Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
quote:emmie8 schreef op 30 maart 2015 @ 09:51:

Hoi, ik ben gewoon erg benieuwd wat voor type mensen er komen!!! Ben gewoon zelf een beetje onzeker, wat onzin is i know, maar zat laatst op de site van geloof ik fun4two en dat foto album... Alleen maar ' perfecte' mensen!! Haha maar dat is vast mooi voor de foto's!

Wat hebben jullie aan op zo'n avond?

En als het tijd is voor de dresscode draag je dan ook nog hakken?



Ben benieuwd!! Zo zeg. Gezien je vorige topics ben je aardig omgeturnd als je hier aan wil beginnen.
Emmie...ik heb toch even geloept nav het berichtje van jean_grey en vraag me wel wat af.



Jouw partner is niet de makkelijkste en gaat makkelijk over jouw grenzen heen lijkt.

Ik mag oprecht hopen dat je niet naar een PC wil om je relatie te redden of omdat hij het zo graag een keertje wil ervaren... ik heb nog nooit een relatie gered zien worden hiermee.

Denk goed na waar je aan begint!
Alle reacties Link kopieren
quote:jean_grey schreef op 30 maart 2015 @ 11:43:

[..

Zo zeg. Gezien je vorige topics ben je aardig omgeturnd als je hier aan wil beginnen.



Haha nou Indd....



Ik had me er nog nooit met dit soort dingen bezig gehouden.... Ook nog nooit 1 sec in mijn hoofd gehad,

Maar heb me er wat in verdiept, en het lijkt me serieus wel wat!

Niet om mijn relatie te redden, maar wel om het een nieuwe weg in te blazen zeg maar! En gewoon nieuwsgierig
Alle reacties Link kopieren
quote:Enjoy73 schreef op 30 maart 2015 @ 12:16:

Emmie...ik heb toch even geloept nav het berichtje van jean_grey en vraag me wel wat af.



Jouw partner is niet de makkelijkste en gaat makkelijk over jouw grenzen heen lijkt.

Ik mag oprecht hopen dat je niet naar een PC wil om je relatie te redden of omdat hij het zo graag een keertje wil ervaren... ik heb nog nooit een relatie gered zien worden hiermee.

Denk goed na waar je aan begint!



Snap ik heeeeeel goed!

En als ik er zelf ook echt niet open voor zou staan, zou ik er nooit aan beginnen!

Maar ik ben er echt serieus zelf wel heel nieuwsgierig naar,

Ja mijn man is wat uitbundiger op dit vlak, maar ik vind dit zelf ook best spannend....

Dus ja het is zeker om er iets nieuws in te gooien, maar zeker niet om het te redden, want dat zit na alle gesprekken op dit moment zeker wel goed!

Geloof mij, hij is zeker niet de makkelijkste en ook zeker wel egoïstisch maar de liefde zit echt wel goed hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:emmie8 schreef op 30 maart 2015 @ 13:15:

[...]

Geloof mij, hij is zeker niet de makkelijkste en ook zeker wel egoïstisch maar de liefde zit echt wel goed hoor!Maar naast niet makkelijk en egoïstisch is hij niet jaloers?
love life
Alle reacties Link kopieren
Nee hij is niet jaloers ( zegt ie!! )
Alle reacties Link kopieren
Theorie en praktijk zijn twee verschillende dingen.



Ik dacht in eerste instantie ook niet zo jaloers te zijn, maar toen er voor het eerst een andere man aan mijn vrouw zat moest ik toch eventjes slikken. Maar gelukkig was de man in kwestie erg aardig, rustig en respectvol en ik zag dat mijn lief er enorm van genoot dus dat hielp enorm. Nu heb ik daar niet zoveel last meer van, maar het was toch wel even aanleiding om eea eens goed onderling te bespreken. Het verraste ons een beetje omdat ze daarvoor al wel een paar keer met een andere dame had gespeeld en daar kwamen helemaal geen jaloerse gevoelens van mijn kant bij omhoog.
Alle reacties Link kopieren
Maakt mij ook nieuwsgierig Emmy gezien je andere topics. Betekent dit dat jij dus ook nu met andere mannen mag zoenen en dus ook mag rondkijken? Swingen doe je samen en is weer iets anders als een open relatie. Voor ons betekent dit dat wij samen een ander stel leuk vinden en niet dat Leenman alleen met een dame plezier heeft. Zeker bij een PC bezoek is het niet de bedoeling dat er eentje alleen aan de bar achterblijft. Voor de meeste stellen geldt dit. En ja...je moet het zeker ook zelf willen en dit niet doen omdat jouw man dit wil.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 30 maart 2015 @ 15:57:

Maakt mij ook nieuwsgierig Emmy gezien je andere topics. Betekent dit dat jij dus ook nu met andere mannen mag zoenen en dus ook mag rondkijken? Swingen doe je samen en is weer iets anders als een open relatie. Voor ons betekent dit dat wij samen een ander stel leuk vinden en niet dat Leenman alleen met een dame plezier heeft. Zeker bij een PC bezoek is het niet de bedoeling dat er eentje alleen aan de bar achterblijft. Voor de meeste stellen geldt dit. En ja...je moet het zeker ook zelf willen en dit niet doen omdat jouw man dit wil..





Ja zeker dat snap ik helemaal, en ik doe of ga het niet alleen doen voor hem zeker niet, Indd zoals je zegt pc doe je samen en dat vind ik tof!



En ja ik mag ook zeker met een ander zoenen als ik op stap ben ofzo... Maar ik ben zelf in ieder geval niet snel zo....

Een pc is zeker anders dat snap ik en lijkt me echt spannend!! ( meen ik) en ook om juist eerst samen te gaan verkennen, blijf echt niet achter aan de bar hoor



Was zelf laatst op stap en toen ik thuis kwam om half 4 was meneer gewoon nog wakker!! En was toen zelf ook wel bang/ benieuwd of ik sjans had gehad haha! Maar nee hoor wat dat betreft ben ik dan wel braaf ' buiten' hoor
Alle reacties Link kopieren
Oh Emma, je hoeft je naar mij toe zeker niet te verantwoorden. Het is een beetje zorg naar jouw toe omdat wanneer je om verkeerde redenen gaat swingen kan dat juist erg vervelend uitpakken. Wat ik vooral erg belangrijk vind is het eerlijk zijn naar elkaar toe. Doe je dat niet dan kun je elkaar onaangenaam verrassen. Je man is niet echt eerlijk geweest in het verleden en wanneer hij daarbij net iets teveel aan zichzelf denkt ...?? Maar goed. Jij kent hem, ik niet. Dus echt over oordelen kan ik niet. Ik weet alleen dat het belangrijk is dat je je partner voor 100% kan vertrouwen en je echt oog voor elkaar blijft houden.



Ik wil je je plezier dus echt niet bederven. Fun4two is een mooie club om naar toe te gaan. Een sexy outfit en na de dresscode mooie, sexy lingerie zal het zeker goed doen. Ik hou ook mijn high heels aan als ik mijn lingerie setje aan heb.

Mocht je verder nog vragen hebben hoor ik het wel.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:emmie8 schreef op 30 maart 2015 @ 15:07:

Nee hij is niet jaloers ( zegt ie!! )





Je komt er pas achter als je echt daadwerkelijk sex hebt met een ander en hij dat ziet in detail.



Bij iedereen is de situatie weer anders en het kan in de praktijk anders uitvallen dan je denkt. Je kunt het beste de eerste keer rustig aan doen en niet all the way gaan, maar rustig kijken wat jullie grenzen zijn.



Mijn vriendin is bijv best wel jaloers en een open relatie zou absoluut geen optie zijn (wil ik zelf ook niet) , maar we vinden het wel opwindend om elkaar met een ander bezig te zien. Maar op die momenten kunnen we zowel geile als jaloerse gevoelens ervaren. En het is dus altijd wel een beetje een dubbel gevoel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enjoy73 schreef op 27 maart 2015 @ 14:20:

Mystique staat ook hoog op ons lijstje, al toen het (ik dacht) club88 was...en tot op heden nog niet geweest.



Dat kijken en bekeken worden vind ik eigenlijk juist wel lekker, al mis ik wel de aktie als ik er wel voor open sta.

Mystique heeft dat minder begrijp ik uit jouw woorden...maakt het op momenten dat ik er voor open sta wel interessant.



Sinds kort zijn er bij ons in de omgeving ook een aantal gay-sauna's toegankelijk voor stellen zoals Steamworks en Azzurra.

Is er iemand die een ervaring wil delen over Azzurra of Steamworks?



Ja daar kunnen wij zeker iets over vertellen. Wij waren een paar weken geleden op de maandag bij Steamworks. Het is echt een schitterende, schone sauna met een mooi zwembad, bubbelbad, sauna's en een speelzolder met aparte kamers/hokjes. Ook is er een terrasje waar je een drankje / hapje kunt doen. Er loopt heel erg vriendelijk personeel en met ¤19,- per koppel kan je er eigenlijk het schip niet mee in gaan. Qua publiek was het toen (nog) beperkt, maar wij hadden afgesproken met een groepje bekenden en dus was het hartstikke gezellig. Verder liep er een aantal gay mannen rond die zich eigenlijk nauwelijks met ons bemoeiden.



Ik hoor al wel (en zie bij de SDC aanmeldingen) dat het steeds drukker wordt. De stelletjes met wie toen afspraken hebben een goede job gedaan met het promoten van Detoxxx. Het enige nadeel (voor ons) is dat het nu ook veel single mannen aantrekt. Wij komen die liever niet tegen tijdens dit soort uitjes, maar dat is natuurlijk persoonlijk.



Desalniettemin gaan we binnenkort zeker weer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tinkerbell69 schreef op 24 maart 2015 @ 23:15:

Hai Grand finale! Bedankt voor je review. Ik weet nu dat de Fun4 2 in ieder geval super personeel heeft! Ik ben blij voor jullie dat jullie toch een geslaagde avond gehad hebben. Sowieso vind ik het knap dat jullie op jullie leeftijd dit willen/ durven. Eigenlijk ben ik blij te horen dat het publiek dus al wat ouder is...past in onze categorie.Persoonlijk vind ik een prachtig lichaam( slank/ afgetraind/noem maar op) veel minder belangrijk als een goede uitstraling, persoonlijkheid. En er moet een klik zijn.Gelukkig denkt iedereen er anders over!!



Hi Tinkerbell,



Wij vinden een goede uitstraling en een leuke persoonlijkheid natuurlijk ook hartstikke belangrijk. Maar als je in het bubbelbad zit met aan de ene kant een vrouw van 100kg+ en aan de andere kant zit een stel wat zo ongeveer je ouders had kunnen zijn (true story), komen wij daar gewoon niet echt van in de stemming. Het maakt dan niet uit hoe vriendelijk of aardig ze zijn. Voor ons zit een deel van het plezier ook in het genieten van mooi uitzicht zeg maar :-)



We hadden naar aanleiding van andere (lees: oudere) berichten gewoon een verkeerde verwachting wat dat betreft. Mochten we weer gaan, weten we iig wat we kunnen verwachten nu. Of wij hadden gewoon domme pech met de avond die we kozen, maar dan wordt het de volgende keer een aangename verrassing;-)



xxx
quote:Grand_finale schreef op 31 maart 2015 @ 19:32:

[...]





Ja daar kunnen wij zeker iets over vertellen. Wij waren een paar weken geleden op de maandag bij Steamworks. Het is echt een schitterende, schone sauna met een mooi zwembad, bubbelbad, sauna's en een speelzolder met aparte kamers/hokjes. Ook is er een terrasje waar je een drankje / hapje kunt doen. Er loopt heel erg vriendelijk personeel en met ¤19,- per koppel kan je er eigenlijk het schip niet mee in gaan. Qua publiek was het toen (nog) beperkt, maar wij hadden afgesproken met een groepje bekenden en dus was het hartstikke gezellig. Verder liep er een aantal gay mannen rond die zich eigenlijk nauwelijks met ons bemoeiden.



Ik hoor al wel (en zie bij de SDC aanmeldingen) dat het steeds drukker wordt. De stelletjes met wie toen afspraken hebben een goede job gedaan met het promoten van Detoxxx. Het enige nadeel (voor ons) is dat het nu ook veel single mannen aantrekt. Wij komen die liever niet tegen tijdens dit soort uitjes, maar dat is natuurlijk persoonlijk.



Desalniettemin gaan we binnenkort zeker weer.



Hmm klinkt toch zo goed dat wij een keertje moeten gaan... eens niet naar de andere kant van het land rijden is ook wel lekker!



Je hebt het over SDC aanmeldingen...waar op SDC vind jij die? Ik ben uiteraard wel nieuwsgierig welke stellen ik daar kan treffen.



Wij waren al eens in steamworks geweest en idd een prachtige club van binnen.

Begrijp ik goed dat je er eten kan bestellen? Zit vast niet bij die 19 euro in.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enjoy73 schreef op 25 maart 2015 @ 11:18:

Grand_finale....Er is ook wel een duidelijk verschil tussen een Pc als Fun4two en Be Priveleged



Om een feestje van Be Priveleged bij te wonen, moet je eerst je foto's opsturen voordat je welkom bent, een club is voor iedereen toegankelijk.

Ik denk dat het een kwestie is van verwachtingen bijstellen.



En idd als jij voor enkel voor partnerruil naar de Fun gaat kan het lastig zijn, dat is ook onze ervaring.

Wij gaan er heen voor een leuke avond samen en heel misschien met anderen.

Leuke gesprekken hebben wij er altijd wel, maar een seksuele klik blijkt voor ons lastig...iets te selectief denk ik.

9 vd 10 x blijft het samen, iets dat wij trouwens onwijs lekker vinden daar.



Fijn dat jullie toch dat ene stel hebben gevonden voor een geslaagde avond!

Was er misschien een thema avond? In vakanties is het meestal ook bagger in de Fun...komt er weer zo'n bus met chinezen voorrijden...witte grote hema onderbroeken aan...pfff

Onze ervaring is dan ook; niet in vakanties!



Nee het was geen thema en ook geen vakantie, we hebben geen witgebroekte Chinezen gezien . Onze verwachting was gewoon gebaseerd op (te) oude berichten denk ik.



Wij gaan het de volgende keer bij de Circle O Club (nabij Antwerpen) proberen. Dat schijnt (volgens recente berichten) beter aan te sluiten bij wat wij zoeken. De SDC guestlist laat dat gelukkig ook zien voor die avond. :-D
Alle reacties Link kopieren
quote:Enjoy73 schreef op 31 maart 2015 @ 20:04:

[...]





Hmm klinkt toch zo goed dat wij een keertje moeten gaan... eens niet naar de andere kant van het land rijden is ook wel lekker!



Je hebt het over SDC aanmeldingen...waar op SDC vind jij die? Ik ben uiteraard wel nieuwsgierig welke stellen ik daar kan treffen.



Wij waren al eens in steamworks geweest en idd een prachtige club van binnen.

Begrijp ik goed dat je er eten kan bestellen? Zit vast niet bij die 19 euro in.



Nee, eten en drinken zit er niet bij in. Maar de prijzen zijn normaal, dus het is allemaal prima te doen. Je kunt op SDC zoeken bij de publieke parties. Het heet Detoxxx. En anders gewoon even kijken op de maandag, zoveel is er verder niet te doen haha



Waren jullie er toevallig bij Be Privileged in Steamworks vorig jaar? DAT was pas een feestje
Alle reacties Link kopieren
Ons feestje is eind april. IN een oude villa en met meerdere stellen. Was de vorige keer geweldig. Verheug me er nu op. Helaas kunnen we door werk en andere zaken andere weekenden nergens naar toe. Zou toch graag wel weer eens naar de fun of Eroxx willen gaan.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 31 maart 2015 @ 22:36:

Ons feestje is eind april. IN een oude villa en met meerdere stellen. Was de vorige keer geweldig. Verheug me er nu op. Heel benieuwd naar zulke feestjes. Wel al eens kleinschalig thuisfeestje beleefd, dat smaakte zeker naar meer.
love life
Alle reacties Link kopieren
Deze feestjes zijn erg leuk. Zeker omdat er veel stellen komen en de keus groot is om zo maar te zeggen. Daarbij durven we, Leenman en ik, elkaar wat meer los te laten en af en toe ons eigen weg te gaan. Ik vind dat wel spannend zonder het gevoel te hebben verloren te lopen of echt apart te zijn. Nog even wachten!!!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Nog een paar weken en wij gaan naar de salsa avond in eroxx. We zijn benieuwd of we het leuk gaan vinden. Als het aan de muziek ligt alvast niet

Het is in ieder geval spannend al, zo een eerste keer. Dus binnenkort een verslagje van ons.
Wij hebben besloten om in een meer open relatie te zitten. Ik ben zo nieuwsgierig naar een ander lijf. En kenbaar gemaakt. Mijn man was ook al een poosje daar mee bezig. En ben bang dat we uiteindelijk vreemd zouden gaan. Het leek ons het beste om eerst naar een parenclub te gaan. Gewoon om te ervaren hoe het is om met anderen te klooien. Alleen ik ben zo onzeker. Mijn lijf is niet strak meer en heb ook geen mooie borsten. Nu denk ik alsmaar, dan heeft hij straks een mooie vrouw en ik niks. Het is niet echt jaloezie. Maar onzekerheid van mijn kant af.

En wil ook niet met alleen maar jonge mensen, dan voel ik me helemaal verlept..

Waar kan ik het beste heen als je voor het eerst gaat? Wat trek ik aan?



Het zal wel gemeld zijn, maar dan moet ik zoveel lezen. Wie kan me adviseren.
Alle reacties Link kopieren
Als vrouw in een parenclub is het echt niet moeilijk om aandacht te krijgen, maak je niet druk dus. Je bent sowieso niet de enige die niet meer zo strak is daar.



Fun4Two en Fata Morgana zijn het meest geschikt voor stellen die andere stellen zoeken. Voor veel single mannen zijn er andere clubs.
Alle reacties Link kopieren
quote:momodoe schreef op 03 april 2015 @ 09:57:

Wij hebben besloten om in een meer open relatie te zitten. Ik ben zo nieuwsgierig naar een ander lijf. En kenbaar gemaakt. Mijn man was ook al een poosje daar mee bezig. En ben bang dat we uiteindelijk vreemd zouden gaan. Het leek ons het beste om eerst naar een parenclub te gaan. Gewoon om te ervaren hoe het is om met anderen te klooien. Alleen ik ben zo onzeker. Mijn lijf is niet strak meer en heb ook geen mooie borsten. Nu denk ik alsmaar, dan heeft hij straks een mooie vrouw en ik niks. Het is niet echt jaloezie. Maar onzekerheid van mijn kant af.

En wil ook niet met alleen maar jonge mensen, dan voel ik me helemaal verlept..

Waar kan ik het beste heen als je voor het eerst gaat? Wat trek ik aan?



Het zal wel gemeld zijn, maar dan moet ik zoveel lezen. Wie kan me adviseren.





ik wil je graag een klein beetje waarschuwen voor een open relatie. tenminste mijn definitie van een open relatie is dat ieder van het stel ook apart van de ander sex of een relatie met iemand anders mag hebben. wat wij vaak zien is dat dat gaat scheefgroeien, bijvoorbeeld omdat de een makkelijk nieuwe relaties aanknoopt en de ander juist niet. en eerlijk gezegd: de vrouw vindt veel makkelijker iets of iemand erbij dan de man, nou ja vaak dan, ook niet altijd.



Wij hebben er voor gekozen alle onze avontuurtjes samen te doen, samen naar een parenclub of samen daten met een ander stel, een man of vrouw. Wij vinden dat dat zelfs een verrijking voor onze relatie, omdat we samen "vreemd gaan", samen een erotisch avontuur beleven. We hebben samen de voorpret, samen de date en samen de napret. mijn tip is: denk heel goed na over welke vorm jullie kiezen en vooral praat praat praat er over met elkaar. Praat over de voor- en nadelen die je ieder apart ziet, de angsten, de twijfels, de pret, de fantasieën etc etc etc
Ik dacht er ook aan om anders eerst met een stel. Ik heb ook aangegeven dat het geen vrijbrief mag zijn om er naast mij nog een relatie op na te houden. Stel ze worden verliefd, dan delf ik het onderspit. Dus hooguit een of twee maal met de zelfde persoon. En niet afspreken achter mijn rug om. Lijkt me dat je in een parenclub het minste risico loopt. Liefst wil ik niet dat hij sex heeft met een veel jongere vrouw, maar weet niet of ik zoiets kan verlangen. Mijn man is snel gevleid. een paar zoete woordjes en hi is om. Dus dat wil ik niet. Ik heb zelfs dat ik anders alleen wil kijken, maar hij wil ook meteen met een andere vrouw sex. Het is iets wat hij al een tijd wilde.

Hoe is de verhouding dan? 50/50?

Ik heb echt gevoel dat de mannen graag een jonge vrouw willen en de wat oudere juist links laten liggen. Klopt dat beeld dan niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:momodoe schreef op 03 april 2015 @ 12:57:

Ik dacht er ook aan om anders eerst met een stel. Ik heb ook aangegeven dat het geen vrijbrief mag zijn om er naast mij nog een relatie op na te houden. Stel ze worden verliefd, dan delf ik het onderspit. Dus hooguit een of twee maal met de zelfde persoon. En niet afspreken achter mijn rug om. Lijkt me dat je in een parenclub het minste risico loopt. Liefst wil ik niet dat hij sex heeft met een veel jongere vrouw, maar weet niet of ik zoiets kan verlangen. Mijn man is snel gevleid. een paar zoete woordjes en hi is om. Dus dat wil ik niet. Ik heb zelfs dat ik anders alleen wil kijken, maar hij wil ook meteen met een andere vrouw sex. Het is iets wat hij al een tijd wilde.

Hoe is de verhouding dan? 50/50?

Ik heb echt gevoel dat de mannen graag een jonge vrouw willen en de wat oudere juist links laten liggen. Klopt dat beeld dan niet.



Hoe bedoel je het minste risico?



Onze ervaring is dat meeste stellen bij elkaar willen blijven, dus zal er een klik tussen alle 4 moeten zijn, anders gaat het feest niet door. Als jullie beide niet op een lijn zitten zal het dus niet snel iets succesvols worden.



Hoe bedoel je de verhouding? qua mannen vrouwen? In clubs waar alleen stellen binnen uiteraard 50/50 (vaak mogen vrouwen wel alleen binnen, maar die zijn meestal op een hand te tellen), in clubs waar single mannen binnen afhankelijk van de prijs soms heel scheefgetrokken veel m's.



Over dat leeftijdsgedoe, iedereen heeft een eigen willetje hoor, denk je dat jonge vrouwen allemaal in de rij staan voor een stuk oudere man? Of is je man George Clooney?
love life

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven