zwanger door nexplanon heen

30-03-2015 21:43 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou ik dacht het mij nooit zou overkomen ! Iedereen goede praatje over nexplanon betrouwbaar zelfs het internet een 99.97% betrouwbaarheid,



en het mocht eens zo zijn bij niet 2 Januari heb ik de nexplanon geplaatst en daarvoor was ik netjes aan de pil vergat ik het een keer



altijd condoom zit ik met de gebakken peren want.. testte harstikke positief toen ik het toch niet helemaal vertrouwde 30 januari.. toen bleek dat ik al 6 weken was wat super veel verdriet veroorzaakte want ik ben/was er nog helemaal niet aan toe zit in mijn 1e jaar tandheelkunde ben 20 jaar oud mijn vriend 20 jaar oud in zijn 3e jaar geneeskunde elke optie bekeken maar realistisch gezien zou het nooit mogelijk zijn tenzij dat één van ons zou stoppen met studeren, ook zijn we nog niet heel lang samen 5 maanden en met alles te hebben bekeken zowel financieel als emtioneel ging het niet anders ik ben zelf dochter van een tienermoeder en onlangs dat mijn moeder uiterste best heeft gedaan wil ik mijn eigen kinderen meer bieden en nooit de zorgen moeten dragen die ik heb moeten dragen vooral op financieel vlak vanaf mijn 12e eigen kleren moeten kopen of mijn eigen zakgeld gebruiken om te mogen overblijven op school en mijn studie en alles uit eigenzak moeten opdrokken ik zou geen financieele steun aan mijn kant krijgen en dan lijkt een kind en studie al snel onmogelijk en alles van de ouders van mijn vriend vragen die ik 3x heb gezien wou ik ook niet met nog niet eens de zekerheid of die wel zouden helpen dus kwam er na lang beraad met pijn in mijn hart abortus uit.



Ik deed de wat alles behalve volgens plan liep omdat ik 2x de curretage heb moeten ondergaan vanwege een ''luie baarmoeder''.Ben zo ontzettend boos op dat ding en al het verdriet wat het heeft veroorzaakt voel mij leeg machteloos en constant verdrietig weet dat het zo beter is maar lijk niet verder of er overheen te komen of het een plek te kunnen geven en het gevoel dat niemand mij begrijpt... ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
En hoe verhoudt dit topic zich met je vorige topic??
Alle reacties Link kopieren
omdat ik na die schrik ben gaan zoeken voor alternatieven..
Alle reacties Link kopieren
Leren ze je bij tandheelkunde af hoe je interpunctie gebruikt?
Alle reacties Link kopieren
Liegbeest.



30 februari. Pft
30 februari?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt het nog niet verwerkt, maar het is ook nogal vers...

Misschien kunnen gesprekken met een prof helpen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit ook op een ander forum geplaatst om daar advies in te winnen. En het vervolgens gekopieerd en geplakt wat niet alles meeneemt, sorry als het wat vervelend is om te lezen...
....
Alle reacties Link kopieren
quote:vitamined schreef op 30 maart 2015 @ 21:51:

Liegbeest.



30 februari. PftWaarom zou ik over zo iets liegen? Ik ben geen ander triest persoon wat aandacht wil, het is inderdaad heel uitzonderlijk en moeilijk te geloven. Ik heb het enkel geplaatst zodat andere vrouwen en meisjes weten dat er daadwerkelijk een mogelijkheid is dat dit kan gebeuren en dat als ze twijfelen, zeker een test moeten doen om dingen uit te sluiten in plaats van naïf zijn en denken dat het 100% betrouwbaar is. En vooral omdat ik er erg mee zit en graag advies en ervaringen van andere zou willen horen hoe ik hier mee om kan gaan.
Alle reacties Link kopieren
Haha 30 februari is inderdaad heel uitzonderlijk.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt gewoon pech gehad, kun je het niet zo bezien?
Alle reacties Link kopieren
quote:elizabethxx schreef op 30 maart 2015 @ 22:00:

[...]





Waarom zou ik over zo iets liegen? Ik ben geen ander triest persoon wat aandacht wil, het is inderdaad heel uitzonderlijk en moeilijk te geloven.Heel uitzonderlijk idd die 30 februari.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:vitamined schreef op 30 maart 2015 @ 22:01:

Haha 30 februari is inderdaad heel uitzonderlijk.Wilt u een bitterbal bij mijn mosterd?
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:MadameQetesh schreef op 30 maart 2015 @ 22:07:

[...]





Wilt u een bitterbal bij mijn mosterd?



Graag, en laat die mosterd dan maar zitten.



Maar goed, ik geloof dat TO even de uitzonderlijkheid van 30 februari mist.



Maarre... Hoe dan ook, ongewenst zwanger is kut!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt idd gewoon pech gehad.

Kun je wel boos zijn op je baarmoeder maar die kan er ook niks aan doen.



Als je seks hebt kun je zwanger raken.

Geen enkel middel is 100% behalve geen seks.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Waarom dacht je dat anticonceptie 100% betrouwbaar is?
Alle reacties Link kopieren
Wanneer leren mensen nou eens dat geen enkel anticonceptie middel 100% veiligheid biedt?
Wat bedoel je trouwens met: en het mocht eens zo zijn bij niet 2 Januari heb ik de nexplanon geplaatst en daarvoor was ik netjes aan de pil vergat ik het een keer

Alle reacties Link kopieren
Op tv was iemand haar eerste kind was met pil verwekt, haar tweede met spiraal en de derde met prikpil!

supervruchtbaar zeg
quote:miedo schreef op 30 maart 2015 @ 22:10:

Wanneer leren mensen nou eens dat geen enkel anticonceptie middel 100% veiligheid biedt?Ik blijf me daar ook over verbazen. Er moet volgens mij meer en betere voorlichting gegeven worden.
quote:miedo schreef op 30 maart 2015 @ 22:10:

Wanneer leren mensen nou eens dat geen enkel anticonceptie middel 100% veiligheid biedt?En vooral dat die dingen geen tovermiddelen zijn...
Alle reacties Link kopieren
ohh ik zie al 30 februari moet januari zijn niet februari. De verpleegkundige en artsen zeiden ook dat ik gewoon pech had omdat de bevruchting en de plaatsing van de implanon ongeveer tegelijkertijd zou moeten zijn geweest en de test toen ook niet positief was
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk was je (net) al zwanger toen de nexplanon geplaatst werd.



Oh en 30 februari bestaat niet...
Maar je hebt natuurlijk netjes in de tijd voor en enige tijd na het plaatsen andere AC gebruikt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven