Werk & Studie alle pijlers

VF-netwerken-kan-je-leren-dag

29-03-2015 18:30 173 berichten
gaat niet door
Alle reacties Link kopieren
Mensen uit regio 076 kunnen trouwens met mij mee rijden indien nodig.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik zou graag weer meedoen, al begint voor mij het rennen-vliegen-seizoen weer en is de kans klein dat ik een zaterdag kan vrijmaken. Maar wie weet lukt het.



Ik zou vooral beter willen worden in real-life netwerken, small talk, presenteren, net als Korenwolf dus. En misschien moet ik er nog van overtuigd worden dat online netwerken ook echt een goede tool is, al heb ik er een hekel aan
Ik ben geloof ik ook wel geïnteresseerd. Starter op de arbeidsmarkt in een wat uitzonderlijke positie, dus ik kan wel wat tips gebruiken hoe ik mezelf kan verkopen. LinkedIn, kwaliteiten en vaardigheden op een rij zetten, netwerkgesprekken, om op die manier met wat meer zelfvertrouwen de arbeidsmarkt op te gaan.



Oh, ik kom met het OV, dus geen carpoolmogelijkheden hier.
Alle reacties Link kopieren
Mij lijkt het een goed idee, maar man wil helaas niet. En juist voor hem zou het heel goed zijn.
quote:muurbloempje66 schreef op 30 maart 2015 @ 11:17:

Mij lijkt het een goed idee, maar man wil helaas niet. En juist voor hem zou het heel goed zijn. Er is een deelsessie "hoe amuseer je je tijdens het winkelen" of "sex, moet het echt zo lang duren?" bespreekbaar
Alle reacties Link kopieren
Leuk!

Ik heb je een PB gestuurd
Als je het niet probeert, dan weet je het niet
quote:Moosey schreef op 30 maart 2015 @ 10:57:

Leuk! Ik zou graag weer meedoen, al begint voor mij het rennen-vliegen-seizoen weer en is de kans klein dat ik een zaterdag kan vrijmaken. Maar wie weet lukt het. Als het niet lukt, kom je toch gewoon een keer door de week koffiedrinken? Kunnen we samen oefenen met smalltalk.
quote:TheHorseWithNoName schreef op 30 maart 2015 @ 11:23:

[...]



Er is een deelsessie "hoe amuseer je je tijdens het winkelen" of "sex, moet het echt zo lang duren?" bespreekbaar
Alle reacties Link kopieren
Korenwolf, dat is sowieso een deal :-) Zou ook graag wat van je werk zien. Small talk oefenen kunnen we proberen, maar je zal zien dat t dan ineens weer ergens over gáát.
Ja, dat kunnen we niet hebben natuurlijk...
Lieve allemaal, en PaardZonderNaam in het bijzonder,



Ik weet helaas niet zeker of ik mee kan doen. Mijn gezondheid gaat bergafwaarts momenteel, en ik moet rust houden in de hoop dat het dan snel weer wat beter gaat. Ik hou de planning wel in de gaten, en als het lukt, dan kom ik toch. Lukt het niet, dan ben ik uiteraard wel heel graag bereid tot meedenken in de voorbereiding.
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend voor je NummerZoveel! Ik hoop dat je gezondheid spoedig weer vooruit gaat.
quote:NummerZoveel schreef op 30 maart 2015 @ 16:02:

Lieve allemaal, en PaardZonderNaam in het bijzonder,



Ik weet helaas niet zeker of ik mee kan doen. Mijn gezondheid gaat bergafwaarts momenteel, en ik moet rust houden in de hoop dat het dan snel weer wat beter gaat. Ik hou de planning wel in de gaten, en als het lukt, dan kom ik toch. Lukt het niet, dan ben ik uiteraard wel heel graag bereid tot meedenken in de voorbereiding.

oh boy. Wat klote. Ik was er al een beetje bang voor, alleen al omdat ik je zo weinig zag de laatste tijd.



We gaan niet binnen een paar weken plannen, dus als je mee wil doen, dan doe je mee, en als je niet wil of kan, gewoon niet.



Maar belangrijker: is er iets, op welke wijze dan ook, dat ik voor je kan doen? Je weet me op allerlei manieren te vinden, maak daar gebruik van als je denkt dat er iets is wat ik voor je kan betekenen!
quote:kopjekoffie70 schreef op 29 maart 2015 @ 23:26:

Leuk initiatief en ik heb zeker interesse.

Maar ik zag dat het om 10:00 uur begint en ik moet helemaal uit de Limburgse binnenlanden komen...

Zou het ook ok zijn wanneer ik wat later kom?



In een ander topic klaagde iemand dat hij/zij maar 25 connecties op linkedin had. Ik zal maar niet zeggen hoeveelweinig ik heb.



Bij een vorige meet was ik er ook om 10 uur (nou ja, half 10), dus het is zeker te doen met de trein vanuit Maastricht. En ik was niet eens met de eerste trein!



@NummerZoveel: veel beterschap!



@Horse, ik hou het topic nog even in de gaten. Ik weet niet of m'n sociale fobie al ver genoeg overwonnen is om mee te doen met deze dag en er echt wat aan te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik zou ook graag mee willen doen. Ik merk dat ik makkelijk aan de praat raak in 1-op-1 situaties, maar het lastiger vind om me in groepen te mengen. En wat ik al bij iemand anders las: wanneer en hoe om iemands contactgegevens vragen?
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Is er op deze dag ook ruimte voor bijv. cv check en/of het oefenen van sollicitatiegesprekken voeren?
quote:ikeaverslaafde schreef op 30 maart 2015 @ 17:09:

[...]

Ik weet niet of m'n sociale fobie al ver genoeg overwonnen is om mee te doen met deze dag en er echt wat aan te hebben.Ah, dit is het bewijs dat ik alle nicks vergeet. Of dat ik gewoon dement aan het worden ben. Ik dacht dus serieus: hee, nog iemand met een sociale fobie, da's ook toevallig.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een PB naar Horse gestuurd, ik hoor het dan wel verder?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:liefbeest schreef op 30 maart 2015 @ 17:43:

Is er op deze dag ook ruimte voor bijv. cv check en/of het oefenen van sollicitatiegesprekken voeren? CV kan ik via de mail wel even voor je checken, als je wil? Je kunt me bereiken via nummerzoveel@live.nl (graag brief, CV en vacaturetekst, dan kan ik je beter van feedback voorzien). Mag uiteraard anoniem, als je dat prettiger vindt. Geef wel hier even aan als je iets stuurt, want ik check die mailbox niet elke dag.
quote:TheHorseWithNoName schreef op 30 maart 2015 @ 16:57:

[...]



Maar belangrijker: is er iets, op welke wijze dan ook, dat ik voor je kan doen? Je weet me op allerlei manieren te vinden, maak daar gebruik van als je denkt dat er iets is wat ik voor je kan betekenen!Ik wou dat ik het wist, PZN! Ik denk dat alleen de medische wereld kan helpen (als ze dat al kunnen). En verder... Stoppen met werken zou misschien ook beter voor me zijn. Dus als je de Staatsloterij een keer wint en het geld aan een goed doel wil besteden, dan hou ik me warm aanbevolen!
quote:ikeaverslaafde schreef op 30 maart 2015 @ 17:09:

[...]



@NummerZoveel: veel beterschap!



Dankjewel!
quote:hoelahoepla schreef op 30 maart 2015 @ 16:54:

Wat vervelend voor je NummerZoveel! Ik hoop dat je gezondheid spoedig weer vooruit gaat.Dankjewel!
Alle reacties Link kopieren
Ha,



Ik wil ook graag meedoen. Ben niet erg actief (lees graag mee), maar begreep dat dat niet een probleem is.



En Tja wat wil ik? Hoe activeer ik m'n netwerk en hoe stap ik over m'n schroom heen? Ik twijfel steeds om freelance te gaan werken dus hoe pak je dat aan met je netwerk.



En verder idd hoe kom ik over en hoe zet ik mezelf stevig neer.



En wat ik kan bieden? Advies over je on communicatie zoals website, twitter, folder, nieuwsbrief, LinkedIn profiel met een communicatie oog.
quote:liefbeest schreef op 30 maart 2015 @ 17:43:

Is er op deze dag ook ruimte voor bijv. cv check en/of het oefenen van sollicitatiegesprekken voeren? Ja hoor
quote:himalaya schreef op 30 maart 2015 @ 18:03:

Ik heb een PB naar Horse gestuurd, ik hoor het dan wel verder?Ja, dat is de route!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven