Dit is Minder van Tinder 2!

12-01-2015 10:41 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, dan doe ik het maar even.

Deel Twee Tinder Trouble!



Hier kunnen we verder kletsen over wat er wel niet zo geweldig is aan deze complexe, intrigerende en uiterst multidimensionaal maar toch heel erg leuke app.



Linkje zal ik even in 't oude topic plaatsen.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Kom je hier toch een keer naartoe? Laat ik je de flikken Maastricht plekjes zien :p
Carpe Diem!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik wil...

Nee serieus, dat ga ik toch echt een keer doen,

straks van de zomer is leuk. Ik neem aan dat ze

ijssalons hebben die citroenijs verkopen...
Alle reacties Link kopieren
quote:phoebe1982 schreef op 26 maart 2015 @ 20:35:

jaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik wil...

Nee serieus, dat ga ik toch echt een keer doen,

straks van de zomer is leuk. Ik neem aan dat ze

ijssalons hebben die citroenijs verkopen...Duh :p
Carpe Diem!
Mijn dosis is overigens net binnen... had er trek in...



Ik heb tinder - ontwenningsverschijnselen...

Maar is echt ff nodig voor mn rust..
O? Jij hebt zin in die lekkere man die met trots zijn net gevangen enorme zeebaars/snoek laat zien?



Of die afgetrainde Dylano met 239 tattoos die een zwoele bedselfie maakt, waar je soms net niet zijn 3 benen kun zien?



Of die hottie in trouwpak! Bruid ernaast gratis. Of subtieler: het "afgehakte vriendin maar haar haar/arm nog zichtbaar" syndroom.



Spelletje wie van de vier bierzuipers.



Badkamerselfie 4 life yo.



'Ik ben een spontane, gezellige man met humor, houd van stappen met vrienden, reizen en sporten. Ik ben wel direct, daar moet je tegen kunnen!'



Of gewoon: 'Pluk de dag'.



Gedsie nee dank je..

Alweer toegegeven aan verslaving..

Heb 1 match waar ik mee klets, ontdekking wel weer uitgezet ivm rust..




Ok het onverwachte is gebeurd: Tv 1 is terug.

Geen idee hoe dat gaat lopen, daar ga ik proberen

zo min mogelijk overna te denken.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha @phoebe het is wel een echte verslaving geworden he? :P Ach, zolang je er niet te veel in meegaat, waarom niet?



Hier staan date 4 gepland voor woensdag. Al ben ik wel wat voorzichtiger rond hem geworden. Vriendin van me had haar tinderdate na 2 dates toegevoegd op Facebook. Dus besloot ik na een gesprek met hem dat ook te doen. Maar hij heeft me (nog) niet geaccepteerd. Ik ging sowieso snel volgens hem omdat ik na 1 week wilde afspreken (ik hou van snel) dus het kan zijn dat hij het nu ook te snel vindt, maar ik hou m'n ogen en oren voor de zekerheid maar even open.



Heb daarnaast toch mijn gesprek weer opgepakt met m'n vorige scharrel/date.. We hebben een maand of 3 gedate samen. Het begon allemaal wat luchtig en niet al te serieus (niet uitgesproken doel van 'relatie' o.i.d.) maar nadat we naar elkaar hadden uitgesproken te bekijken hoe we dit nu allebei zagen en ik een week lang niet van hem hoorde voor een afspraak en hij daarna doodleuk een appje stuurde met 'hoe laat vanavond' op de dag van de afspraak heb ik hem in de koelkast gezet.



Uiteindelijk een week of 2 geleden na vragen van zijn kant aangegeven waarom ik het een kutactie vond en aangegeven waarom ik er geen goed gevoel meer bij had. Ik had alleen niet verwacht dat hij het ook daadwerkelijk op zou pakken en er uiteindelijk een jongen tevoorschijn zou komen die duidelijk laat merken mij echt te zien zitten.. Dus ben gaan twijfelen of ik hem nog een kans moet geven.. Vooral gezien ik ook mijn date nog heb.



Sorry voor het lange verhaal, maar ik heb er de afgelopen tijd steeds mee gelopen en ik kom er niet echt uit. Heb maar besloten te blijven appen en te bekijken hoe date 4 gaat..
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Alle reacties Link kopieren
quote:phoebe1982 schreef op 27 maart 2015 @ 09:42:





Ok het onverwachte is gebeurd: Tv 1 is terug.

Geen idee hoe dat gaat lopen, daar ga ik proberen

zo min mogelijk overna te denken.Hahaha, dat is toevallig, zo één minuut voor mijn verhaal over de oude date :P Maar wat is er gebeurd, waarom is hij 'terug'?
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Toevoegen op facebook? Weet direct zijn hele kennissen- en familiekring van z'n nieuwe date (als ze oplettend zijn)
Ja weet ik veel waarom...

Hij had mij er (althans dat d8 ik) laatste x uitgegooid.

Ik was ff gestopt met tinder, maar idd ik vind het wel gezellig

zolang je er niet te veel van verwacht. (en bovendien is deze 'verslavind

iets minder schadelijk dan

Ik weet ook niet waarom maar mijn 'gevoel' bij hem veranderd niet,

gaat ook niet gebeuren. . Dus als ik hem tegenkom swipe ik toch echt naar rechts

in het kader van 'you never now..'



Maar goed ik kijk wel even, ga er nog maar niet te veel van verwachten.

Maar stiekem wel beetje blij... (profiel staat wel weer on hold...)



GS: volg je gevoel, kijk het even aan. Misschien even helemaal niks doen

en afwachten. Ga ik nu ik toch weer Tinder ook doen, beetje rustig aan en

niet te snel in de war raken. En er vooral niet te veel van verwachten.
Alle reacties Link kopieren
@joyce jaaaa weet ik veel. Ik werd beïnvloed door vriendin, die vond het normaalste zaak van de wereld :P Hij heeft er ook niks van gezegd



@phoebs is het niet dat hij vorige keer zijn tinderprofiel heeft verwijderd? Want anders kom je elkaar toch ook niet meer tegen?
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Ja dat kan, ik heb geen idee. Zie de zin van speculeren erover

niet echt in dus dat doe ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt gelijk, gewoon lekker zien waar het schip strand
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
@gs: Haha, ach als hij je leuk vindt maakt het echt niks uit. Het is maar facebook. En dan draait ie wel bij met 'snel'.



@phoebe: Speculoos zijn is beter inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit al een poos op tinder, en heb er weinig (misschien maar 1) mannen ontmoet die me zo in de smaak vielen als die van vandaag. Die man waarvan je de foto ziet en denkt: WAUW. zonder enige twijfel.



Heb intussen ookal de fb account, dus chatten maarrr! ;) Ik ga intussen even bijlezen
Ja dat had ik dus bij tv 1 (tv is tindervlam) ook. Meteen al de 1e x.. en dat heb ik nog steeds, dat is niet veranderd...



Hoe het verder gaat, geen idee. If it's love

We'll find eachother.. . Althans dat geloof ik... en zo niet, dan niet, geen man overboord d8 ik zo..
Alle reacties Link kopieren
goed gezegd phoebe! ik duim voor je hihi ;)
Nog even een positief berichtje vanuit hier;

Ik ben uitgetinderd!

Er zitten echt normale leuke mannen op tinder

Nou ja, nu dus eentje minder
Dank je... geen drama verder hoor...

Ik ben het eerlijk gezegd ook allemaal een beetje zat,

dat gedoe erom heen allemaal.

Ik ben meer van het spontane eerlijk gezegd.

Via Tinder en datingssites is het allemaal zo opgefokt

en met verwachtingen en zo.

Daar ben ik niet zo het type voor geloof ik..



Mmm ik zit net te bedenken dat je misschien

van Tinder niet te veel moet verwachten. Gewoon

een beetje ouwehoeren. Je weet nooit wie je tegenkomt.



Misschien ben ik trouwens ook wel te kritisch, want ik heb echt wel

een paar gehad die best al snel een date-voorstel deden maar wat bij

mij niet goed voelde.

Nou ja dat kan je ook niet gaan forceren, je kan moeilijk gaan daten

puur omdat je het anders zielig vind.

Maar goed tot nu toe de mannen die met mij willen daten wil ik niet

en omgekeerd .

Oww jee er zit toch een Carmen in mij verborgen geloof ik.. .



(Carmen is een opera van Bizet, en Carmen is een bloedmooie,

aantrekkelijke vrouw uit Seveilla, Italië. Half Seveilla wil Carmen.

Echter Carmen is daar niet van onder indruk, die valt op mannen die haar

niet willen. Oww en als ze die dan eindelijk heeft dan dumpt ze ze weer... )



LB: leuk, geeft mij weer Tinder-vertrouwen... ;)
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa. Ik heb het weer voor elkaar gekregen om in één weekend mijn (dating)leven weer volledig op z'n kop te zetten.



Tv wilde tóch afspreken deze zaterdag, in tegenstelling tot eerdere berichten. Avondje gezellig op de bank gehangen, maar ik kreeg ergens het gevoel dat hij misschien tot iets te saai is voor mijn gading. Maar de avond was gezellig en ik dacht waarom niet?



Maar ik had ook al een afspraak staan met m'n oude date die ik toch maar had besloten een kans te geven. Daardoor kwam ik er eigenlijk achter dat ik mezelf meer was met oude date dan met tv.



Oh en tv heeft ook m'n Facebook request geaccepteerd, en ik zit nu met een dilemma.
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu ongeveer een week op tinder. Ben net 3 weken vrijgezel na een relatie van 7 jaar.

Ik schrok me dood toen ik een match had.

Heb gister wel een leuk gesprek met hem gehad, hij weet ook dat ik net vrijgezel ben. Ik vind het nog wel te vroeg om al met iemand af te gaan spreken.

Gister kwam er weer een geluidje van de tinder app, had ik weer een match, dit gaat me te hard hoor haha. Heb nog niet met hem gechat..
Alle reacties Link kopieren
@Destiny waarom heb je je precies ingeschreven? Ik wil niet onaardig overkomen maar het lijkt me onhandig om je al in te schrijven als je nog niet klaar bent om te daten.
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
@lucky birdie: Leuk om te horen!! Wat een successen staan erbij.



Ik zie tv woensdag weer, voor de achtste keer inmiddels.



Ik ben nu vooral hysterisch omdat ik ineens in een stroom van sollicitatiegesprekken zit. Elke keer weer opgebeld worden door een ander onbekend nummer, spannend spannend haha.



Tijd voor een rustgevend kopje thee.



@destiny: eens met gelestip.



@phoebje: ben je ons nog niet zat ;)?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven