Wat eet je op dit moment? deel 9

25-01-2015 19:26 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren






Welkom in alweer het negende deel van het topic 'wat eet je op dit moment?'



Begonnen als telegramstijl-topic is dit topic uitgegroeid tot een topic waarop gezellig gekletst wordt over eten, drinken en alles wat daarmee te maken heeft. En inmiddels ook vaak over onze dagelijkse beslommeringen.



Of je nu vroeg op bent of dat het gaat om een nachtelijke snack, of gewoon een lekker kopje koffie of thee, het kan hier allemaal! Van snackbar tot sterrenrestaurant! Hier is het op elk tijdstip etenstijd!



Iedereen is welkom om, vast of incidenteel, gezellig mee te komen kletsen schrijven dus schuif gezellig aan en heel veel plezier in het nieuwe deel!



hier vind je deel 8
Alle reacties Link kopieren
Thee, heb je mijn pb nog ontvangen?
Alle reacties Link kopieren
@thee red velvet cake is een rode choco cake (kleurstof) met een roomkaas topping en vulling echt super lekkere combi. Het is een Amerikaanse cake.



Heb smiddags geen cake gegeten maar bewaard voor dadelijk. Lig nu lekker op de bank met deken en kaarsjes aan. Zo nog een wasje ophangen en dan lekker mijn cake eten.
Alle reacties Link kopieren
Daar wil ik wel een receptje van Choco, klinkt heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Coetje, succes voor vriend.



Ja, moet pb-tjes nog beantwoorden en hier update geven.



Choco, cake klinkt lekker.



Hier nog een kom dubbelvla (geloof m'n nieuwe verslaving).
Alle reacties Link kopieren
@Coetje dit is het recept dat ik heb gebruikt de cake is echt super zacht en sponsachtig. Ik heb trouwens maar 2 cups poedersuiker voor de topping ggebruikt anders is die veel te zoet. De Amerikaanse recepten zijn over het algemeen altijd wat zoeter dus ik gebruik altijd minder suiker.



Ik kan de URL niet plakken maar als je googled zoek dan op divascancook red velvet cake.
Alle reacties Link kopieren
Heb nog trek en had bakje draadjesvlees met jus uit de vriezer gehaald voor morgen. Ben het nu aan het warm maken, incl. voorgekookte krieltjes en bruine bonen. Lekker zo met mosterd er overheen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben lange tijd meelezer geweest Ben een student uit het oosten van t land, aangenaam!





OT: Een bakje chocoladevla.
Alle reacties Link kopieren
Oeh die cake klinkt wel erg lekker!! Ga het recept ook opslaan!



Na een druk weekend weer terug in het ritme, ontbeten met twee sneetjes roggebrood met kaas en als lunch twee spelt boterhammen met kipgrillworst.
Alle reacties Link kopieren
Zojuist ontbeten met een kaas salami tosti met lente-ui en tomaat. Erbij een kopje frambozen thee met enchina.



Vandaag moet ik dus wassen en schoonmaken want ik ga uiteraard naar vriend haha. Dus heb tot 4 uur voor alles de tijd.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
oh een tosti...dat is zo lang geleden!!



Succes met de schoonmaak Bladora! En geniet straks lekker met je vriend!
Alle reacties Link kopieren
Hier zijn de plannen ook veranderd, vanochtend werd vriend weggestuurd in het ziekenhuis, hij slikt bepaalde medicijnen voor zijn hart en dat vinden ze een te groot risico.Raar want afgelopen donderdag is dat allemaal uitvoerig besproken met cardioloog en anesthesist.Kno arts, anesthesist en cardioloog overleggen nu vanmiddag over hoe nu verder en dat horen wij dan daarna.
Alle reacties Link kopieren
Aangenaam Kittycat1 .



Vandaag voor de eerste keer hard gelopen dat ging goed. Ook ben ik vanaf vandaag begonnen met voornamelijk gezond eten. Ontbijt was 1 bth met pindakaas en 1 krentenbth met roomboter erbij flesje water. Lunch was een tonijn maaltijd salade heb alleen de koolhydraten (krieltjes) niet gegeten erbij flesje water.



Ik heb nu barstende hoofdpijn waarschijnlijk van mijn suikerverslaving haha.



@Bladora poets ze ik heb vanochtend ook de hele bovenverdieping onder handen genomen. Nu is alles weer heerlijk schoon.



@Coetje dat is wel minder dat je vriend is weggestuurd. Soms zijn het zo'n prutsers in het ziekenhuis hè. Nou hoop dat jullie snel een antwoord krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat vervelend coetje!



Ik eet nu een rucolasalade met tomaat en feta en een balsamico dressing. Nog een kop thee en een flesje water erbij.



Hier alles schoon hier behalve mijn slaapkamer, wel het beddengoed gewassen. Ik denk dat ik m'n slaapkamer voor de volgende keer bewaar. Ik slaap er toch niet zo vaak en het is lekker fris doordat ik het raam altijd open heb.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Een latte en 2 krentenbth zonder iets erop.
Alle reacties Link kopieren
Avondeten was zilvervliesrijst met roerbakgroenten, broccoli en kipfilet erbij fles flesje water.

Net nog lekker gewandeld nu eindelijk van mijn hoofdpijn af.
Alle reacties Link kopieren
Salade van ijsberg sla, rauwe rode biet en wortel, paprika, mais en avocado met een dressing van mayo en limoensap met koriander, komijn en cayennepeper peper. Erg lekker!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Kommetje magere joghurt met cruesli en flesje water.



Je salade klinkt lekker Bladora.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Die salade ga ik vandaag maken Bladora,ik heb nog 2 bietjes en wist niet wat ik ermee wilde maken.Salade dus



Verder vandaag boodschappen doen met mijn moeder en zelf een controleafspraak in het ziekenhuis.Vanmiddag zwemles en vanavond ouderavond.

Fijne dag allemaal!



Blue, gaat alles goed?
Alle reacties Link kopieren
Ja May, where are you?



Coetje en choco, ja was ook een lekkere salade. En lekker makkelijk want ik had deze saladedeze salade gekocht en daar avocado aan toegevoegd, en aan de bijgevoegde mayo de kruiden en de limoensap, om het een Mexicaans tintje te geven.



Ik ben zo stom geweest, ik boek via een bepaalde website (wahanda.co.uk) altijd mijn schoonheids behandelingen. Omdat ik vandaag bij vriend ben had ik een salon die me goed leek hier in de buurt gevonden, betaald en geboekt. Dit was gisteren. Had ik toch de datum niet veranderd en had ik voor gisteren geboekt en vandaag is er geen plek in de salon. Gelukkig waren ze zo vriendelijk mijn afspraak kosteloos te verzetten, want via die website is dat dus eigenlijk niet mogelijk en ben je je geld gewoon kwijt.



Coetje klinkt als een drukke dag! Succes met alles!



Ik drink een kop thee en lig nog heerlijk in bed. Heb beloofd uitgebreid voor vriend te koken en hij wil graag lam en couscous. Lam is niet echt mijn specialiteit dus ik ben op zoek naar een lekker recept. Iemand hier nog tips?
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Geen recept, ik gruwel van lam!



Hier een blikje powerr en een geroosterde witte bth, 1/2 met hagelslag en 1/2 met suiker.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook geen recept, ben absoluut geen kookwonder Wel super fijn dat je schoonheidsbehandeling kon verzetten!



Vervelend Coetje voor je vriend! Hopelijk krijgt die snel uitsluitsel!



Onbijt, optimel aardbeien kwark met spelt creusli en noten. Lunch twee donker volkoren boterhammen met slankie. Straks nog een rijstwafel en vanavond kip tandoori.
Alle reacties Link kopieren
Ga zo een kommetje eigen gemaakte groentensoep eten. Heb er lekker veel groenten in gedaan en kipfilet en om het een beetje een oosters tintje te geven sojasaus en ketjap manis.



Bladora misschien kun je lamsschijven maken. Deze eerst marineren in olie, peper, komijn, paprika poeder, saffraan, kerrie poede, fijngehakte koriander, 2 uien in ringen en knoflook. Dan de lamsschijven even goed aanbraden en dan de rest van de marinade (ui enz) even meebakken afblussen met water en dit rustig gaar laten stoven tot het vlees super mals is en de saus is ingedikt. De groenten die je erbij wilt maken kun je eventueel apart in water koken of je doet de groenten bij het vlees gewoon erbovenop leggen. Hoop dat dit je lekker lijkt.
Alle reacties Link kopieren
Even kort on topic: 2 maisboterhammen met zuivelspread.
Alle reacties Link kopieren
Thank je Choco! Ik hoopte al dat Jij zou reageren maar toen ik dit zag zat m'n vlees al in de oven! Ik maak dit recept!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Twee hectische dagen gehad en niet in gelegenheid geweest tot forummen... Heb net wel bijgelezen en even naar iedereen!



Nu een peer en een flesje water.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven