paar adviezen van bv Herman Brusselmans is zeer belangrijk dat je vriend die machtig is, is het bijna iedere dag genieten. Tenminste hier wel



Brusselmans is toch van het beffen?

Sinds je alom hoort dat je daar keelkanker van kan krijgen, wil mijn vriend dat helemaal niet meer (en hij was al geen liefhebber, helaas...)
.
Alle reacties Link kopieren
Belangrijk is wat je hem laat doen. Communiceer met hem. Slechte partners bestaan volgens mij niet echt,wel slechte communicatie. Vraag hem je eens te masseren. Hierin ga jij duidelijk aangeven wat je wel en niet fijn vindt. Vertel ook van tevoren dat jullie het geen seks gaan hebben. Daarna andersom. Jij masseert hem Veel seksuologen geven deze oefeningen om te leren aan te geven wat je wel en niet fijn vindt. Zo leren jullie ook beter elkaars lichaam kennen. Na een paar keer kunnen jullie weer eens seks hebben. Hij mist gewoon de ervaring en ook de communicatie. Geef hem een kans.



Jullie zullen wel vaker wat dipjes krijgen dat hoort er ook bij. Accepteer het.



En als je met mannen communiceert in bed,probeer zoveel mogelijk alles van tevoren aan te geven. Dan ben je duidelijk en weten wat ze van je kunnen verwachten. Niemand kan gedachten lezen

. Als je dat wel kan koop een blauwe jurk en ga in Tiel staan. :-)
Het gaat niet om wie je bent,maar wie je kent!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Waarom in vredesnaam terug bij je ex? Hij kan je niet eens opwinden! Jezus wat een prutser. Denk niet dat je ooit gelukkig met die man wordt.
Pluk de dag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven