Nieuw in de winkel, is het wat?

14-06-2009 14:52 2926 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten en die wil ik allemaal proberen als het een beetje haalbaar is.



Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten. Moeite van proberen waard of zonde van je geld?



Kan ook zijn dat ze weer eens een nieuw recept hebben geprobeerd, hoe bevalt jullie dat?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?




Deze jonge bladsla met eetbare bloemetjes van AH is niet lekker... Ik heb ooit in Ierland zo lekker gegeten, een salade met bloemetjes, maar deze smaakt gewoon naar tuincentrum...
quote:NYC schreef op 30 maart 2015 @ 21:06:

[afbeelding]



Deze jonge bladsla met eetbare bloemetjes van AH is niet lekker... Ik heb ooit in Ierland zo lekker gegeten, een salade met bloemetjes, maar deze smaakt gewoon naar tuincentrum... jij likt normaal het hele tuincentrum af?
Alle reacties Link kopieren
Eetbare bloemetjes?

Belachelijk, waar zou het naar moeten smaken?

Hmmm vandaag eten we verse tulpen op een bedje van rozen.🌷🌸🌹🍀
Ja en?
Vandaag de verse chocomel geprobeerd.

Vind zelf dat de smaak niet veel anders is dan die van de houdbare chocomel.

Had er in ieder geval meer van verwacht..



De sla met bloemen klonk interessant, maar het is maar 85 gram, en dan staat er ook nog bij "Let op: eet alleen de bloemblaadjes. De knoppen, steeltjes en groene blaadjes kun je weggooien" dus dan houd je nog minder over.



En na de recensie van NYC heb ik al helemaal geen trek meer
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucky_Birdie schreef op 30 maart 2015 @ 22:14:

Vandaag de verse chocomel geprobeerd.

Vind zelf dat de smaak niet veel anders is dan die van de houdbare chocomel.

Had er in ieder geval meer van verwacht..



De sla met bloemen klonk interessant, maar het is maar 85 gram, en dan staat er ook nog bij "Let op: eet alleen de bloemblaadjes. De knoppen, steeltjes en groene blaadjes kun je weggooien" dus dan houd je nog minder over.



En na de recensie van NYC heb ik al helemaal geen trek meer



Precies.

(1) Zet gewoon een pak in de koelkast en je hebt koude Chocomel

(2) Als ik zo'n bak sla koop, wil ik geen gedoe. Saus en andere zakjes erover heen flikkeren, okee. Maar de blommekes nog eens chirurgisch ontleden? Daar heb ik geen trek in.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:Desperate_Housewive schreef op 30 maart 2015 @ 21:08:

[...]



jij likt normaal het hele tuincentrum af?
Wij gister in de AH toen ik die sla niet kon vinden..



Ik: "Waar ligt nou die sla met die eetbare bloemen?"

Vrouw: "Misschien op de bloemenafdeling?"



Het zag er vooral leuk uit qua kleur maar ja, dat kan ik ook met een sinaasappel en granaatappelpitjes bereiken...

Die eetbare bloemen die ik in het restaurant at waren anders. Een heel bloempje, klein, lieflijk blauw.
quote:NYC schreef op 30 maart 2015 @ 22:19:

[...]





[afbeelding]
quote:soetkees schreef op 30 maart 2015 @ 22:18:

[...]





Precies.

(1) Zet gewoon een pak in de koelkast en je hebt koude Chocomel

(2) Als ik zo'n bak sla koop, wil ik geen gedoe. Saus en andere zakjes erover heen flikkeren, okee. Maar de blommekes nog eens chirurgisch ontleden? Daar heb ik geen trek in.
quote:Lucky_Birdie schreef op 30 maart 2015 @ 22:14:

Vandaag de verse chocomel geprobeerd.

Vind zelf dat de smaak niet veel anders is dan die van de houdbare chocomel.

Had er in ieder geval meer van verwacht..

Ik vind de smaak juist wel heel anders, wel lekker ook, maar meer als de chocolademelk die je zelf met Nesquick of Benco kan maken (maar dan zonder klontjes). De smaak van de ouderwetse Chocomel is daarentegen zo typisch, daar kan niets aan tippen.
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 30 maart 2015 @ 22:24:



Die eetbare bloemen die ik in het restaurant at waren anders. Een heel bloempje, klein, lieflijk blauw.

Borage (komkommerkruid) misschien?

Japanse kers is zo lekker dat ik die wel eens uit de voortuin jat bij mensen, een bloemetje per keer dan he
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Colorado schreef op 28 maart 2015 @ 21:39:

Ik heb het hier nog niet voorbij zien komen, de desserts van Gü. Glazen bakjes met chocolade cheese cake. Om je vingers bij op te eten.Misschien omdat het al jaaaren bij de Appie ligt? Die met banaan en chocolade is echt heel lekker!
quote:chocolol schreef op 31 maart 2015 @ 01:22:

[...]





Misschien omdat het al jaaaren bij de Appie ligt? Die met banaan en chocolade is echt heel lekker!Banaan en chocola? Oh heerlijk! Onze AH heeft dit niet, ondanks dat het best een grote AH is. Dit ene soort van dit merk ligt er ook pas, vandaar dat ik dacht dat het nieuw was.
Alle reacties Link kopieren
quote:laverne schreef op 30 maart 2015 @ 22:47:

[...]



Ik vind de smaak juist wel heel anders, wel lekker ook, maar meer als de chocolademelk die je zelf met Nesquick of Benco kan maken (maar dan zonder klontjes). De smaak van de ouderwetse Chocomel is daarentegen zo typisch, daar kan niets aan tippen.Eens, ik vind de smaak ook heel anders dan houdbare Chocomel! Zet het maar eens naast elkaar. Een glas houdbaar en een glas vers.
Alle reacties Link kopieren
Heel wat pagina's terug gelezen maar hoe vaker ik chips en kaas en dubbel kaas lees Hoe meer ik de neiging krijg om nu naar de ah te gaan



deze zag ik er niet tussen de iglo sensaties vooral de curry rijst is erg goed te doen. Super makkelijk ook zo klaar.

veel beter als die van aviko.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil nog even een update geven over de kruidenpapiertjes om kip in te bakken.

Ik was daar erg enthousiast over. Maar dat was de eerste keer.

Inmiddels heb ik het pakje van 4 velletjes op, en de laatste keer kreeg ik het bijna niet meer naar binnen en werd ik bijna misselijk van de lucht. Het is dus iets dat heel erg snel tegen gaat staan. Toch geen aanrader dus.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:laverne schreef op 28 maart 2015 @ 10:35:





Ook niet verkeerd.Deze zijn lekker! Op een of andere manier had ik ze crispy verwacht, maar ze zijn dus zacht. Maar evengoed lekker, hoewel er weinig chocoladesmaak aan zit verder, dat chocoladelaagje zit er voor de leuk op




Die Mars karamel is platter dan een normale Mars, ze hebben enkel de chocoladevulling weggelaten.

Die met hazelnoot lijkt op een Nuts.


Een Mars Hazelnoot met pinda.
Alle reacties Link kopieren
Correctie het is een snickers
Ja en?
quote:snoopylynn schreef op 08 april 2015 @ 22:34:

Correctie het is een snickers Ja, maar smaakt als een Mars Hazelnoot maar dan ook nog met pinda
Alle reacties Link kopieren
Reepvervaging, dat is het!
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
quote:may_ka schreef op 09 april 2015 @ 07:26:

Reepvervaging, dat is het!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond gister bij het Kruidvat teasers: malteser in reep-vorm!

Kende ze al uit engeland, maar nu dus ook in Nederland..weet niet of ik er nou zo blij mee moet zijn eigenlijk
quote:apppie schreef op 09 april 2015 @ 07:43:

Ik vond gister bij het Kruidvat teasers: malteser in reep-vorm!

Kende ze al uit engeland, maar nu dus ook in Nederland..weet niet of ik er nou zo blij mee moet zijn eigenlijk Heb je de paasversie ook gezien: malteaster bunnies So cute!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven