Jezus.. Gedumpt en hoe..

29-03-2015 22:42 687 berichten
.
quote:---klaproos--- schreef op 30 maart 2015 @ 10:12:

[...]



Bengin eens bij jezelf...Wellicht heb je gelijk. Ik ga ook serieus wel hulp zoeken.
quote:Guinnevere schreef op 30 maart 2015 @ 01:38:

vind je zelf je gedrag niet leuk, of vind je het niet leuk dat je omgeving je gedrag abnormaal vindt en vind je het zelf eigenlijk wel best? daar ben ik nog benieuwd naar. hoe bereid ben je werkelijk om iets aan jezelf te doen, zeg maar...



[edit] ik had trouwens ook geen klik met een psycholoog die ik op mijn 18e had. jaaaaaaaaaaaaaaaaren later pas weer echt goed hulp gezocht, toen ik echt eerlijk durfde te zijn. ik was 28. daar heb ik veel jaren en kansen mee verloren. echt niet zo gek dat je een psycholoog treft met wie het niet zo klikt, dat kan gebeuren. dan is het goed om in het eerste kennismakingsgesprek goed uit te vogelen of die persoon/behandelwijze bij je past. misschien heeft je huisarts verstand van welke psycholoog in je omgeving goed met dit soort problematiek kan omgaan. bij mijn praktijk zat er zelfs een soort sociaal-psychiatrisch verpleegkundige om de mensen iets beter door te verwijzen naar de juiste psychologische zorg.Ik kan me niet voorstellen dat het überhaupt gaat helpen om eerlijk te zijn. Maar ik wil ook geen jaren gaan verspillen, dus ik gá sowieso hulp zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Jij bent van plan om een serieuze en stabiele relatie te krijgen. Maar wie wil jouw dan nog? Verhalen doen de ronden en harten breken is dan ook geen goed tijdverdrijf!
quote:veronica22 schreef op 30 maart 2015 @ 10:19:

Jij bent van plan om een serieuze en stabiele relatie te krijgen. Maar wie wil jouw dan nog? Verhalen doen de ronden en harten breken is dan ook geen goed tijdverdrijf!Ja, later ooit. Dat valt wel mee verder, ik zit vooral in een studentenwereldje, dus dan is het wat anders.
quote:rdvv schreef op 30 maart 2015 @ 10:17:

[...]



Ik kan me niet voorstellen dat het überhaupt gaat helpen om eerlijk te zijn. Maar ik wil ook geen jaren gaan verspillen, dus ik gá sowieso hulp zoeken.Je doet net alsof je heel bijzonder bent, maar dat ben je niet hoor. Je komt verwend, onvolwassen, oppervlakkig en manipulatief over. Daarbij houd je je omgeving voor dommer dan deze is. Zo zijn best veel mensen en vaak krijgen ze het deksel vroeg of laat (herhaaldelijk) wel op hun neus.
quote:Honeymoonquiz schreef op 30 maart 2015 @ 10:26:

[...]



Je doet net alsof je heel bijzonder bent, maar dat ben je niet hoor. Je komt verwend, onvolwassen, oppervlakkig en manipulatief over. Daarbij houd je je omgeving voor dommer dan deze is. Zo zijn best veel mensen en vaak krijgen ze het deksel vroeg of laat (herhaaldelijk) wel op hun neus.Ik denk niet dat ik bijzonder ben ofzo. Denk wel dat het moeilijk is om hieraan te werken.
Sorry hoor, maar je bent gewoon een verwend, egoïstisch oppervlakkig mens. Doe niet zo zielig en ga eens zelf kijken wat je aan jezelf kunt veranderen.
quote:rdvv schreef op 30 maart 2015 @ 10:30:

[...]



Ik denk niet dat ik bijzonder ben ofzo. Denk wel dat het moeilijk is om hieraan te werken.Begin er gewoon eens mee zou ik zeggen. Want die moeite heb je nog niet eens genomen.
quote:rdvv schreef op 30 maart 2015 @ 10:08:

[...]



Zo iemand ken ik ook, maar zo word ik niet (denk ik). Ik weet dat er iets mis is en ben van plan om ooit eens een serieuze en stabiele relatie te hebben met iemand. Zonder deze drang, dus ik ga er sowieso wel aan werken.Zo ben je al
quote:TheHorseWithNoName schreef op 30 maart 2015 @ 10:49:

[...]



Zo ben je al Zal wel, bedoel dus dat ik niet zo blijf dan.
quote:rdvv schreef op 30 maart 2015 @ 10:30:

[...]



Ik denk niet dat ik bijzonder ben ofzo. Denk wel dat het moeilijk is om hieraan te werken.

Vrijwel onmogelijk. Zeker omdat je het niet echt wil, en omdat je niet eerlijk bent voor jezelf.



Simpel testje: probeer je op dit forum eens zo te gedragen dat mensen je gewoon aardig vinden. Niks bijzonders, simpelweg aardig gevonden worden.
Ik ben wel eerlijk, zoiets je ziet ben ik ook hier eerlijk.



Waar is het testje goed voor?
Alle reacties Link kopieren
Wat vind je er van dat er nu al 8 pagina's (en naar wat ik begrepen heb nog heel wat andere topics) vol staan met wat voor een onaardig mens jij lijkt te zijn? Wat doet dat met je?
Another Tale of Infinite Dreams
quote:rdvv schreef op 30 maart 2015 @ 10:54:

Ik ben wel eerlijk, zoiets je ziet ben ik ook hier eerlijk.



Waar is het testje goed voor?Zelfinzicht. Je kan het namelijk gewoon niet.
quote:Suushi. schreef op 30 maart 2015 @ 10:54:

Wat vind je er van dat er nu al 8 pagina's (en naar wat ik begrepen heb nog heel wat andere topics) vol staan met wat voor een onaardig mens jij lijkt te zijn? Wat doet dat met je?

Niet zoveel. Maar dat komt omdat ik weet dat mensen er in het echt altijd anders over denken. Maar ik weet wel dat ik vervelend en destructief gedrag vertoon.



Bedankt voor de reacties, ik lees ze nog wel weer een keer en kijk wat ik ermee doe! Ik ga in ieder geval hulp zoeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:rdvv schreef op 30 maart 2015 @ 10:54:

Ik ben wel eerlijk, zoiets je ziet ben ik ook hier eerlijk.
Je doet er niets mee. En dan ineens ben je oud en alleen.
Alle reacties Link kopieren
quote:rdvv schreef op 30 maart 2015 @ 10:50:

[...]



Zal wel, bedoel dus dat ik niet zo blijf dan.





Je hebt je drang duidelijk niet in de hand.

Je spelletje is uit, de aandacht is weg en dus kom je maar hier je drang bevredigen.

En het lukt je volgens mij voor jou gevoel nog best aardig ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu 4 pagina's gelezen en je zou zomaar mijn dochter kunnen zijn...

Mss moet je eens bij Google "narcist" intikken, lezen wat er naar boven komt en wie weet vind je daar wel antwoorden op je vragen.



Ik wens je heel veel suc6!

~~~~

Of "egotripper"...
Alle reacties Link kopieren
Iemand die zeurt dat de therapeut niet leuk genoeg is en dan niet eens op zoek gaat naar eentje die beter past, die wil niet ergens aan werken. Die wil alleen kunnen zeggen dat ze het geprobeert heeft om maar een argument te hebben. Anders zou je wel beter je best doen.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Zo. Ik heb voor het eerst sinds 17 jaar een waarschuwing van de moderatoren. Nu hoor ik er denk ik ook bij of zo. Ik mag geen namen meer gebruiken van huidige gebruikers die zouden kunnen refereren aan een andere inlognaam van vroeger. Ik heb de huisregels goed gelezen. Ik mag de naam niet meer opschrijven.



Ik ga nu weer lekker muziek luisteren van Lipps Inc.



Fijne dag vandaag!
Alle reacties Link kopieren
quote:TheQ schreef op 30 maart 2015 @ 13:15:

Zo. Ik heb voor het eerst sinds 17 jaar een waarschuwing van de moderatoren. Nu hoor ik er denk ik ook bij of zo. Ik mag geen namen meer gebruiken van huidige gebruikers die zouden kunnen refereren aan een andere inlognaam van vroeger. Ik heb de huisregels goed gelezen. Ik mag de naam niet meer opschrijven.



Ik ga nu weer lekker muziek luisteren van Lipps Inc.



Fijne dag vandaag! en bedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:TheQ schreef op 30 maart 2015 @ 13:15:

Zo. Ik heb voor het eerst sinds 17 jaar een waarschuwing van de moderatoren. Nu hoor ik er denk ik ook bij of zo. Ik mag geen namen meer gebruiken van huidige gebruikers die zouden kunnen refereren aan een andere inlognaam van vroeger. Ik heb de huisregels goed gelezen. Ik mag de naam niet meer opschrijven.



Ik ga nu weer lekker muziek luisteren van Lipps Inc.



Fijne dag vandaag!Zit jij al 17 jaar op het Vivaforum .
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:TheQ schreef op 29 maart 2015 @ 23:50:

[...]

Hinten? Er is een vrij lange tijd geweest dat [...] 2 inlognamen door elkaar gebruikte. En fotos van zichzelf online pleurde. Ook al werd ze door meerdere mensen gewaarschuwd. Een nacht lang. Die nacht heeft mij doen beseffen dat niks wat zij opschrijft onder welke nick dan ooit waardig genoeg zou zijn om serieus op te reageren. Dus als zij hier iets komt schrijven is dat hetzelfde als de eerste dag dat de Apenheul open gaat. Af en toe een nootje gooien en genieten van de rommel die ze maakt.



maar wel waardig genoeg om een heel dossier van aan te leggen.

wat was het ook alweer, iets van 2 jaar aan berichten?
en voor snie sna snarfie snarfie snarfie snaf
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-03-2015 16:37
Reden: Hint naar Nick verwijderd
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven