Internetdaten - deel 3

11-02-2015 15:50 2972 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij!



Deel 3, het saga vervolgt zich.

Hekkensluiter van het trilogie.

Of moeten we dit een Deel 3 part 1 & Deel 3 part 2 maken?

Schijnt hip te zijn tegenwoordig.



Hier kunnen we verder onze geweldige ervaringen delen op het digitale slagveld van daten.

Succesverhalen afgewisseld met treinwrakverhalen. En elkaar vragen stellen waarom hij, of zij,

nu ineens niet meer terug mailt, appt, facebookchat, sms't, belt, morse codeert, rook signaleert & postduif post.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
25 april kan ik toch niet, dus hoef je mn mail ook niet door te sturen....



Reske et all: tja, tis idd niet mijn habitat: afwachten. Dus dat doe ik dannook niet. Ik plan mn eigen dingen met vriendinnen en kids met als gevolg dat we elkaar nog minder zien. Maar dat brengt het wel meer in balans, en ik merk dat hij meer zn best doet om ook zelf te schuiven, omdat ie me dan zo mist. Voelt beetje als playen (ook al omdat t werkt!) maar dat is het niet. Meer zelfbescherming en kiezen voor mezelf met m prettige bijwerking.
Alle reacties Link kopieren
Was een ideetje van famkej.
F.U.
Alle reacties Link kopieren
En adam: krijgen we ook nog te horen hoe je die pijplijn gaat aanleggen?



Bedenk me dat t waarschijnlijk weer bijna 2 wk gaat duren voordat we elkaar zien.. pfff. Mss moet ik ook n pijplijn gaan aanleggen...
Alle reacties Link kopieren
@Amy, ik stuur je die lijst morgen even ok? Ik wil er zelf graag bij zijn, ik ga m'n best doen maar kan nog niets beloven. Misschien eerst inventariseren wie er allemaal kunnen komen?



@Renske, haha nee zo zou ik dat niet doen. Ik zou iets sturen in de trant van 'nu met foto :-d' en dan dus je foto's meesturen. Niet geschoten..... toch?!



@Imo, ik laat jouw e-mailadres eruit, check. En ik mis hier iets, maar zie ook dat Adam zijn bericht met 185% wijzigde. Wat stond er dan haha. V.w.b. pijplijn... ik heb ooit de opmerking gemaakt naar Amy of ze nog iets in de pijplijn had. Mooie woordspeling toch
Alle reacties Link kopieren
@Pat, weet niet of ik t al gezegd had, maar jammer dat het niet verder gaat met je date. Maar gelukkig nog wel fwb ;)

En idd de liefde van je meiden, dat helpt al veel he. Mijn dochter is echt zo'n knuffelkont. Maar ja, is toch net anders ;)

Ik weet niet of ik het zo nog zie dat ik een jaar verspild heb dan. Net als de laatste jaren met mijn ex. Er zijn ook genoeg goede en leuke dingen geweest. En uiteindelijk weet je gewoon dat het echt niet meer werkt en dan sta je misschien ook juist weer sneller open voor een ander..(?) Met fwb was/ben ik gewoon nog niet klaar ofzo, wil er nog van genieten en dus zie ik het ook niet als verspilling. Heb nog genoeg tijd hierna over, mag ik hopen! Alleen mijn dochter zou ik wel graag stabiliteit bieden. Maar als ík daar (kennelijk) nog niet aan toe ben, dan werkt het denk ik ook niet om dat koste wat kost te creeeren..

Eens dat het wachten en hopen een keer ophoudt. Maar dat is het ook niet puur.



@Sybreed, dat vind ik wel wat kort door de bocht, dat de beste relaties zo ontstaan. Idd wat je al zegt, omdat het zo meestal niet werkt (eerst bevriend), want dan klopt er denk ik al iets niet in de aantrekking?

Bedoel je dat je de afgelopen dagen iemand uit wilde vragen..?



@Koekske, ahh wat jammer.. Logisch dat het leeg voelt. Wel heel sterk van je om die keuze te maken. Knuffel! Ben je t weekend een beetje doorgekomen?



@Amy, de potentiele fwb had je al ontmoet toch? Nog steeds in de pijplijn dus? En idd vaag, die acteur, wel vragen en vervolgens niets laten horen.. Graag of niet he..



@Coolpack, haha zelfde locatie binnen een week is idd een beetje awkward. Kon je niet zelf nog een ander voorstel doen?

En hoe was t? Oh, jammer, niet je type.. Of toch nog aankijken?



@Winkje, ohh dat klinkt niet zo best, beide niet lekker in je vel en (mede) daardoor ws de laatste date. Dat zou jammer zijn.. Of toch wel beter zo? En slecht nieuws ook nog, sterkte iig.



@MissP, balen dat je nog ziek bent. Heerst wel nog steeds he, heb ook alweer voor de 3e keer 'iets' te pakken, maar gelukkig niet zo drastisch als bij jou zo te horen. Sterkte, gelukkig begrijpt appert je nu wat beter ;)



@Renske, haha ach ja, best grappig toch. Maar te lief, dat zoek ik ook weer niet. Dus goed om te weten dan :P.

Fijn zeg, je eerste echte baan dus! Gelukkig is nu alles rond dan.

Vind je consultants en software engineers niets dan ;)

Zie onder, fwb gaat niet mee naar de bruiloft. Maar hij is natuurlijk wel wat meer dan een standaard fwb. Hij ziet het zelf iig niet zo, als fwb's (maar ja, wat dan wel precies.. 'een relatie-achtig-iets'). Ik ondertussen trouwens ook niet echt meer.

Klopt niet helemaal, dat ik geen druk op wil zetten, omdat hij anders wegloopt. We hebben de laatste tijd véél gesprekken gehad over dingen die mij niet lekker zitten en ik laat dat echt wel blijken. Al probeer ik t soms in te houden, omdat hij zich anders teveel aangevallen/geclaimd voelt, maar ik ben er nogal slecht in, zeg maar.. En het verbaasd mij best dat hij nog niet is weggelopen, ondanks alles. Maar juist lief blijft doen (soms mijn gedrag wel lastig vindt, maar zich toch weer herpakt dan).



@Imo, he daar ben je weer eens

Pff 2 weken is echt lang dan.. maar dan weer 40 uur samen is wel weer heel fijn! Ah dat is wel leuk dat latter je echt als zijn vriendin ziet nu!

Mijn fwb nog niet helemaal, maar laatst zei hij wel 'dat iedereen het nu toch wel weet' (zijn vrienden/fam zeg maar, over 'ons'), waar ik best verbaasd over was. En hij vertelde zelfs iets over zijn werk, waaruit bleek dat ie t over mij had gehad. Of dat ie een keer niet met zijn beste vriend afsprak, omdat ie met mij had afgesproken. Nou, das idd wel weer positief he!

En ohhh wat verschikkelijk herkenbaar weer idd, haha. Al vind ik wel dat er vooruitgang in zit bij ons, mbt het rekening houden met elkaar; ik geef hem wat ruimte, hij spreekt meer af en met regelmaat, deels volgens mij omdat hij weet dat ik dat prettig vind (en hij ook wel, maar ook ruimte nodig). Maar ik ga me dan wel weer afvragen of hij mij misschien teveel zit te pleasen en of dat wel zo goed is voor hem.. wat dat betreft klinkt jouw latter nog veel meer als de overtreffende trap.. Dat zou ik ook heel slecht trekken, maar afwachten of iets wat je wilt gaan doen gaat gebeuren. Hier is t wel zo, dat als we iets afspreken, dan gebeurt het ook. En plannen worden meestal ook wel verwezenlijkt.



@Famke, nee alleen leuk, gezellig en ok klinkt niet erg spannend. Want dat klinkt alsof er dus (vrijwel) geen aantrekking is. Maar ja, uiteindelijk kan een relatie dat wel worden.. zeg maar na de eerste verliefdheidsfase. En is leuk en gezellig dan niet genoeg om bij elkaar te blijven..? (ligt ook aan de gradatie denk ik)

Neh, ik wil ook geen man die me afstoot, maar op een of andere manier heeft dat wel een effect op mij.



Ik weet niet of ik meer voel dan ik wil toegeven. Ik denk dat ik wel weet wat ik voel en dat is vooral aantrekking en daarnaast een aantal eigenschappen die ik miste bij mijn ex en die ik nu (nog) niet los wil laten. Maar ik twijfel of het genoeg is voor een echte toekomst, weet ook wat ik mis of denk dat er gewoon niet in zit. Maar voorlopig wel, omdat het me (deels) geeft waar ik nu (het meest?) behoefte aan heb. En omdat hij het type is waar ik het hardst voor val, die je nu eenmaal niet op iedere straathoek vindt, zeker niet icm de eisen die ik zoek. Beetje wat winkje laatst zei, een 'relatie' hoeft ook niet direct het eindstation te zijn, het is nu gewoon iets waar ik in zit, en ik zie wel.



We zien elkaar nu 2x per week. Doordeweeks komt hij een avond/nacht naar mij of we gaan de stad in en in het weekend ga ik naar hem toe.

Voor de duidelijkheid; hij gaat niet mee naar die bruiloft. Tenminste, heb hem niet gevraagd. Maar de vakantie is wel met kinderen.. en is geboekt nu (wat overigens redelijk smooth ging).

Maar de reden dat ik dat noemde, is dat ik het op het moment nog niet op de spits wil drijven. Aan de ene kant, omdat ik die vakantie graag samen wil en ik niet heel verdrietig wil zijn op die bruiloft (is van een directe naaste en een bruiloft is al confronterend als je 'alleen' bent). Ik wil graag op vakantie en gun mijn dochter dat ook zeker, omdat ik anders in mijn eentje niet met haar zal gaan.. Nee, misschien niet de verstandigste keuze, maar op het moment wel gewoon heel leuk, voor iedereen.

Daarbij, bij hem werkt het nu eenmaal niet zo als ik een take it or leave it voorstel geef, dan gaat ie er omheen praten of weet niet wat te zeggen. Maar hij doet er vaak toch wel iets mee, als ik dingen aangeef. Soms heeft het enige tijd nodig, moet het even indalen ofzo, nadenken en dan merk ik dat hij er iets mee doet. Er zit wel een soort groei in, zij het langzaam.

Maarrrr, ik sluit niet uit dat dat moment wel nadert. Dat ik op een gegeven moment gewoon wil dat hij kiest of we gaan voor een 'echte/eerlijke' relatie of dat het stopt (of geen keuze, maar zelf de knoop doorhak).



@Date, ik kan de 25e ook sowieso niet..





**Sorry, beetje onsamenhangend bericht, maar geen zin om het beter te gaan herschrijven. Wil naar bed nu, maar toch ff posten, voor het er weer niet van komt ;)
Alle reacties Link kopieren
typo
F.U.
Alle reacties Link kopieren
Maka: klinkt allemaal bekend ja. Erg bekend. Niet perfect maar hij doet toch zn best. Tja. Dan doen we het er toch maar voor he, want idd. Dit type is hard to find...



Adam? Verklaar je nader?
Misschien heeft iemand iets over aan een dood paard trekken gezegd? Ik doe maar een gok. Dit was het laatste bericht dat ik van hem las, dus ik zal onwetend blijven 😉



Activiteit vertel ik liever niet aangezien ik ook gezegd heb dat ik er in mijn profieltekst aan refereer. Het is op zich niks spannends of schokkends hoor, haha.
Alle reacties Link kopieren
Nou, hij leest iig wel alles en goed, had pijplijk geschreven ipv pijplijn. Sorry hoor

Heb t al aangepast.



@Imo, nou ja qua type bedoel ik meer zijn uiterlijk icm dat ie ook nogal slim is en aan mijn harde eisen voldoet. Het is niet zo zeer echt een 'sterke' man ofzo, wel erg zelfstandig.
Alle reacties Link kopieren
Ik reageer later eventjes op jullie.



Over mijn date: Misschien betrok ik het te veel op mezelf, maar er waren zoveel dingen waaraan ik me stoorden in zijn gedrag. Hij was ongeïnteresseerd, bleef met zijn telefoon in de weer. Hij vertelde dat hij jarig was en zei vrij nadrukkelijk dat ik niet uitgenodigd was op zijn verjaardag. (waar ik overigens niet eens naar viste. ik zou niet weten wat ik op zijn verjaardag te zoeken heb, dus ik vond die hele opmerking nogal overbodig.)

Zoals gezegd: ik was ook niet op mijn best, dus het kan best zijn dat we beide elkaars gedrag voedde.

Ik heb besloten dat ik even niets ga doen. Ik weet niet waar dit gedrag ineens vandaan kwam en misschien lees ik er te veel in. Maar het stond me niet aan. Helemaal in combinatie met het gebrek aan contact in de aanloop naar de date. Even bedenken wat ik wil en of ik nog wel zin in hem heb. Ik laat de bal bij hem, als hij nog graag een keertje wil afspreken, dan gaan we voor de „do over”, maar als hij geen contact opneemt denk ik dat het ik ook wel best vind. Dit was overigens de Duitser.
Alle reacties Link kopieren
Winkje: Ik begrijp het ja. Vind het ook raar (en onbeleefd) dat hij zo ongeïnteresseerd reageerde en met zijn telefoon in de weer bleef. Lijkt me goed om de bal even bij hem te laten.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Ik had bericht van die man die ik een bericht had gestuurd terwijl ik nog geen foto had.



Hij heeft laten weten dat mijn profiel hem ook wel aansprak maar dat hij al serieuzer met een ander aan het daten is en het daar graag bij wil laten. Dat kan natuurlijk. Wel jammer, want hij leek me eigenlijk net wat leuker dan mijn "lopende lijntje." Ik denk dat deze af gaat haken zodra hij het woord "rolstoel " leest. Maar ja. Misschien heb ik het mis en anders ook geen man over boord want ik loop zelf ook nog niet over van enthousiasme. Al is dit nu wel mijn enige lijntje.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
-
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
@Renske; als je er geen zin in hebt zou ik het dood laten bloeden. Hoef je ook niks uit te leggen



@Winkje; van dat soort dingen zou ik ook niet gecharmeerd zijn. Al iets gehoord? Zou het ook even bij hem laten.



Ik heb het idee dat niet heel veel mensen kunnen de 25e... misschien toch een andere datum doen?
Alle reacties Link kopieren
@maka: neem hem mee naar de bruiloft. Jullie gaan samen op vakantie? En niemand hoeft de details van jullie "relatie" (sorry weet even geen beter woord) toch te weten? Dat is jullie feestje ;). Alleen naar een bruiloft is idd balen.



@ wink: wat een sukkel! Lekker laten gaan. Kinderachtig typetje.



@re_ske: ik zou het niet afkappen als het contact leuk is. Al zou ik het ook niet over vaders hebben :p.



Hier gaat het nog altijd knudde. Volgens mijn huisarts gaat het nog niet de goede kant op met mijn astma. Weer een kuur en prednison gekregen. Bedrust. Krijg er wat van. Appert baalde dat het nog niet beter ging. Al was hij wederom begripvol. Al vraag ik me wel af, voor hoe lang nog? :(
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
MissP: Wat balen joh... Astma is een rot aandoening wat dat betreft. Mag ik even eerlijk zijn? Ik zou hem toch op bezoek laten komen als je er enigszins energie voor hebt. Hij vind je echt leuk volgens mij. En anders haakt ie inderdaad misschien wel af omdat, even heel lullig gezegd, jij hem op afstand houd. Ik snap goed dat je hem in dit prille stadium nog niet wil confronteren met de zieke miss P, heel begrijpelijk, maar het hoort wel bij je. Hij wil er misschien alleen maar voor je zijn en dat "mag nu niet van jou." Je moet vooral doen wat je zelf wil natuurlijk, het is slechts mijn mening. Het is gewoon sowieso balen dat je nog niet opknapt.



Tja ik weet het niet wat betreft mijn ene contact. Misschien toch maar dood laten bloeden inderdaad.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Zo. 2 dagen bijgelezen over twee pagina's verdeeld. Ik antwoord in 2 posts. ;) Anders is het niet terug te lezen.



Fam. Meer dan accepteren kun je toch niet. Was even week balen en draad weer oppakken. Liefde van kinderen is inderdaad onvoorwaardelijk. Gisteren ondanks de regen een heerlijke dag gehad in de Efteling. Heerlijk genieten door leuke dingen te doen.

Wie weet zit er tussen de lijntjes in het echt een boem van beide kanten. Komt zeker wel goed. Kers op de taart is natuurlijk wel erg leuk als het er komt.



Amy. Niks van aantrekken. Wat is er mis met veel daten. Doe ik ook. Het is ook soms gewoon gezellig iets. Leert er ook van en hoe mensen kunnen zijn. Natuurlijk zijn er ook de dates niet bijzonder zijn. Die nemen we op de koop toe



Ik praat inderdaad nu rustig na een weekje gebaald te hebben. Teveel bij stilstaan werkt alleen maar tegen. Ik weet goed wat ik wil. Bepaalde basis eigenschappen/eisen en aantrekkingskracht vind ik belangrijk. Dan is de interesse van mijn kant er al snel. De rest is ondervinden en achterkomen (echte klik en kriebels) of er meer in kan zitten. Lexa dame niet meer online op Lexa geweest. Misschien membership verlopen. Ik zie het wel.



Discussie met Adam genoeg over gezegd. Misschien is het een tip om aan het programma Adam en Eva mee te gaan doen. Misschien vind hij via de naakte waarheid een vrouw. Niet snel op pikkie getrapt zijn he als het niet lukt.



Cool. Dat hij rustig is en jij een adhder lijkt hoeft toch niet slecht te zijn. Misschien kan zo een type man juist de goede balans brengen voor een relatie. Leuk dat de activiteit geslaagd was. Wat heb je gedaan> Ik heb dat gemist.



Wink. balen dat je date niet leuk was. Laat het bezinken en zo goed als kan van je afglijden.



Miss. Beterschap. Kl*te dat het zolang duurt
Alle reacties Link kopieren
Missp. zoals Renske zegt. Hij vindt je leuk. Hij doet moeite. Wat we veel in de andere verhalen horen is dat de ander een afwachtende houding aanneemt. Niet laat doorschemeren of hij/zij er serieus voor wil gaan. Bij jou doet hij dat wel. En al is het pril. Dat maakt niet uit. Zijn interesse is oprecht. Valt veel voor te zeggen.



Renske. Dat het ene lijntje blijkt dat het de zoon van een collega is zal wel apart geweest zijn.



maka. dank je wel Natuurlijk is een knuffel van de kinderen anders.

Dat ik aangaf het met FWB als een verspild jaar aanvoelt heb ik verkeerd opgevat. Als je nog niet klaar met hem bent zeker niet opgeven. Maar je mag zeker meer verwachten of weten van hem wat hij voor toekomst ziet samen. Jullie gaan op vakantie en hij zegt in zijn omgeving dat je zijn vriendin bent. Zegt ook weer wat. Is hij naast het "sterk' zijn niet zo goed om over gevoel te praten. Echt te durven zeggen wat er in hem leeft? Ik snap dat je je dochter stabiliteit wil geven. Maar haar eerste stabiliteit/pilaar in het leven ben jij en haar vader/je ex. De liefde, aandacht en steun van haar vader en moeder. Niet een nieuwe vriend. Dat is de aanvulling in haar leven.

.



Fam. Het is niet fijn om te moeten inhouden. Ik zou daar ook moeilijk mee om kunnen gaan. Ikzelf zou vanaf begin als alles goed voelt niet gaan inhouden. Zo ben ik niet ingesteld en ik zie nut van terughoudendheid niet in. Ze zullen allemaal hun eigen reden hebben. Maar snappen doe ik het niet. Echter kan ik niet oordelen. Ik weet hun reden niet. Waarom zou je het doen als het gevoel er wel is.



Imo. Kun je leven met het afstand houden en voorzichtig zijn? Omdat het tegen je eigen ik ingaat?



SK en Syb. Soortgenoten ;) hoe gaat het met jullie nu?



Voor de date kan ik oppas wel regelen waarschijnlijk. Als het een andere datum wordt geen probleem. Probeer sowieso van de partij te zijn.



Ik heb naast FWB een aantal lijntjes lopen. Van de twee badoo en Lexa met badoo dame afgesproken. Was gezellig. Leuke vrouw. Weet niet of meer in zit. Kijk of tweede date kunnen plannen. Lexa dame drie weken op vakantie. Date moet even wachten. Via app ook nog wat andere gesprekken. Een die leuk genoeg is om mee af te spreken. Bij andere heb ik me twijfels. Goede raadgever meestal. Afspreken zal ik waarschijnlijk niet doen.
Alle reacties Link kopieren
@winkje, lijkt me een goede houding, als je dat volhoudt ;)



@Renske, jammer dat lijn1 al met iemand anders bezig is. Maar iig netjes dat ie dat wel even laat weten!

Haha, dat is toch leuk, van lijn2.. Fwb en ik hebben ook een connectie, nogal dichtbij. Kwamen we tijdens het appen in het begin achter. Hij vond/vindt dat wel een beetje awkward en dat is volgens mij ook een van de redenen waarom hij zich wat afzijdig houdt van mijn kringen (de held). Ik vind het juist grappig (helemaal toen ik er achter kwam hoe de vork precies in de steel zit).



@MissP, jeetje sterkte zeg, wat balen! Tja, persoonlijk zou ik appert wel even laten komen, ook al zie je er 'niet uit'. Hij vindt je echt leuk, dus daar zal hij vast wel doorheen kunnen kijken. Maar ja, jullie hebben natuurlijk nog maar heel kort gedate, dus snap dat van jou ook wel weer.

Nee ik neem fwb niet mee naar de bruiloft, wil hij denk ik ook niet. Dan moet ie in 1x mn hele familie ontmoeten, dat klopt niet bij onze 'relatie'. Helemaal gezien bovenstaande ;)



@Pat, hij zegt niet dat ik zijn vriendin ben hoor (dat is latter van imo). Maar hij heeft het wel over me kennelijk.
@pat: Dat de adhd'er in mij bovenkwam betekent niet dat ik adhd heb. Ik kan wel wat druk zijn, juist bij stillere personen (of ik zeg ook niks meer). Ben soms ook tamelijk direct. De ene rustigerd vindt dat juist charmant, een ander klapt juist meer dicht. Allemaal niet erg, maar ik val uiteindelijk op iemand waaraan ik gewaagd ben en vice versa. Maar ook iemand die me het gevoel geeft dat ik mezelf kan zijn zonder me meteen in mijn nek te springen. En die combi is lastig te vinden voor me.
Alle reacties Link kopieren
Cool, grappig. Ik word juist heel rustig van n adhd-er. Laat m lekker stuiteren. Helemaal prima. Ik heb er geen last van, vind t wel amusant.



Pat, inhouden en afstand. Zit idd niet in me. Mijn reactie daarop is dat ik lekker mn eigen ding doe. Grap is dat dat precies is wat hij graag ziet omdat ie dat zelf ook doet, maar hij moet er wel aan wennen merk ik! Geeft rust. Ben niet op zoek. Hoeft ook niet. We hebben elkaar, ookal is t op afstand. Hoop alleen dat de afstand niet te groot wordt.



MissP. Gewoon doen. Afspreken. Geef t n kans! Waar vind je nou zo iemand? Meeste mannen zijn niet zo invoelend! (Niet lullig bedoeld heren, maar dat is mijn ervaring).
Huh? Ik had het juist over stille harries, niet over adhd'ers. Ik ben er juist relatief immuun voor en vind het wel charmant. Maar dan liever trekken ervan dan echt adhd. Dat laatste kan ik in een partner uiteindelijk niet hebben, want dan raak ik zelf overprikkeld van de continue onrust en drukte. Tenzij er sprake is van werkende medcijnen misschien.
Alle reacties Link kopieren
quote:coolpack2 schreef op 31 maart 2015 @ 00:17:

@pat: Dat de adhd'er in mij bovenkwam betekent niet dat ik adhd heb. Ik kan wel wat druk zijn, juist bij stillere personen (of ik zeg ook niks meer). Ben soms ook tamelijk direct. De ene rustigerd vindt dat juist charmant, een ander klapt juist meer dicht. Allemaal niet erg, maar ik val uiteindelijk op iemand waaraan ik gewaagd ben en vice versa. Maar ook iemand die me het gevoel geeft dat ik mezelf kan zijn zonder me meteen in mijn nek te springen. En die combi is lastig te vinden voor me.Cool. zo had ik het ook niet gelezen hoor. Direct zijn en voortouw nemen bij een rustiger persoon is ook niet slecht. Balans/gewaagd aan elkaar is belangrijk. Sowieso dat jezelf kan zijn en ook jij voor hem. Buiten dat die combi voor jou er moet zijn, zal het gevoel er ook bij hem moeten zijn dat jij dat kan bieden.
@ missP, ik zou ook afspreken. Ik snap dat je liever niet wil, maar als je blijft kwakkelen kun je het beter proberen. Ooit zal hij toch een keer de zieke MissP moeten zien. Dan maar wat eerder dan op schema staat.



@ res_ke, dat is wel raar toeval ja. Weet je dat ik ook niet direct weet wat wijsheid is, maar ik zou het misschien zeggen om te kijken hoe hij reageert. De meeste mensen kunnen er dan wel om lachen, ook als het niets wordt.



@ imo, ik ben zeker niet aan het daten. Alleen ben ik ook niet van steen en als ik iemand tegenkom die mij interesseert kan ik zin hebben om er werk van te maken.



ADHD-ers zijn trouwens niet altijd stuiterballen. Ik kan prima stilzitten als ik iets leuks doe en kan het alleen niet beheersen als ik mij niet op mijn gemak voel. Ik zoek juist iemand die mij rustig kan houden. Af en toe springen door de kamer moet wel mogen, vind ik. Ik heb zelfs extreme stuiterballen rustig zien worden als ze wat te lezen hebben.



Kijk niet naar de diagnose. Die verteld je alleen definitie en kenmerken en beschrijft het worst case scenario. Je zult toch altijd naar de persoon moeten kijken.
Alle reacties Link kopieren
Mijn fwb is ook echt geen constante stuiterbal. Heel soms maar eigenlijk en dan vind ik t wel schattig. Thuis is ie gewoon rustig, maar hij kan wel snel afgeleid zijn, concentratie dus, maar ook juist enorm in iets opgaan. En out of the box denken, heel snel verbanden leggen, dat soort dingen. Dat vind ik wel mooi.

@Sybreed, dat herken ik denk ik wel. Dat hij rustig is, als hij zich op zijn gemak voelt. En in ongemakkelijke situaties kan gaan stuiteren. Heb t al tijden niet meer zo gezien. Misschien straks op vakantie



@Pat, die stabiliteit klopt deels natuurlijk wel, dat dat vanuit de ouders komt. Maar ik bedoel ook dat er een vaste partner (en evt kinderen) zijn, rust in huis (want rust bij mij). En niet steeds nieuwe komen en gaan. Mijn dochter ziet fwb nu dan ook niet als 'potentiele partner'. laatst zei ze dat ze zo graag wil dat ik weer een man krijg.. Terwijl hij wekelijks over de vloer komt. Zij heeft m kennelijk al helemaal afgeschreven wat dat betreft en dat laat ik voorlopig maar zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven