naam hond met begin letter W

25-03-2015 17:59 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie denkt er met me mee. Zoek een leuke naam voor een hond. Nu heb ik zelf al bedacht dat hij Kees gaat heten. Staat nog niet vast maar voor mezelf min of meer wel. Zoek nu een leuke combinatie naam met begin letter w. Kom zelf niet verder dan Willem-Kees. Maar er moet iets beters te bedenken zijn.

Of een echte leuke naam met een W waarvoor ik mijn naam Kees van tafel wil vegen.
Alle reacties Link kopieren
Wokkel-Kees

Wonder-Kees oder Wunder-Kees

Wunderschon

Wobbly-Kees

Why Kees

.....sorry....
Alle reacties Link kopieren
Wopke (z'n oren groeien sneller dan z'n kopke )
Your ego is not your amigo!
Alle reacties Link kopieren
Wilhelm
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Wind, wubo. Wokkel, woenzel , whipet, wolk, wish. Wishfull, wonderful, wart. Wurl, wicky, wicka witch wanda wanja wokkie wimpel wendy wendeline wodan





Succes!





Ik zou zeggen Wich-Kees (welke zaak haha)
Begin de dag met een Lach :)
Alle reacties Link kopieren
quote:vla-flip schreef op 27 maart 2015 @ 16:03:

Je kan er ook een soort van woordgrapje van maken



Wolfgang Amadekees



Dan heb je ook je herkenbare "Kees" op de stamboom en deelnemerslijst(en) écht niet doen, niet grappig.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Wolf, Wouter, Waggel, Wammes
Alle reacties Link kopieren
quote:beautifullocean schreef op 29 maart 2015 @ 09:45:

Wind, wubo. Wokkel, woenzel , whipet, wolk, wish. Wishfull, wonderful, wart. Wurl, wicky, wicka witch wanda wanja wokkie wimpel wendy wendeline wodan





Succes!





Ik zou zeggen Wich-Kees (welke zaak haha)

Ha,ha die laatste is wel leuk. Ik heb de naam Willem-Kees doorgegeven. Mijn alternatieve kwamen niet door de commissie gevormd door mijn kinderen. Nu is het alleen dus alleen zaak om voor dat de pups 7 weken zijn een definitieve nestkeus te maken zodat die naam ook aan mijn pup gekoppeld wordt.

Allemaal bedankt voor het meedenken en de extra inspiratie al ben ik uiteindelijk uitgekomen bij de naam waarmee ik begon.
Alle reacties Link kopieren
Walk-kees

Winter-kees

Weer-kees

Werk-kees

Wulf-kees

Wessel-kees

Waaris-kees 😁

Welwillende-kees

Westerse-kees

Wandel-kees

Why-kees
Begin de dag met een Lach :)
Alle reacties Link kopieren
Okey je bent eruit? Heel veel plezier met je tophond!
Begin de dag met een Lach :)
Alle reacties Link kopieren
quote:beautifullocean schreef op 29 maart 2015 @ 10:16:

Okey je bent eruit? Heel veel plezier met je tophond!

Nou ik heb hier wel hele leuke grappige varianten voorbij zien komen hoor die ook zeker in aanmerking waren gekomen als ik de naam pas zou hoeven doorgeven op het moment dat ik de pup ook definitief gekozen heb. En ik ga er ook van uit dat tussen 7 (of eigenlijk 4 want ik wil toch echt een wolfsgrauwe) reuen er echt wel eentje tussen zit die me aanstaat. Maar ondanks dat ik eerste nestkeus heb kan ik over een week of 5 toch tot de conclusie komen dat geen van de pups me voldoende aanstaat. Lijkt me onwaarschijnlijk maar het kan. En om die reden kan ik het de fokker niet aandoen een van de pup met een wel erg afwijkende naam op te zadelen, want die komt dan uiteindelijk bij iemand anders terecht.

En ik heb er weer helemaal zin in. We hebben wel met regelmaat een tijdje een pup of jong volwassen hond van een ander in huis gehad de laatste jaren. Maar dat ik zelf een hond van pup tot IPO 111/speurhond gebracht heb is toch al even geleden. Dus dat gaat toch wel weer een grote uitdaging worden. Vooral ook om een passende kringgroep te vinden die niet met nare prikbanden (of nog erger teletac) in de weer gaan. En nu heb ik me persoonlijk altijd verre van dat soort marteltuigen gehouden maar ik wil me ook niet langer meer verbinden met een club die op een doordeweekse dag in het geniep zich toch me zulke praktijken bezig houd.
Alle reacties Link kopieren
Winnie

lijkt me wel leuk bij n herder



Wodan, Wiron, Wiebe, Wijo, Wicky, Wolf,
life's a beach and then you die
Alle reacties Link kopieren
Wubbo.
life's a beach and then you die
Alle reacties Link kopieren
Wibi
life's a beach and then you die
De naam die op de stamboom komt, hoeft echt niet de roepnaam te worden. Je hebt zelf de vrijheid hoe je je hond wilt noemen voor.

Willem-Kees lijkt me niet echt een makkelijke 'roep'naam....
Alle reacties Link kopieren
quote:Beter.Laat schreef op 30 maart 2015 @ 14:45:

De naam die op de stamboom komt, hoeft echt niet de roepnaam te worden. Je hebt zelf de vrijheid hoe je je hond wilt noemen voor.

Willem-Kees lijkt me niet echt een makkelijke 'roep' naam....

Nee dat snap ik natuurlijk ook wel maar ik vind het wel leuk als de roepnaam op de stamboom is terug te vinden. Met name omdat ik met de hond wil gaan werken en dan moet je je bij een examen of wedstrijd aanmelden met de officiële naam maar tijdens het examen/de wedstrijd mag je je hond noemen zoals je zelf wil. Voor een ieder is het echter dan wel duidelijker met welke hond je bezig bent als de roepnaam toch een verband heeft met de officiële naam.

Ga hem dus ook geen Willem-Kees noemen als ik hem roep maar gewoon Kees. Maar als ik dan later besluit hem alsnog Joep te noemen kan dat natuurlijk ook. Sterker nog ik mag hem elke dag anders noemen maar of dat nu zo handig is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven