Zwanger worden in 2015?? Hope so!

12-03-2015 23:57 2803 berichten
Hallo dames,



Het is zo druk overal dat ik besloten heb een nieuwe topic aan te maken

Ik hoop hier gezellig te kunnen kletsen over alles omtrent t zwanger proberen te worden!



naam



Popje_86



Moedertje86





Mutsje94





Zonnetje_88





Leentje87





Snoevie101





xxrozeliefxx





Linniej





Abbyscutio





Bliss91leeftijden



29/29



25/26





21/23





27/27





33/28





28/28





31/37





28/30





25





23/29NOD



23 april

11 juni



20 juli



3 juni





23 april



2 juli





8 april



13 aug



19 april



4 augUitgerekende datum

29-12-2015



18-02-2016





...





09-02-2016





...





...





11-12-2015





...





Begin januari 2016



Bijzonderheden



12 aug 20 wkn echo

30 juni echo





...





13 aug echo,27 aug pretecho



...





...





4 aug 20 wkn echo









We zijn nu met 12 meiden en dat betekend dat de tabel gesloten is voor nieuwe schrijvers. We willen graag een beperkte groep, zodat we persoonlijker zijn.

Als er nog bijzonderheden zijn of dingen die je graag in de tabel wil hebben staan, meld dit dan in een bericht dikgedrukt.
Alle reacties Link kopieren
@ popje, mooie tabel!



@moedertje trouwen! wat leuk! Wanneer? En ga je het groots doen?



@ mutsje nee ik koop nu nog geen luiers in. Die aanbiedingen bij de kruidvat komen eens per zoveel weken. Dus in de 9 maanden dat je zwanger bent komt die aanbieding nog wel een paar x voorbij
Life is a fairytale told by an idiot
hahaha nou ben er behoorlijk mee aan t klooien.. krijg t niet goed kloppend naast elkaar zeg maar...

Ik sla ook nog niks in... ben daar nog niet zo mee bezig:)
Alle reacties Link kopieren
@popje....Jaa mooi tabel!!



@mutsje.... Nee hier ook geen luiers, straks kan je geen kinderen krijgen en dan zit je met pakken luiers.

Wij gaan pas echt shoppen als we zeker weten dat alles goed is.
zwanger🍼 9 februari 2016 babyboy💙 9 februari is voorbij wanneer ga jij je melden kleine spruit!
Anders haal je dat stop ac weg, iedereen is gestopt, dus maakt niet echt uit wanneer. De ronde geeft toch al aan hoelang iemand bezig is
Alle reacties Link kopieren
@mutsje: ik haal mn luiers altijd bij de lidl! Wij vinden ze fijner als de kruidvat luiers. In t begin pampers gebruikt en toen verder gaan kijken. Én ze zijn ook nog eens t goedkoopste. Maar ik raad je aan gewoon wat uit te proberen als het zover is. Babybilletjes reageren allemaal anders en opname vd luiers verschilt ook ;)



@leentje: in juli :D nee wij houden het klein en intiem, alleen naaste familie en vrienden, en geen receptie het wordt wel heel leuk en gezellig :D
Alle reacties Link kopieren
quote:Popje_86 schreef op 30 maart 2015 @ 21:00:

hahaha nou ben er behoorlijk mee aan t klooien.. krijg t niet goed kloppend naast elkaar zeg maar...

Ik sla ook nog niks in... ben daar nog niet zo mee bezig:)Ik vind m netjes zo hoor! Jij zelf niet dan?
zie je dat mutsje? krijg t maar niet goed... ( NOD)
Alle reacties Link kopieren
@ popje

ik had mijn gegevens een uurtje geleden ergens gepost . Kun je die er nog in zetten?



Misschien kun je in de tabel de bijzonderheden en NOD omwisselen?Is dat een idee?Dan lukt het misschien wel!
Nou meiden! het is me gelukt... wat een gedoe hahahahaha..niet voor mij weggelegd maar ik heb m nu goed! ik ga nog even wat gegevens van wat meiden aanvullen.. dus jou gegevens ga ik er nu bij zetten Barbje!
Alle reacties Link kopieren
Het is netjes zo!! Niet omwisselen. Er zijn er tot nu toe maar 2 met bijzonderheden.



@popje...yeah het is gelukt. Het ziet er erg goed uit en duidelijk
zwanger🍼 9 februari 2016 babyboy💙 9 februari is voorbij wanneer ga jij je melden kleine spruit!
hoeveelste ronde zit je nu Barbje?
hehe eindelijk he zonnetje... duurde even maar dan je ook wat hihi
Heb m een beetje opgeleukt! haha!

Vind het wel leuk ook de leeftijd van de partners erbij te zetten..

willen jullie die dikgedrukt sturen? ( dan klopt mn smiley ook die ik erbij gezet heb ;P)
Alle reacties Link kopieren
Hee de tabel is er! Top! Ziet er goed uit!
Alle reacties Link kopieren
Jaa super leuk gedaan met die smileys!!



Mijn partner is 27 jaar
zwanger🍼 9 februari 2016 babyboy💙 9 februari is voorbij wanneer ga jij je melden kleine spruit!
Alle reacties Link kopieren
mooie tabel!



In december ben ik met de pil gestopt en daarna 3 x ongesteld geworden... Ga ik dan nu voor de 4 e ronde? Of toch de 3e? Ik denk eigenlijk de 3e



Mijn man (geregistreerd partnerschap ) is 32

enne...hij is best zenuwachtig.

Vorige week vroeg hij elke dag of ik nu al ongesteld was (had toen een langere cylcus, 34 dagen, die keer daarvoor 28 dagen)
Alle reacties Link kopieren
En misschien nog de ronde er bij?! Dan weten we een beetje hoe lang iedereen er mee bezig is, etc!
zwanger🍼 9 februari 2016 babyboy💙 9 februari is voorbij wanneer ga jij je melden kleine spruit!
Alle reacties Link kopieren
Ziet er gezellig uit



mijn vriend is 26
de ronde kolom staat wel in mn tabel die ik gemaakt heb .. apart.. zal ff kijken wat ik fout doe..

Als iets niet klopt in de tabel willen jullie dit dan ook even dikgedrukt aangeven?
mijn vriend is 23
Alle reacties Link kopieren
Wauw popje, goed bezig!



Ik/we hebben heel erg de neiging om dingen te kopen,mmaxi cosi, box etc. Echter voor hetzelfde geld duurt het nog een jaar, tja dan staat het er maar haha.



mijn partner is ook 28 zijn jullie allemaal getrouwd, verloofd oid? Wij hebben een geregistreerd partnerschap, ik draag daarbij zijn naam. Hebben beide geen intentie om te rouwen, hebben een huis gekocht en toekomstige kindjes wil ik dat we allemaal dezelfde naam hebben. Ik noem hem mijn vriend, mijn man klinkt zo raar en mijn geregistreerd partner klinkt niet ;). Wellicht tegen de tijd dat er ene baby is wennen aan het mijn man gebeuren. Staat ook zo gek, dubbele achternaam met een vriend:).



Mijn nod voor volgende maand wordt wel mei vrees ik. Nog niet ongesteld, maar ook geen positieve test.

Dat het niet gelukt is valt prima te relativeren, maar dat ik dan niet ongesteld word binnen een regelmatige cyclus is balen. Haha



Verder las ik iets over wat voor werk? Ik werk voor een verzekeringsmaatschappij, klantcontact voornamelijk. Mijn vriend heeft een vast contract, prima basis vinden we.



Oppas en opvang, mijn ouders hopen ooit op hun kleinkinderen te mogen passen, ze wonen dichtbij dus dat zou een goede optie zijn. Evt schoonmoeder, woont wat verder weg, maar kan ook. Zowieso wil ik minstens een dag opvang of gastouder, zodat baby in contact is en komt met anderen. Ik kan eventueel ook avonden en zaterdagen werken als ik zou willen. Om opvang te flexibiliseren misschien handig . Weet alleen niet zo of ik dat zelf wel graag wil. Ben nogal gehecht aan mijn vrije avonden en weekend!



Wie keek er nog meer Grey's? Las dat van iemand. Wat denk je, is Derek terug om het goed te maken? Ik baal er zo van dat het dan weer is afgelopen! Hahaha





Ben geloof ik redelijk bij nu!
Anders haal je bijzonderheden eruit en doe je daar de rondes
Alle reacties Link kopieren
quote:Zonnetje_88 schreef op 30 maart 2015 @ 19:51:

[...]





Mwah eigenlijk nog niet echt!! Als je zoiets al jaren wil en er nu eindelijk voor kan gaan ben je juist blij dat het er over een jaar anders uit gaat zien! En heb al genoeg kunnen oefenen om me heen met kleintjes. Misschien eerder gek dat je dan mama ben😍



Bedoelde vooral dat laatste. Ik wil t ook al jaren werk als zelfstandige (in zorg voor kinderen) dat zal wel een wat andere invulling gaan krijgen. Ook het vertrouwen dat dat z'n weg wel vind.

Nu we er voor gaan, heb ik ook echt zin in de toekomst (nogal een zware tijd gehad/gaande met een psychisch zieke zus)
het is gelukt mutsje! miste een ] hihi..

Super bedankt voor de hulp!
Graag gedaan =) als je die smiley's weghaalt of verplaatst dan komen ze wel netjes naast elkaar te staan. Of staan ze op de computer al naast elkaar? Ik zit nu op mijn telefoon , dus het kan zijn dat die een ander beeld geeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven