Minnaar deel 28.

17-02-2015 13:08 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 27 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
Dat monster ja, zooooo herkenbaar! De hele tijd naar dat gevoel begeerd te worden op zoek en als het er even niet is, dan word ik kribbig en ga ik er toch weer naar op zoek. Had er ook wel veel mee te maken dat ik vind dat 2 zich iets te comfi voelt in de overtuiging dat ik er toch wel ben. Moet jij eens opletten makker, voor jou 10 anderen! Dat denk ik dan, maar dat meen ik eigenlijk helemaal niet.



Heel veel lezier Rooss en Theemok!



@eevita

Mijn reden om vreemd te gaan was dat ik bij die andere man iets vond dat mijn eigen man me nooit had kunnen bieden. Het bleek dat ik bepaalde voorkeuren had waar ik voorheen niet van wist. My tastes proved to be very...singular.
Alle reacties Link kopieren
geliefd en gewild beiden strijden om voorrang maar echt alle twee net zo sterk aanwezig. Redenen om aan de minnaar te gaan, legio en voor iedereen individueel invulbaar.
Mok: een Drent? wat doe jij boven de rivieren? Kssst......



Dan lever ik mijn Brabo in ;)



Ik had een afknapper vandaag. Ik mail al een paar weken met een sf-ert. Allemaal helemaal leuk maar wel wat teveel huisje, boompje, beestje. Vandaag zag ik zijn foto. Niks niet er tien jaar jonger uit zien dan je bent. In tegendeel. Ai. Ik heb het hem toch maar eerlijk verteld.



Paal mag niet Roos? Ik ben bang dat ik nu voortaan zelf ook ga lopen grinniken als ik het zeg of schrijf. En bedankt....
Ha het is een expat hoor, die Drent. Woont stukken dichter bij mij dan bij jou
O en een paar weken mailen zonder foto? Da's best lang!
Alle reacties Link kopieren
quote:Marshmallows schreef op 30 maart 2015 @ 17:46:

Te spannend, nou we duiken de hele dag een hotelletje in. En heb wel vaker soortgelijk ge-date, maar de opbouw en verwachtingen zijn zo lekker gegaan, dat ik bijna zenuwachtig ben.

Eventjes geduld hebben dus nog.



Tsja, wat Pik betreft.. Eens, je kunt hoge verwachtingen hebben, maar het gevoel bij de een is soms zo veel lekkerder, hoeft echt geen extra onderarm te zijn hoor, haha.Eerste keer met deze man marsh?
quote:theemok schreef op 30 maart 2015 @ 22:26:

Ha het is een expat hoor, die Drent. Woont stukken dichter bij mij dan bij jou



Ik dacht al: heb ik een leuke Drent met open relatie gemist? Damn....



De salesman heb ik ook vaarwel gezegd. Kennelijk heb ik behoefte aan een voorjaarsschoonmaak voordat ik aan wat nieuws begin.
Alle reacties Link kopieren
Oh dat monster! Ja! Die zorgt ervoor dat ik altijd hakken wil dragen... ook al zien ze me niet..!



@evita ook bij mij was de sex thuis niet de sex die ik soms zoek.. mijn voorkeur lag ook bij iets wat mijn partner me niet kon en wilde bieden, but oh have I tred. . We hebben gepraat en geprobeerd en nog meer gepraat tot ik erachter kwam dat wat mij opwinding geeft hem uh..afwinding (das geen woord he..) geeft. Mijn twee heeft exact hetzelfde en dus leven we ons soms op elkaar uit...
...
Veel plezier Marshmallows!



Rooss & Mok...Enjoy!



Dat stukje over dat monster is wel herkenbaar, mooi omschreven!



Glyce wat fijn dat jouw nr2 het zo oppakt en wel grappig dat jouw nr1 je wijst op wat je eigenlijk mist, mooi is dat.



Hier is de landing toch net wat harder dan ik dacht...

Mijn nr1 staat nu ook op SF....is toch wel wennen hoor om hem bovenaan je lijstje te zien staan met zo'n leuk profiel
Alle reacties Link kopieren
Bijzonder ja enjoy! Zou het niet raar zijn als één van ons dan met hem zou daten en er hierover zou schrijven?
Ik denk niet dat ik dat zou willen weten, dateverslagen lezen van mijn eigen vent. Ik heb ooit verslagen gelezen van een ex-minnaar van me toen ik nog met hem omging, zelfs dat vond ik niet leuk. Misschien een idee, Enjoy, om in een PB aan de SF-dames van hier even door te geven om welke profielnaam het gaat? Beetje vreemd idee wel, om ergens een sticker op te plakken 'afblijven', maar ik kan me zo voorstellen dat je de escapades van je geliefde niet hier besproken wilt zien. Ik zou er geen moeite mee hebben om om die reden een profiel over te slaan.



In elk geval sterkte met de landing, Enjoy. Balen dat het zo is gelopen met GPM.
Alle reacties Link kopieren
Larosa Bella, je laat het dus van het moment afhangen. Probeer toch al van te voren voor jezelf te beslissen of je het wil, mocht je hem tegenkomen. Jij moet de beslissing nemen, zeggen dat als je hem toevallig ergens tegenkomt het wel zou doen is ook een beslissing.



Ahww Enjoy, too bad. Maar sterk van je!



Glyce, ja, en lees het dan ook nog vaak terug ;) Heerlijk.



Eevita, een echte reden? De meeste redenen die bij mij opkomen zijn excuusjes, te weinig sex, slechte sex, weinig intimiteit begeerte etc. Maar de stap om vreemd te gaan is er pas gekomen toen ik gewoon mijn eigen behoeftes wilde laten vervullen, en de spanning terug wilde. Is ook een reden, maar geen vrijbrief. De spanning terug.

Je kunt niet echt spreken van een 'reden' in mijn ogen. De beslissing neem ik bewust en hou de touwtjes zelf in handen.



YCA , ja eerste keer! Mijn keuze eigenlijk om op deze manier af te spreken, maakt het alleen maar spannender natuurlijk.

Nee hoor ik zou het niet erg vinden om hier bijv. een verslag of mededelingen daarover te lezen.

Wij hebben, in eerste instantie, ook uitgesproken dat we alles van elkaar willen weten, geen geheimen.

Ik laat het even zo en als ik iets bemerk dan kan ik altijd nog ingrijpen.



Ik gun m jullie gewoon



Ik heb een foutje gemaakt...mijn profielnaam op SF is ook mijn KIK profielnaam, nou dat weten mannen prima te vinden.

Ik denk dat ik maar even wat ga veranderen, mij aanspreken zonder ook maar 1 berichtje ben ik niet zo van...en dan ook nog in de eerste zin vragen om een foto.



Hoe doen jullie dat eigenlijk met foto's delen? Ik heb nu een foto als profielfoto geplaatst...slim of niet?

Niet helemaal herkenbaar trouwens.
Ik heb geen openbare profielfoto daar. Die stuur ik alleen toe als ik contact heb met iemand van wie ik denk: hm, interessant.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb maar 2 mannen in de kik staan, als je gebruikersnaam zo overeenkomt dan zeker geen herkenbare foto gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Misschien ben ik veel te onbekend met al die sites he.. maar stel je even het volgende voor:



Vivaminnaarmeisje kijkt op site, ziet leuke vent , gaat op date, post dat hier.

Ze noemt hem natuurlijk niet bij naam maar bij (weet ik veel ) blokjes buik man.



Hoe zou enjoy dan moeten weten dat het om haar 1 gaat?
...
Omdat ze weet wanneer hij op date gaat, bijvoorbeeld? Dingen herkent die hij haar vertelt?
Alle reacties Link kopieren
Oh true.... dat delen ze natuurlijk..



Goedemorgen bambhigs..!
...
Alle reacties Link kopieren
Hier even een zwaar kutgevoel.

Ik word genegeerd, ik heb hem nu gevraagd waarom en wat zijn plannen nu zijn en wat hij wilt.

Na de leuke date vorige week valt dit me zwaar op m'n dak en ben er mee bezig in mijn hoofd. Negeren in het algemeen trek ik zwaar slecht..

Na de date had hij een bijna betrapt moment, maar daarna hebben we wel nog normaal berichtjes met elkaar uitgewisseld, maar sinds ik zondag wat dingetjes sturen, word ik nu volledig genegeerd.

Dit voelt heel naar om zo behandeld te worden. Al zou er iets aan de hand thuis zijn, heeft hij het recht niet om mij daarom zo te behandelen nu. Ik ga er overigens niet vanuit dat er nu iets aan de hand is, want dan had hij dat wel laten weten, dat weet ik wel door andere rustmomentjes die voorheen even werden ingelast.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje lo, Wat een rot gevoel moet dat zijn, ik kan me dat goed voorstellen.. zeker als je de effort maakt om hem iets leuks of moois te sturen of iets uit je hart.. überhaupt gewoon niet leuk!

Ik krijg dan altijd zo'n "gebruikt gevoel"



Kun je hem niet nog een berichtje sturen met dat je dit niet fijn vind, dat je liever hebt dat hij het eerlijk zegt als hij verder niets wil en dat je dit een rot gevoel bezorgd?

Dan kun je het misschien een beetje laten rusten.. dan heb je in ieder geval verteld wat je wil.



Hoe dan ook, niet leuk
anoniem_212885 wijzigde dit bericht op 31-03-2015 10:53
Reden: woordje vergeten
% gewijzigd
...
Alle reacties Link kopieren
Sorry, ik las niet goed, je hebt hem al bericht...

ik kan nog steeds niet goed iedereen uit elkaar houden qua date en dergelijke maar zijn jullie al "langer samen" of kennen jullie elkaar net ?

Doet ie dit vaker? Of zou er misschien toch iets mis kunnen zijn thuis?
...
Alle reacties Link kopieren
Het is nu zo goed als bijna een jaar gaande..

Ik kon het net niet laten, maar heb even m'n ziel open gegooid en nog een aanvullend berichtje gestuurd.

Als hij hier dan ook niet op reageert, of vervelend dan ga ik het afkappen want het doet me dan toch echt te veel pijn, de band die we hebben/hadden is/was sterk. Hij heeft vaker lichtere versies van dit soort dingen, maar dan was er meestal sprake van een miscommunicatie/drukte/iets.. maar zoals nu met vooral de inhoud van de berichtjes, is nog niet eerder geweest. Misschien dat er iets aan de hand is thuis, maar heb ik dan niet enigzins het recht om te weten? Niet zozeer wat er precies is, maar in ieder geval een berichtje waarin hij dan in ieder geval vertelt dat hij op thuis de focus moet leggen en rust wilt.
Alle reacties Link kopieren
Als er al iets aan de hand is thuis kan hij op zijn minst een kort berichtje sturen...

"Moeilijk thuis, Heel even tijd nodig" zou al genoeg zijn.



Ik zou het proberen los te laten nu, je hebt je hart en ziel uitgestort en hem verteld hoe je je voelt. Reageert hij daar niet op dan vind IK dat heel vreemd en zou ik het ook afkappen.



Niet leuk meisje. .. sterkte!
...
Alle reacties Link kopieren
Mijn telefoon plaats automatisch hoofdletters op vreemde plaatsen. ... excuses !
...
Alle reacties Link kopieren
dank voor je berichtje, helpt toch mee in m'n opluchting/ laat maar even gaan/steun gevoel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven