Gigolo "huren"

28-06-2014 00:53 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Heeft er iemand ervaring met het "inhuren" van een gigolo? Ik zou hier graag wat mee willen experimenteren maar ik weet niet zo goed waar ik moet zoeken, op internet krijg ik wel een aantal dingen gevonden maar ik zou liever een "sure thing" aangeraden krijgen.



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-03-2015 16:48
Reden: Spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jezus. Die vent ken ik !!



Niet reageren, dames. Hij stinkt enorm uit zijn mond.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Snoesje666 schreef op 21 maart 2015 @ 16:43:

Jezus. Die vent ken ik !!



Niet reageren, dames. Hij stinkt enorm uit zijn mond.
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 16 augustus 2014 @ 14:12:

[...]



Gedwongen prostitutie heb je aan beide kanten, bij mannen en bij vrouwen. Als men accepteert dat een vrouw een gigolo inhuurt, zou je ook moeten accepteren dat een man (of een biseksuele of lesbische vrouw) een prostituee inhuurt.



Gelijke monniken, gelijke kappen. En weg met dubbele moraal.



Ik schat zo dat er net iets meer vrouwen tot prostitutie gedwongen worden dan mannen.

En ook dat een groot deel van de mannen die tot prostitutie gedwongen, dat voor prostitutie met mannen is.



Maar ik ben blij dat jullie tegen prostitutie zijn als het gedwongen is. Maken jullie ook dit soort posts over vrouwen die gedwongen worden tot prositutie? Gelijke monikken, gelijke kappen is het inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Defietsboer,



Ik zou erop willen reageren (aangezien je op mijn eerdere bericht reageerde), maar prostitutie is op dit forum onbespreekbaar. Ik heb beloofd er niet meer over te hebben. In een privébericht wil ik wel reageren.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 22 maart 2015 @ 21:19:

maar prostitutie is op dit forum onbespreekbaar Onbespreekbaar? je hebt anders in genoeg topics over prostitutie (mee)geschreven, dus doe nou niet net of het iets is waar hier niet over gesproken kan of mag worden.
Alle reacties Link kopieren
Dames, wat zouden jullie eisen zijn aan een gigolo?
F.U.
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 30 maart 2015 @ 16:29:

Onbespreekbaar? je hebt anders in genoeg topics over prostitutie (mee)geschreven, dus doe nou niet net of het iets is waar hier niet over gesproken kan of mag worden.



Het is onbespreekbaar (geworden), en daarmee uit. Ik heb in het topic over Jojanneke en haar programma over prostitutie beloofd het niet meer over prostitutie te hebben, want iedereen krijg ik over mij heen. Ik heb een andere mening die niet gerespecteerd wordt. Dus heb ik de belofte gedaan daar niet meer te over hebben. En nu vraag je mij om die belofte te breken?



Dus, het is onbespreekbaar. Basta, en ik kom er verder niet meer op terug.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Zelf heb ik een paar keer een gigolo gehuurd, een echte, dus dat kostte best wel wat maar ja... "dan heb je ook wat" Het zal misschien niet voor iedere vrouw weggelegd zijn maar ik was er happy mee en kan het zeker aanraden. Mijn ervaring was inderdaad ook met The Men's Company. Die bestaan trouwens geloof ik al 6 jaar dus een markt is er blijkbaar zeker voor
Alle reacties Link kopieren
en nog ff de link http://www.gigolo-services.com/
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 22 maart 2015 @ 21:19:

Defietsboer,



Ik zou erop willen reageren (aangezien je op mijn eerdere bericht reageerde), maar prostitutie is op dit forum onbespreekbaar. Ik heb beloofd er niet meer over te hebben. In een privébericht wil ik wel reageren.





Wat is dat nou voor nonsens Hans. Jouw oeuvre hier op Viva staat vol met prostitutieverhalen. Je bent wel zo ongeveer de laatste persoon op aarde die met droge ogen kan beweren dat prostitutie hier onbespreekbaar is.



(Ik kan me wel voorstellen dat mensen ook weleens wat anders van je wilden lezen, dan die eeuwige reacties over prostitutie, maar dat is echt heel iets anders dan dat het hier niet bespreekbaar is hoor.)
Alle reacties Link kopieren
dbbl
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 01 mei 2015 @ 14:42:

[...]





Wat is dat nou voor nonsens Hans. Jouw oeuvre hier op Viva staat vol met prostitutieverhalen. Je bent wel zo ongeveer de laatste persoon op aarde die met droge ogen kan beweren dat prostitutie hier onbespreekbaar is.



(Ik kan me wel voorstellen dat mensen ook weleens wat anders van je wilden lezen, dan die eeuwige reacties over prostitutie, maar dat is echt heel iets anders dan dat het hier niet bespreekbaar is hoor.)

Sommige mensen, vooral in het topic over Jojanneke, hadden genoeg van mijn berichten over prostitutie, dat ik beloofde er niet meer over te posten. Ik koos voor mijn reputatie op dit forum i.p.v. De waarheid. Nu groeit de kans, dat deze belofte onhoudbaar wordt, omdat men mij nu onredelijk gaat vinden.



Goed... Er is één ding wat ik niet snap. Mannen worden veroordeeld dat ze betalen voor seks. Daarbij wordt mensenhandel als argument gebruikt. De cijfers hierover worden enorm opgeblazen, en de waarheid wordt daaraan ondergeschikt gemaakt. Het gaat om de veroordeling van deze mannen. En om de mensenhandel als excuus. Natuurlijk is er mensenhandel, en geen normaal persoon staat daar achter; ik ook niet. Sommigen, ook politieke partijen als de ChristenUnie zijn om andere reden tegen prostitutie dan om zogenaamd hoge cijfers van mensenhandel. Wees daar dan eerlijk over. En gebruik dan geen leugens als argumenten voor je standpunt. Jojanneke was daar een mooi voorbeeld van. Niet de mensenhandel moet worden geëlimineerd, maar de prostitutie. Ziedaar Project 1012. Ramen moeten dicht. Als prostituees in de vorm van illegale prostitutie in handen komen van pooiers, zij dat maar zo, vindt de regering. De ramen moeten dicht, en daarmee uit. Prostituees laten zich niet kennen, en gaan de ramen die bestemd zijn voor sluiting, bezetten. Prostitutie moet onder toezicht en moet niet onder het tapijt geveegd worden.



Vrouwen die voor seks betalen is geen probleem ineens. Hoe je het wendt of keert, dat is óók prostitutie. Ik weiger hierin onderscheid te maken, aangezien dat er nu eenmaal niet is. Als je prostitutie gaat veroordelen, moet je vrouwen die gigolo's inhuren ook veroordelen. Of: je moet mannen en vrouwen beiden niet veroordelen.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf niet alleen over prostitutie; ga nu de zaken niet omdraaien. Dat jij alleen bepaalde pijlers bezoekt, waar prostitutie als onderwerp past, is niet mijn schuld, Kerol. Je kunt ook het loepje gebruiken, i.p.v. deze uitlating te doen. Ik heb sinds februari hier niet meer over prostitutie gehad, dus verwijt mij geen dingen die niet waar zijn.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 02 mei 2015 @ 08:29:

Ik schrijf niet alleen over prostitutie; ga nu de zaken niet omdraaien. Dat jij alleen bepaalde pijlers bezoekt, waar prostitutie als onderwerp past, is niet mijn schuld, Kerol. Je kunt ook het loepje gebruiken, i.p.v. deze uitlating te doen. Ik heb sinds februari hier niet meer over prostitutie gehad, dus verwijt mij geen dingen die niet waar zijn.



Ik reageer alleen maar op jouw claim dat het hier onbespreekbaar is, en in de post hier direct boven bespreek je vervolgens alsnog van alles over prostitutie, dus je bewijst wederom dat het niet waar is.



Ja, mensen kunnen weleens moe worden van eindeloos gezemel over een onderwerp en je dat nog laten weten ook. Maar het is gewoon voor iedereen vrijelijk bespreekbaar, zoals je in dit topic zelf maar weer eens bewijst.
Alle reacties Link kopieren
...dbblgrr...
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 02 mei 2015 @ 08:29:

Ik schrijf niet alleen over prostitutie; ga nu de zaken niet omdraaien. Dat jij alleen bepaalde pijlers bezoekt, waar prostitutie als onderwerp past, is niet mijn schuld, Kerol. Je kunt ook het loepje gebruiken, i.p.v. deze uitlating te doen. Ik heb sinds februari hier niet meer over prostitutie gehad, dus verwijt mij geen dingen die niet waar zijn.Dus jij hebt het loepje gebruikt voordat je deze uitlating deed? Werkelijk? Echt waar? Weet je dat zeker?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga dat niet uitzoeken, aangezien ik nu op vakantie ben. Jij deed de uitlating dat ik het steeds over prostitutie heb, terwijl ik het ook over andere zaken heb. Dat kun je met het zoeksysteem van het forum nachecken. Op de paar opmerkingen na hierboven heb ik het sinds februari niet meer over prostitutie gehad.



Het is NIET bespreekbaar. Want - zoals door anderen gezegd - het is een vrouwenforum. Ja, het is een vrouwenforum, maar dat is dus ook een kulargument van nul of generlei waarde.



Goed. In beide gevallen heb ik gezeik; dus de belofte van mij die ik in februari heb gedaan, gaat nu de prullenbak in. En daarmee uit. Ik ga me weer bemoeien met dergelijke topics in de toekomst.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Dat mensen het niet met je eens zijn is iets anders dan dan het onbespreekbaar is Hans, dat is alles.



Van mij mag je op elk moment over alles wat je wil schrijven op dit forum, net zoals andere mensen mogen opschrijven dat ze zich ergeren aan je verhalen en je meningen.Sorrie, je autisme speelt je echt een beetje parten, want je trekt mijn woorden tot in het ridicule door, terwijl ik je er alleen maar op wijs dat iemand die veel heeft geschreven over prostitutie niet kan claimen dat het onbespreekbaar is. Zelfs niet als je er veel tegenwind bij krijgt. Dat krijg je automatisch als je standpunt afwijkt van veel andere bezoekers. Ik zou ook nooit beweren dat je alleen maar over prostitutie schrijft, maar het is wel degelijk zo dat als het onderwerp wordt aangeroerd jij er eindeloos over door kan emmeren. Ik kan er niets aan doen dat jij uitspraken zo zwartwit interpreteert, maar ik schrijf echt niet wat jij erin leest.



Schrijf over alles wat je wil man, het is een vrij forum, ik erger me er niet aan.

Het is slechts niet waar als jij claimt dat zaken onbespeekbaar zijn, en je eigen oeuvre is daar nu eenmaal het beste bewijs voor.



Die viva-lezeressen waar jij je de mond door laat snoeren kennelijk, zijn gewoon eenvoudige simpele forummers net als jij en ik met een mening die ze niet onder stoelen of banken steken. Ik laat vaak zat onderwerpen liggen als ik mijn mening geuit heb en de massa het er niet mee eens is. Dan ga ik niet janken dat mijn mening onbespreekbaar is, mijn mening wijkt dan gewoon af van andere mensen en dat krijg je dan in je gezicht geworpen. Dat zit in de aard van een minderheidsstandpunt, maar zelfs al is de hele wereld iets niet met je eens, dan kun je dat niet verdraaien tot een huilverhaal dat je mening onbespreekbaar is. Dat is de fout die je maakt, je roept dat zaken onbespreekbaar zijn omdat je gewoon geen gelijk krijgt, tegenargumenten, verwijten zelfs. Maar dat is JUIST een uiting van bespreekbaarheid, je posts worden echt niet weggemodereerd.
Alle reacties Link kopieren
dubbel
quote:hans66 schreef op 02 mei 2015 @ 17:51:

Ik ga dat niet uitzoeken, aangezien ik nu op vakantie ben. Jij deed de uitlating dat ik het steeds over prostitutie heb, terwijl ik het ook over andere zaken heb. Dat kun je met het zoeksysteem van het forum nachecken. Op de paar opmerkingen na hierboven heb ik het sinds februari niet meer over prostitutie gehad.



Het is NIET bespreekbaar. Want - zoals door anderen gezegd - het is een vrouwenforum. Ja, het is een vrouwenforum, maar dat is dus ook een kulargument van nul of generlei waarde.



Goed. In beide gevallen heb ik gezeik; dus de belofte van mij die ik in februari heb gedaan, gaat nu de prullenbak in. En daarmee uit. Ik ga me weer bemoeien met dergelijke topics in de toekomst.





Viva een vrouwenforum?? Ik ben juist blij met de input van de mannen.

Hans, ik merk aan deze reacties hier dat je je ontzettend aangevallen voelt.

Ik heb je reacties over prostitutie niet gelezen .

Je bent/ was dus van mening dat prostitutie gewoon moet kunnen?

Nou...ik ook! Zowel voor mannen als voor vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Let's agree to disagree, then. Nog één punt: anderen hebben hun mening over dit onderwerp en ik de mijne. Niemand zal mij zijn/haar mening aan mij kunnen opdringen. Noch wil ik belachelijk worden gemaakt, omdat ik een andere mening heb. Wie dat wel doet, wordt gestaft. Ook zal ik sekswerkers en klanten verdedigen, als dat moet.

En daar wil ik het nu bij laten.



Over het modereren heb je overigens wel gelijk; en de tegenstanders zullen zich dat moeten realiseren.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:Tinkerbell69 schreef op 02 mei 2015 @ 18:25:

Viva een vrouwenforum?? Ik ben juist blij met de input van de mannen.

Hans, ik merk aan deze reacties hier dat je je ontzettend aangevallen voelt.

Ik heb je reacties over prostitutie niet gelezen .

Je bent/ was dus van mening dat prostitutie gewoon moet kunnen?

Nou...ik ook! Zowel voor mannen als voor vrouwen.De reden dat ik mij aangevallen voelde komt omdat ik in het topic over Jojanneke in de prostitutie van veel mensen de wind flink van voren kreeg, ik werd ook belachelijk gemaakt. Een aantal van hen zegt dat prostitutie alleen kan, als de klant een vrouw is, en de prostituee een man, een gigolo dus. En dat zou een verschil moeten zijn? Betalen voor seks is betalen voor seks. Wie wie betaalt, doet er niet toe. Mij interesseert oprecht het welzijn van sekswerkers en ik ben eveneens tegenstander van misstanden zoals uitbuiting, mensenhandel, en het sluiten van ramen in de Wallen.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Dat was ook gewoon zo'n kuttopic dat werd gedomineerd door extremen.

(Op de een of andere manier riep/roept dat hele programma van Jojanneke ook alleen maar extreme reacties op)
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 03 mei 2015 @ 17:07:

Dat was ook gewoon zo'n kuttopic dat werd gedomineerd door extremen.

(Op de een of andere manier riep/roept dat hele programma van Jojanneke ook alleen maar extreme reacties op)Inderdaad, en ik geef je daar gelijk in.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven