Vriendin vragen hakken thuis te laten

02-11-2012 09:22 358 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een tijdje een hartstikke leuke vriendin, we passen goed bij elkaar. Nu is er een 'probleem' waarvan ik twijfel of ik dat aan haar moet zeggen. Als we uitgaan, draagt ze graag hoge pumps, soms sleehakken. Die staan haar heel erg goed, maar doordat we maar weinig van lengte verschillen, wordt ze daardoor een stukje langer dan ik. Ik snap dat ze graag die hoge pumps draagt, maar ik voel me daardoor soms nogal klein in haar gezelschap, terwijl ik toch nog een paar centimeter boven de 1.80 zit. Zij is lang voor een vrouw, ruim 1,76, dus vandaar. Ik heb al een paar keer op het punt gestaan om haar te vragen die hakken eens thuis te laten, maar ben bang dat dat verkeerd zal vallen... zouden jullie dit een gekke vraag vinden?
~ Hoe moeilijk kan dat zijn? ~
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, goed dat je het eerst hier gevraagd hebt!
Alle reacties Link kopieren
Belachelijk. En dat alleen maar omdat je zelf klein bent, maar het niet onder ogen durft te zien.
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt.
Alle reacties Link kopieren
Als ik jou was, had ik trots geweest dat jij zo een lange vrouw kan scoren:)
Alle reacties Link kopieren
quote:Brandjee schreef op 30 maart 2015 @ 02:11:

Als ik jou was, had ik trots geweest dat jij zo een lange vrouw kan scoren:)Waarom moet hij daar trots op zijn?
Ergo sum.
Bespreek het met haar, vraag wat zij ervan vindt. Je hebt hier zoveel verschillende dames, de een een feminist, de ander tradioneel.

Jij kent jouw vriendin toch het best. In een relatie is toch altijd alles bespreekbaar. En misschien denkt ze wel, "ach op ballerina's kan ik veel langer dansen" ;)
Alle reacties Link kopieren
Als je dit nou dacht omdat je je zorgen maakt om haar enkels (hakken zijn nou eenmaal niet goed voor ons), okay, maar dit is wel een beetje jammer.



In Zuid-Amerika vinden mannen langere vrouwen juist geweldig. En die mannen staan bekend om hun zelfverzekerdheid. Spiegel je daar maar aan als je je onzeker voelt.



Zie ook:

https://www.youtube.com/watch?v=MY4YJxn-9Og
Alle reacties Link kopieren
Marc Anthony is een dwerg (1.68) dus hij heeft geen keus. Bijna elke vrouw is op hakken langer dan hij.
Ergo sum.
Alle reacties Link kopieren
quote:Antonius schreef op 06 april 2015 @ 08:51:

Marc Anthony is een dwerg (1.68) dus hij heeft geen keus. Bijna elke vrouw is op hakken langer dan hij.Dat zal voor de meeste vrouwen ook voor jou gelden.
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven