Open huizen dag 28-03-2015

25-03-2015 23:10 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,



Bij eerdere edities werd er altijd volop geschreven door deelnemers en kijkers. Ditmaal ben ik kijker. Er staan vier huizen op het programma. Wie gaat nog meer kijken? Of zit zaterdag vol spanning te wachten of er iemand komt?
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
quote:TheHorseWithNoName schreef op 28 maart 2015 @ 11:06:

[...]



Overigens, een makelaar die in de huidige markt niet ol zaterdag wil werken is een eikel.Ik heb een lijst Van makelaars met dit soort akkefietjes. Mocht ik mijn huis weer verkopen weet ik welke we niet nemen
Alle reacties Link kopieren
Hoe ging het vandaag?

Ik vind open huizen dagen ook stom, maar makelaar zei doe maar mee, je staat net te koop. Koper van mijn huis vorig jaar kwam even binnen kijken, mijn huis stond onderaan zijn lijstje want hij vond het van buiten niet zijn smaak. Kwam binnen en viel in katzwijm

Drie dagen later was de deal rond. Sindsdien geloof ik in open huizen dagen
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet wat ´normaal´ of gemiddeld is voor de Open Huizen dag, maar wij hebben vier x bezoek gehad gisteren en zijn er blij mee. Is toch niet leuk als je in je gepoetste huis zit en er komt helemaal niemand langs. Twee leken er wel positief, dus even afwachten. Je weet natuurlijk nooit wat mensen echt vinden. Kan me voorstellen dat ze tegen een makelaar eerlijker zijn dan tegen bewoners.
Alle reacties Link kopieren
Hier 8 kijkers,1 stel had afgelopen maandag met de makelaar al hier in huis gelopen en kwam nu voor de 2e keer.

Laatste persoon die kwam zag hoe druk het was geweest en heeft een uur voor dat de Open huizen route afgelopen was,een bod gedaan.



Groetjes Suusje
Alle reacties Link kopieren
quote:Suusje35 schreef op 29 maart 2015 @ 19:33:

Hier 8 kijkers,1 stel had afgelopen maandag met de makelaar al hier in huis gelopen en kwam nu voor de 2e keer.

Laatste persoon die kwam zag hoe druk het was geweest en heeft een uur voor dat de Open huizen route afgelopen was,een bod gedaan.



Groetjes SuusjeWouw, dat is nog eens een succesvolle openhuizendag! Hopelijk komt er wat uit de onderhandelingen
Alle reacties Link kopieren
quote:Suusje35 schreef op 29 maart 2015 @ 19:33:

Hier 8 kijkers,1 stel had afgelopen maandag met de makelaar al hier in huis gelopen en kwam nu voor de 2e keer.

Laatste persoon die kwam zag hoe druk het was geweest en heeft een uur voor dat de Open huizen route afgelopen was,een bod gedaan.



Groetjes SuusjeDat ziet eruit als een prima dag! Hoop dat jullie eruit komen met de bieders, veel succes!
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof ook zeker dat Open huizen dagen werken. Wij hebben vorig jaar ons huis met zeer veel succes door deze dag verkocht. Huis ging 2 weken daarvoor de verkoop in. Op de dag zelf 22 kijkers gehad. De maandag erna 5 biedingen gekregen, we hebben ze een uiterste bod laten doen. En daardoor boven de vraagprijs verkocht!!

Wij stonden overigens zelf niet in ons huis die dag, want wij gingen zelf ook huizen kijken. Wel een stuk of 15 geloof ik. Eén van die huizen hebben we ook gekocht de week erna.



Leuk om nu verhalen te lezen van kijkers en verkopers van deze open huizen dag.
Alle reacties Link kopieren
Nou,ons huis is onder voorbehoud verkocht Zo fijn....je merkt wel dat de markt weer aantrekt.



Groetjes Suusje
Alle reacties Link kopieren
quote:Suusje35 schreef op 31 maart 2015 @ 17:54:

Nou,ons huis is onder voorbehoud verkocht Zo fijn....je merkt wel dat de markt weer aantrekt.



Groetjes SuusjeGefeliciteerd!!!
Alle reacties Link kopieren
Mooi, gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel.......
Alle reacties Link kopieren
Hoe staat het hier met de huizen verkoop?



Sinds deze week staat er Verkocht op ons bord in de tuin. Over 3 weken gaan we verhuizen,gelukkig hadden we zelf ook al een huis gekocht dus hoeven niet te huren.



Succes allemaal met de verkoop.....



Groetjes Suusje
Alle reacties Link kopieren
Fijn gevoel he suusje? Hadden wij vorig jaar met de open huizen dag. Huis stond toen 3 dagen te koop, met de open huizen dag 10 kijkers en na een 1/2 week verkocht.
Alle reacties Link kopieren
Een heel fijn gevoel,zeker omdat we al een paar maanden dubbel zaten maar dat hebben we er voor over gehad. Ons huis heeft ongeveer 9 maanden te koop gestaan.



Hebben erg zin om te verhuizen,mooier,groter en in een andere omgeving.



Groetjes Suusje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven