onzeker en pijn

30-03-2015 21:19 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Zijn nu 6 maanden bezig om zwanger te worden,toevallig afgelopen maand even niet, en nu na een cyclus van 35 dagen nu 7 dagen overtijd, 1e test was negatief savonds zag ik hem weer en toen zag ik een heel dun streepje (misschien opgedroogd en dan zichtbaar) na 4 dagen weer een test gedaan weer negatief toen geen streepje meer. Ik verwacht eigenlijk niet dat ik zwanger ben, maar het nadeel is dat ik zon onwijs veel last heb van de rug,overdag gaat het wel maar als ik savonds op de bank plof veel pijn in mn onderrug kan niet rustig zitten moet bewegen en uitstraling naar mn been, ook steken in mn onderbuik, behoorlijk veel last van.. ook stekende en gevoelige borsten. Kent iemand dit ?
Alle reacties Link kopieren
tja, het kan van alles zijn, wel zwanger, niet zwanger. Je lichaam kan je echt in de maling nemen soms.
Wat vervelend die onzekerheid. Het kan zijn dat je lichaam nog niet genoeg hcg hormoon aanmaakt , waardoor je geen streepje ziet. Ben je al eerder zo lang overtijd geweest?
Alle reacties Link kopieren
toen ik gestopt was had ik ook een cyclus van 41 dagen, laatste maanden niet meer dan was het gemiddelde 35.

heb al eerder een zwangerschap gehad en die littekens branden nu af en toe, heb een onwijs opgeblazen buik, zo irritant laat me dan gewoon ongesteld worden..
quote:juulll schreef op 30 maart 2015 @ 21:28:

toen ik gestopt was had ik ook een cyclus van 41 dagen, laatste maanden niet meer dan was het gemiddelde 35.

heb al eerder een zwangerschap gehad en die littekens branden nu af en toe, heb een onwijs opgeblazen buik, zo irritant laat me dan gewoon ongesteld worden..Wanneer heb je voor het laatst getest?
Alle reacties Link kopieren
Gisterochtend getest, moet altijd met ochtendurine al maakt het bij mij niet veel

Uit moet er tegenwoordig 3 keer per nacht uit om te plassen
Alle reacties Link kopieren
Ja, kan inderdaad vanalles zijn.

Ik had ook al voordat ik ging testen, pijnlijke borsten, gevoel dat je zwaar ongesteld moet worden. Toen testte ik positief.

Misschien heb je nog niet genoeg hcg aangemaakt. Test je over een paar dagen weer. En misschien houdt je lichaam je wel voor de gek.

Zit niks anders op dan nog een keer te testen.

Wel vervelend, die onzekerheid. Hoop voor je dat t raak is!
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Hoe is het vandaag met je?
Alle reacties Link kopieren
Nog niet super, vanmorgen op m'n werk stekende pijnen, liep met rode blossen op m'n wangen, paracetamol genomen en toen ging het wel, nu ik weer zit veel last van lucht in m'n buik en krampen, nu maar eens een dure test besteld, die krijg ik morgen, dus donderdag maar weer testen
Alle reacties Link kopieren
testen van Kruidvat doen het ook prima hoor, 2 voor 5 euro...
Alle reacties Link kopieren
Misschien ook goed om een blaasontsteking te testen? Ik hoop natuurlijk voor je dat je gewoon zwanger bent, maar goed, je weet nooit, en nierbekkengebeuren is nog veel lastiger. (daar horen dacht ik ook rugklachten enzo bij, daarom moest ik er aan denken)



Ik heb zelf ook best wat klachten gehad in de tijd dat ik probeerde zwanger te raken, en heb achteraf het idee dat het ook wel stressklachten waren. Dat zou ook kunnen.



Veel succes en sterkte met je pijn...
Let love rule...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven