Pijpen totdat iemand klaarkomt

12-07-2014 20:02 184 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje uit nieuwsgierigheid: pijpen jullie je vriend/man vaak totdat hij klaarkomt? Of hoort het pijpen puur bij het voorspel.



Ik vraag het me af omdat ik het zelf eigenlijk nooit afmaak, niet omdat ik het vies vind ofzo, maar omdat ik gewoon zo van de daad zelf houd. Ik vind het 'zonde' van de erectie eigenlijk

Seks eindigt bij mij dus eigenlijk altijd met neuken zelf. Hoe zit dit bij jullie? Maken jullie het vaak af? En voelt het dan alsof je een (deel van) je neukbeurt opoffert voor het oraal genot van de ander? Of boeit dat je niet zo. Of heb je natuurlijk een vent die gewoon door kan gaan



De mannen die ik tegen ben gekomen hadden nooit echt een duidelijke voorkeur voor klaarkomen door pijpen of neuken, maar misschien waren ze gewoon beleefd. Wat vinden de mannen hier over dit onderwerp?
pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 11 februari 2015 @ 11:21:

nou van die macho mannetjes die wel weten wat een vrouw nodig heeft, die dagen mij alleen maar meer uit om ze om mn vingertje te winden. die geef je eerst het gevoel dat ze de touwtjes in handen hebben, maar op t eind zijn ze hun eigen zaad aan het oplikken van je laarzen.Dat lijkt me wel geil!
Alle reacties Link kopieren
helaas vindt mijn vrouw het niet fijn als ik klaar kom in haar mond. ooit een vriendin gehad die dat wel fijn vond. Het is geil en geeft een heerlijk gevoel als je klaar komt (niet dat het in haar mond is, dat maakt niet zoveel uit) maar meer als ze daarna met haar tong bij je lul zit of helemaal zuigt. Maar er zijn zoveel fijne dingen die ik met mijn vrouw hebt dus dit is geen dealbreaker voor mij. Ze is geweldig in bed en dat is belangrijk
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem241020141 schreef op 12 juli 2014 @ 21:21:

[...]



Die snap ik niet zo goed. Ik vind pijpen toch wel een "echt onderdanige" handeling eigenlijk.

H

Vind je? Dat vind ik juist niet. Hier afwisselend
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-03-2015 09:06
Reden: troll
% gewijzigd
Pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
Af en toe vind ik het wel lekker als mijn vriend klaarkomt in mijn mond. maar meestal heeft hij mij dan al geneukt.

als we het doen slik ik het ook. anders wordt het zo'n bende. Mijn eerste scharrel had een rare bocht in zijn piemel. dus het was daarom ook moeilijker om hem te laten komen. mijn huidige vriend heeft tenminste een mooie rechte piemel, dan gaat het gelijk een stuk sneller.
Alle reacties Link kopieren
quote:Oldstyler90 schreef op 30 maart 2015 @ 17:59:

Af en toe vind ik het wel lekker als mijn vriend klaarkomt in mijn mond. maar meestal heeft hij mij dan al geneukt.

als we het doen slik ik het ook. anders wordt het zo'n bende. Mijn eerste scharrel had een rare bocht in zijn piemel. dus het was daarom ook moeilijker om hem te laten komen. mijn huidige vriend heeft tenminste een mooie rechte piemel, dan gaat het gelijk een stuk sneller.Leuk dat je dit ook lekker vind zo! Gezonde afwisseling, haha. Mag ik je vragen of je dan niet erg vindt jezelf te proeven als je erg vochtig bent ofzo? Smaak je het überhaupt of maakt het je niet uit?
Alle reacties Link kopieren
Wij beginnen vaak oraal. Dan neuken. Omdat mijn vriendin mijn zaad doorslikken geiler vind dan vaginaal klaarkomen, pijpt ze mij altijd klaar.

Heb ik geen problemen mee.
Life is fun. Live it.
Alle reacties Link kopieren
Vaak na het neuken pijpte ze mij en moest ik alles over haar buik heen spuiten, dat vond ze altijd erg lekker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven