Mode & Beauty alle pijlers

Zilvergrijs haar de nieuwe trend

29-03-2015 13:22 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Ik heb nu blond haar maar wil al een tijd mijn haar een zilveren kleur geven en dan dat het meer naar grijs neigt dan blond.

Ik heb geen geld voor een dure kapper dus ik zoek eigenlijk iets waarbij ik thuis mijn haar kan verven.

Heeft iemand een idee waar ik zo'n permanente haarkleuring kan kopen zonder dat ik het hoef te bleken?



Alvast bedankt X
Grijs haar bij jonge mensen? Vre-se-lijk (die trend is trouwens ook allang geweest en nu al herl lang weer uit)
Alle reacties Link kopieren
Ruim een jaar geleden had mijn kapster (40+) haar haar ook in dat zilvergrijs geverfd. Nu had ze een kort koppie met grijs haar. Bij haar stond het opeens heel ouwelijk. Ze leek er wel 10 jaar ouder mee. Blijkbaar vond ze het zelf ook niet zo'n succes want ze had het al snel weer veranderd.
Alle reacties Link kopieren
Ik verf mijn haren juist omdat ik me erger aan die grijze haren die er dan weer doorkomen.Het zal niet in mij opkomen om mijn haar nu maar grijs te verven.Je lijkt er toch ouder door tenzij jezelf 20 bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik mag hopen dat jullie snappen dat zilver geverfd haar heel anders uitziet dan natuurlijk grijs haar.

De structuur van natuurlijk grijs haar is ook heel anders, voelt anders, valt anders.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat zeker Saar.
Toevallig laatst gedaan omdat de kapper helemaal wild werd van het idee en ik alrijd wel open sta voor een experiment. Het moest eerst ontkleurt worden. Na het ontkleuren zou er een spoeling door moeten maar was bij mij niet nodig. Nu was ik om de twee dagen met een zilvershampoo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven