Entertainment alle pijlers

Bizarre eters

28-02-2015 10:36 1084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuw bij RTL5: Bizarre Eters



Verslaafd aan spaghetti met kaas, 70 pakjes kant-en-klare noedelsoep per dag of alleen wit brood met hagelslag? Sommige mensen lusten zó weinig dat hun gezondheid en sociale leven heel wat te verduren krijgen. In Bizarre Eters worden deze extreem moeilijke eters geholpen om weer een gezond eetpatroon op te bouwen. In elke aflevering worden twee kandidaten gevolgd en bijgestaan door voedingspsycholoog Lieveke Goossens. Zal het de kandidaten lukken hun einddoel te bereiken? Vanaf maandag 2 maart wekelijks om 21:30 uur bij RTL 5.





Ik kan mij er dus helemaal niets bij voorstellen. Ben wat dat betreft een bourgondiër. Uiteraard ga ik kijken, ben benieuwd of het de kandidaten lukt om ook andere dingen te gaan eten.

Gaan jullie ook kijken?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Wat een verhaal Thee

Hopelijk gaat het nu steeds beter met je

Sterkte!
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Wat een ellende thee. Jouw eetprobleem is wel heel anders dan dat van de bizarre eters. Jij wil wel en lust ook genoeg, maar het slikken lukt niet. Dat lijkt me echt verschrikkelijk. Sterkte en ik hoop dat er snel een oplossing gevonden wordt.
.
Alle reacties Link kopieren
Wat een verhaal, Thee.



Maar: als je 1,68 bent en je weegt maar 40 kilo. Word je dan niet opgenomen? Lijkt me levensgevaarlijk....





Sterkte in elk geval.
Alle reacties Link kopieren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
jeetje wat een verspilling
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
¤10.000,- voor het eten van een bloemkool? Ik zou het doen
Alle reacties Link kopieren
er is nu nooit iemand die alleen groenten eet
never a failure, always a lesson
Alle reacties Link kopieren
en een frikandel is goed vlees? dat is toch afvalvlees?
never a failure, always a lesson
Alle reacties Link kopieren
quote:fireandice schreef op 30 maart 2015 @ 21:37:

en een frikandel is goed vlees? dat is toch afvalvlees?In haar ogen 'goed'. In mijn beleving zitten er bij de meeste merken extreem zielige mishandelde paarden in uit Amerika (?)
Alle reacties Link kopieren
quote:CeeVee80 schreef op 30 maart 2015 @ 21:36:

¤10.000,- voor het eten van een bloemkool? Ik zou het doen Voor dat geld wil ik ook wel doen alsof ik geen bloemkool lust hoor
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:fireandice schreef op 30 maart 2015 @ 21:36:

er is nu nooit iemand die alleen groenten eetJawel, dat rare wijf van Rauw(er). Net zo'n bizarre eter als deze mensen maar dan ook nog met een betweterig toontje en morele superioriteitsgevoelens...
Alle reacties Link kopieren
whahaha, meisje heeft niet echt verstand van voedsel. Ze moest eens weten wat er in die frikandel gestopt wordt. Vast meer dan die stukjes kip waar ze zo bang voor is. Wat een onzin dit.
Alle reacties Link kopieren
quote:fireandice schreef op 30 maart 2015 @ 21:37:

en een frikandel is goed vlees? dat is toch afvalvlees?Dat vind ik nog wel het meest erge, zou ze niet weten wat ze WEL eet?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
kijk, een groente-eter!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
oja dat mens van rauw... maar die had andere problemen dan een eetprobleem
never a failure, always a lesson
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 30 maart 2015 @ 21:39:

[...]





Jawel, dat rare wijf van Rauw(er). Net zo'n bizarre eter als deze mensen maar dan ook nog met een betweterig toontje en morele superioriteitsgevoelens...Dat zij apart eet heb ik geen probleem mee, maar ze nam in dat verhaal haar kind mee en volgens mij is er zelfs kinderbescherming bij geweest.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Dit is een best normaal iemand.... Tot nu toe in ieder geval...
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
die Fleur past ook wel bij Leven onder dwang
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Het heeft geen zin om er logica in te vinden, net als met dwang. De logica is er niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 30 maart 2015 @ 21:43:

die Fleur past ook wel bij Leven onder dwangDat heb ik heel vaak bij dit programma.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:Mylene_Valerie schreef op 30 maart 2015 @ 21:42:

[...]





Dat zij apart eet heb ik geen probleem mee, maar ze nam in dat verhaal haar kind mee en volgens mij is er zelfs kinderbescherming bij geweest.Eens, evenals dat gepreek op de markt tegen kinderen die aan het genieten waren van een stukje kaas en dat vergeleek met heroïne.
Alle reacties Link kopieren
wat een eerlijke vader
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ze moeten ophouden met kotsen hoor hhaahahahahah. Vorige keer kon ik niet verder kijken door het gekots.



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
hij gaat zo enthousiast aan de slag en dat broodje ging ook prima, dus waarom niet al eerder hier mee begonnen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Je moet wel meer saus dan pasta nemen
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven