Prioriteiten, wat vinden jullie?

26-03-2015 18:23 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Moet dit even delen hoor en graag jullie meningen horen.



Het is nog ver weg maar in september is onze dochter jarig ( 5 jaar)

Ik weet dat er op die zaterdag ook een hardstyle feestje is hier in de buurt, m'n man begon er gisteravond ineens over en of we de verjaardag van onze dochter een andere dag zouden kunnen vieren. En dat terwijl ik al eerder aan heb gegeven dat ik het niet leuk zou vinden als hij op die dag weg zou gaan.

Nou ja nu begon hij er dus toch over, en snap heel goed dat het super leuk en gezellig is en dat er heel veel bekenden zijn enzo, maar mijn gevoel zegt dat us niet ok, hallo? Je dochter is jarig!!

Volgens hem kan het prima een week eerder of later en op de dag zelf gaan we voor dat feestje ( is van 15.00 tot 00.00) gaan we nog wel wat leuks doen... Wat vinden jullie hiervan, maak ik van een mug een olifant zoals hij dat zegt? Stel ik me aan??
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de vader in dit verhaal egoïstisch.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb ook geen zin om hier ruzie over te maken, maar mr is er pissig om maar er zou bij mij nooit een haar op m'n hoofd zijn die er maar aan denkt om op die dag iets anders te gaan doen, puur omdat ik me daar gewoon niet goed bij zou voelen, hallo mijn meisje is jarig!!!



En er zijn zeker meer party's deze zomer waar hij naartoe gaat, geen probleem, maar deze is bij ons in de buurt, dus ' iedereen' gaat.... Dus nee die mag je niet missen!!



Maar ja hier verschillen we nog al in blijkbaar....

Lastig en zoals ik zei ik heb geen zin in ruzie, maar ja ik was gister wel degene die van een mug een olifant maakt, een bejaarde die altijd thuis zit, zelfs kutwijf kwam voorbij..... Dus ja....
Alle reacties Link kopieren
Hij klinkt als een echte lieverd
Alle reacties Link kopieren
quote:emmie8 schreef op 27 maart 2015 @ 21:37:

Nou ik heb ook geen zin om hier ruzie over te maken, maar mr is er pissig om maar er zou bij mij nooit een haar op m'n hoofd zijn die er maar aan denkt om op die dag iets anders te gaan doen, puur omdat ik me daar gewoon niet goed bij zou voelen, hallo mijn meisje is jarig!!!



En er zijn zeker meer party's deze zomer waar hij naartoe gaat, geen probleem, maar deze is bij ons in de buurt, dus ' iedereen' gaat.... Dus nee die mag je niet missen!!



Maar ja hier verschillen we nog al in blijkbaar....

Lastig en zoals ik zei ik heb geen zin in ruzie, maar ja ik was gister wel degene die van een mug een olifant maakt, een bejaarde die altijd thuis zit, zelfs kutwijf kwam voorbij..... Dus ja....Wat is er zo fantastisch aan deze man dat jij dat pikt Emmie?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Wat een vervelende huisgenoot heb je.
Alle reacties Link kopieren
Ja echt he? Weet jij het?

We hebben het echt nog leuk samen, echt klinkt raar snap ik....

Maar op dit soort momenten? Dan is het gewoon echt ikke ikke ikke en het is gewoon echt een egoïstisch mannetje dat klopt, dat is hij...
Alle reacties Link kopieren
quote:emmie8 schreef op 27 maart 2015 @ 21:48:

Ja echt he? Weet jij het?

We hebben het echt nog leuk samen, echt klinkt raar snap ik....

Maar op dit soort momenten? Dan is het gewoon echt ikke ikke ikke en het is gewoon echt een egoïstisch mannetje dat klopt, dat is hij...



Hij scheldt je uit. Wat mij betreft zou dat de deur dichtdoen.



Ik verdien beter dan een man die mij voor kutwijf uitmaakt. En jij ook.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:emmie8 schreef op 27 maart 2015 @ 21:37:

Nou ik heb ook geen zin om hier ruzie over te maken, maar mr is er pissig om maar er zou bij mij nooit een haar op m'n hoofd zijn die er maar aan denkt om op die dag iets anders te gaan doen, puur omdat ik me daar gewoon niet goed bij zou voelen, hallo mijn meisje is jarig!!!



En er zijn zeker meer party's deze zomer waar hij naartoe gaat, geen probleem, maar deze is bij ons in de buurt, dus ' iedereen' gaat.... Dus nee die mag je niet missen!!



Maar ja hier verschillen we nog al in blijkbaar....

Lastig en zoals ik zei ik heb geen zin in ruzie, maar ja ik was gister wel degene die van een mug een olifant maakt, een bejaarde die altijd thuis zit, zelfs kutwijf kwam voorbij..... Dus ja....TO, het probleem met je man gaat toch veel verder dan alleen die verjaardag? Je laat echt over je lopen en je man doet waar hij zin in heeft. Ga je er eigenlijk mee akkoord dat hij ook andere vrouwen versiert?
Alle reacties Link kopieren
Ik las in eerste instantie hairstyle party. Vond het al zo apart, een man die een middag gezellig met haren wil tutten.



on topic; het is een zak als hij de 5e verjaardag van zijn dochter minder belangrijk vindt.

Maar onze adviezen zullen toch wel niet helpen.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
En wat is dan zo leuk?
Alle reacties Link kopieren
quote:shifty schreef op 27 maart 2015 @ 17:25:

Ik lees dat baukje alleen aangeeft dat veel personen hier het 'gewicht' van beide evenementen invullen op basis van de TO-informatie. En dat het zinvol is om met elkaar te bespreken wat beide voor elkaar inhouden. Het is heel makkelijk roepen dat hij voor z'n gezin moet kiezen ten opzichte van een een lullig dansfeestje. Dat lijkt mij ook nogal voor de hand liggend. Maar het feit dat ze het nu al hebben over het 'conflict' tussen de verjaardag en het dansfeestje in september (!) geeft aan dat ze er beide veel waarde aan hechten. En in dat geval lijkt het mij zinvol om het daar eens goed over te hebben en niet iets wat schijnbaar voor hem heel belangrijk is aan de kant te schuiven omdat hij nou eenmaal 'voor zijn gezin moet kiezen'. Wij kunnen moeilijk bepalen hoe belangrijk iets voor iemand is, zeker als we de feiten maar beperkt (en eenzijdig?) mee krijgen. Volgens mij bedoeld baukje dus dat je daar wel voor open moet staan. In elk geval zie ik het ook zo.Ik denk zelf dat het heel weinig te maken heeft met hoe belangrijk dat ene feestje (van de zowat honderden per jaar, echt waar) voor hem is. Het gaat niet om dat feestje, het gaat erom dat hij zich niet door zijn partner en niet door zijn gezin laat tegen houden om een lolletje te hebben, dit is echt een ego-dingetje en niet ik-wil-zo-graag-naar-dat-feestje-dingetje-waar-een-zwaar-gewicht aanhangt. Precies zoals ie met trouw binnen de relatie om gaat dus. Zijn ego en lolletjes gaan voor. Vreemdgaan, risicovol gedrag, verjaardag, schelden, het is gewoon een egotripper. Vergelijkbaar met een vader die liever naar de kroeg ging dan thuis te blijven op de verjaardag van zijn kind.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Hij is nog helemaal niet in de penopauze...



Wat een lozer!
anoniem_149335 wijzigde dit bericht op 30-03-2015 12:11
Reden: leeftijd fout ingeschat ;-)
% gewijzigd
quote:kopjekoffie70 schreef op 27 maart 2015 @ 21:55:

Ik las in eerste instantie hairstyle party. Vond het al zo apart, een man die een middag gezellig met haren wil tutten.



on topic; het is een zak als hij de 5e verjaardag van zijn dochter minder belangrijk vindt.

Maar onze adviezen zullen toch wel niet helpen.Grappig, dat las ik ook
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 28 maart 2015 @ 00:26:

[...]





Ik denk zelf dat het heel weinig te maken heeft met hoe belangrijk dat ene feestje (van de zowat honderden per jaar, echt waar) voor hem is. Het gaat niet om dat feestje, het gaat erom dat hij zich niet door zijn partner en niet door zijn gezin laat tegen houden om een lolletje te hebben, dit is echt een ego-dingetje en niet ik-wil-zo-graag-naar-dat-feestje-dingetje-waar-een-zwaar-gewicht aanhangt. Precies zoals ie met trouw binnen de relatie om gaat dus. Zijn ego en lolletjes gaan voor. Vreemdgaan, risicovol gedrag, verjaardag, schelden, het is gewoon een egotripper. Vergelijkbaar met een vader die liever naar de kroeg ging dan thuis te blijven op de verjaardag van zijn kind.



+1



TO, waarom pik jij zulk respectloos gedrag van hem?

Kutwijf nog wel ....
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
Alle reacties Link kopieren
Kinderverjaardagen zijn bij mij altijd gewoon op de dag geweest.

Moet er wel bij zeggen dat ik er zelf 1 van 5 ben dus er waren ook best wel behoorlijk wat neefjes en nichtje (er was toen nog maar 1 nichtje)



Er waren ook altijd behoorlijk wat klasgenootjes aanwezig.



Ik denk dat het best mogelijk is om te combineren, je hoeft tenslotte niet om 15:00 al op die party te verschijnen toch?



Maar ik vraag me toch wel af wat voor een "party" dat mag wezen wanneer het van 15:00 - 00:00 is.

Zulke tijden heeft het clubhuis hier ook met de kinderdisco...;)



Dacht dat het altijd wel doorging tot de volgende ochtend?

Tenminste, dat hoor ik zo links en rechts wel eens...
Alle reacties Link kopieren
quote:emmie8 schreef op 27 maart 2015 @ 21:48:

Ja echt he? Weet jij het?

We hebben het echt nog leuk samen, echt klinkt raar snap ik....

Maar op dit soort momenten? Dan is het gewoon echt ikke ikke ikke en het is gewoon echt een egoïstisch mannetje dat klopt, dat is hij...(Het verlangen naar) drugs maakt mensen heel erg egoïstisch...
Alle reacties Link kopieren
Hij zegt kutwijf tegen je?

Dat is echt verre van normaal.

Horen je kinderen dat ook?

Je moet ergens een grens trekken!
Alle reacties Link kopieren
Aah emmie, vervelend om te lezen dat het op zo'n manier moest. :( Ik hoop dat hij een beetje afkoelt, en snel ook. Dit gaat toch nergens over? Ik zou erg teleurgesteld zijn als dit op zo'n manier ging bij mij thuis. Ik hoop dat jullie tot een oplossing komen!
quote:HuppelePup01 schreef op 30 maart 2015 @ 14:27:

Maar ik vraag me toch wel af wat voor een "party" dat mag wezen wanneer het van 15:00 - 00:00 is.

Zulke tijden heeft het clubhuis hier ook met de kinderdisco...;)



Dacht dat het altijd wel doorging tot de volgende ochtend?

Tenminste, dat hoor ik zo links en rechts wel eens...



In de zomer zijn het vooral feesten/festivals in de buitenlucht, deze beginnen om 12:00 en eindigen om 24:00.



@ Emmie: die leuke vent van je is echt een lot uit de loterij, vind zoenen en weet ik wat nog meer heel normaal in een relatie en als bonus noemt hij je een kutwijf.

Wat moet je met m??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven