Samsung Galaxy S6, doen of niet?

15-03-2015 05:25 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat mijn abonnement in april verloopt mag ik bij het verlengen een nieuwe telefoon aanschaffen. Ik zit nu te denken aan de Galaxy S6 maar twijfel nog tussen de iphone 6 en sony experia z3. hier: http://www.gsminfo.nl/mobiele-telefoons ... /galaxy-s6 zeggen ze dat de samsung galaxy s6 pas volgende maand uit komt. Ik gebruik mijn telefoon vooral voor filmpjes op youtube en spelletjes dus ik wil wel een snelle telefoon die dat allemaal aankan. Omdat er zo veel opties zijn weet ik ook niet meer wat nu goed is voor mij... welke telefoon zouden jullie kiezen?
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring met Samsung is dat ie na een tijdje langzaam wordt, alle opschoonacties ten spijt. En in bijna alle opzichten vind ik mijn iPhone veel fijner. Ik heb alleen geen ervaring met de allernieuwste toestellen van beide merken (ik had de Galaxy S3 en S4 en nu de iPhone 5S), dus ik weet niet hoe die zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb anderhalf jaar geleden ipv een iPhone een samsung gekocht. Een miskoop!! Slechte camera, inderdaad super traag, gesprekken vallen weg, laadt slecht op. Echt, doe het niet! Die andere weet ik niet, maar Samsung komt hier nooit meer :(
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
Als je nog geen iPhone gewend ben, zou ik er niet per se aan beginnen. Toch erg prijzig, maar inmiddels wil ik zelf echt niet meer anders.



Ik merk bij mijn vriend ook dat Samsung vaak snel trager wordt. Dat vind ik wel echt een nadeel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu trouwens de iPhone 6 en ik vind hem wel erg groot. Net iets te groot eigenlijk. Maar misschien dat die andere heel vergelijkbaar zijn.
Alle reacties Link kopieren
Samsung wordt idd traag en de accu was bij mij bij normaal gebruik rond de lunch al leeg. (Had de s3)

Liep altijd met de oplader bij me, in m'n achterhoofd zoekend naar een stopcontact.