Uitnodiging weer ingetrokken..

30-03-2015 14:24 253 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje terug kreeg ik via de mail een uitnodiging voor een feestje van een kennis. Ze zit niet echt in mijn 'inner social circle' maar ik kom haar zo nu en dan wel eens tegen en hebben altijd wel een goed contact; er zit een grote overlap in onze vriendenkring. Ik was een klein beetje verrast dat ze me uitnodigde maar vond het wel sympathiek.



Ik kon in de mail zien wie er verder nog was uitgenodigd en er was al snel een klein mailgroepje ter kado-afstemming.



En toen ineens: een mailtje eroverheen, dit keer op basis van bcc (kon dus niet zien wie ze verder mailde) met veel excuses maar dat ze een verkeerde verzendlijst had gebruikt en mensen had uitgenodigd die ze niet had willen uitnodigen en ik was er een van.



Tot zover het feestje waar ik inmiddels al wel zin in had en zelfs de oppas al voor had besproken omdat mijn man die avond ook al iets had staan.



Nu vind ik het geen probleem om niet uitgenodigd te worden voor een feestje; als ik niet was uitgenodigd had ik van dat hele feestje misschien niets gehoord, maar ik voel me nu gewoon in de zeik gezet. Ik moest me alweer afmelden bij het 'kado-groepje' die allemaal wel zonder vergissing en echt uitgenodigd lijken te zijn. Ik heb verder nog helemaal niet gereageerd op de intrekking van de uitnodiging. Dat wil ik aan de ene kant wel doen maar ik heb het idee dat ik beter de eer aan mezelf kan houden. Wat is wijs?



Ik vraag me wel af wat ik zou doen in zo'n situatie. Als de groep van per ongeluk uitgenodigde mensen niet te groot was, zou ik het denk ik er maar bij laten, juist om mensen niet voor het hoofd te stoten, wat extra wijn en chips halen en het beste ervan maken.
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 30 maart 2015 @ 17:55:

[...]



Haha, dank je voor het compliment

Ik kan ook heerlijk ontploffen hoor

Maar niet om zoiets

Ik zou dan denken

Mooi...ik heb een avondje vrij, oppas geregeld, ik neem mijn vent eens lekker mee uit eten

Dat zou ik waarschijnlijk ook doen.



Maar daarnaast zou ik toch nog wel even kwijt willen dat deze oplossing wat mij betreft geen schoonheidsprijs verdient. Gewoon, als opmerking. Verder zou er in m'n relatie met die kennis niets veranderen, TO was per slot al wat verrast met de uitnodiging.
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 30 maart 2015 @ 18:00:

[...]



Dat zou ik waarschijnlijk ook doen.



Maar daarnaast zou ik toch nog wel even kwijt willen dat deze oplossing wat mij betreft geen schoonheidsprijs verdient. Gewoon, als opmerking. Verder zou er in m'n relatie met die kennis niets veranderen, TO was per slot al wat verrast met de uitnodiging.Maar wat schiet je daarmee op?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon, omdat ik het raar vind om er niet even op terug te komen als ik die kennis weer eens zou spreken.
quote:haakje schreef op 30 maart 2015 @ 17:37:

[...]







Half naakt binnenkomen, roepen: oh, was het geen hoeren en pooiers thema (jarige's vader aanwijzen) oh toch wel!

Is er iets te eten, ik ga dood!

En dan ongegeneerd gaan zitten schransen. Zal dr leren!
quote:Summerdance schreef op 30 maart 2015 @ 17:55:

[...]



Haha, dank je voor het compliment

Ik kan ook heerlijk ontploffen hoor

Maar niet om zoiets

Ik zou dan denken

Mooi...ik heb een avondje vrij, oppas geregeld, ik neem mijn vent eens lekker mee uit etenDie had al iets te doen. Ik zou háár vent mee uit nemen
Alle reacties Link kopieren
quote:jules schreef op 30 maart 2015 @ 17:12:

Het kan gebeuren, dat je per ongeluk de verkeerde mensen uitnodigt. Dat je een ander beeld bij je feestje hebt dan dat het nu zal worden. Dat je daarop besluit actie te ondernemen. Maar de manier waarop vind ik wel behoorlijk Het zou wat mij betreft nog niet eens zo zeer de ont-uitnodiging zijn. Het is meer de manier waarop. Ik vind dit echt heel zwak.



- 5 dagen na de eerste uitnodiging, vlak voor het eigenlijke feest. Je kunt dan toch verwachten dat mensen moeite voor je hebben gedaan.

- Per BCC, terwijl de eerste mailinglijst wel door iedereen gezien kon worden. Ik zou me echt afvragen of er dus meer zijn of dat zij het zo wil laten lijken. Misschien ben ik wel de enige die niet mag komen...

- En het gebrek aan uitleg. Het argument: verkeerde mailinglijst is wat mij betreft echt te karig in dit geval.



Helemaal mee eens.

Ik zou trouwens persoonlijk niet gaan bellen om uitleg te halen. Waarschijnlijk krijg je toch dezelfde reden te horen als in de e-mail. De kans dat je een eerlijk antwoord zult krijgen lijkt me klein. Als het een feestje was voor alleen familie, goede vrienden, de voetbalclub o.i.d. had de gastvrouw dit gewoon kunnen vermelden in de e-mail en dan zou TO ook anders reageren waarschijnlijk. Ik kan me nu heel goed voorstellen dat TO zich beledigd voelt.
TO Idee van mijn man; om het uur politie bellen voor geluidsaverlast, de avond is meteen verziekt.
quote:Bromelia schreef op 30 maart 2015 @ 18:43:

TO Idee van mijn man; om het uur politie bellen voor geluidsaverlast, de avond is meteen verziekt. Dat vind ik persoonlijk dan weer jammer. Je moet niet zorgen dat zij geen plezier hebben, je moet zorgen dat jij ook een toffe avond hebt. Ik heb geen toffe avond op leedvermaak.
Alle reacties Link kopieren
Wat. Je bent wel degelijk uitgenodigd. Wat een stomme mail van haar zeg. Die laat zich kennen.
Alle reacties Link kopieren
quote:theamuts schreef op 30 maart 2015 @ 16:58:

[...]





Als je bij voorbaat die kennis al niet meer hoeft te zien kun je het zo aanpakken. Als je die kennis toch nog de moeite waard zou kunnen vinden na uitleg, dan is het zinvol om het gesprek aan te gaan.En dan denk ik als ik zo de moeite waard was had ze ook even persoonlijk contact kunnen opnemen. Indien ze mijn telefoonnummer zou hebben.
Alle reacties Link kopieren
Waar maken veel reageerders zich druk om? Het was gewoon een foutje. Niet expres.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 maart 2015 @ 19:50:

[img]https://simplydutch.com/useruploads/ima ... st%201.jpg[/img]



NIET uitgenodigd



Alle reacties Link kopieren
Het leven. Tsssk. Wat heb je daar nou aan?
Alle reacties Link kopieren
quote:liebeskind schreef op 30 maart 2015 @ 20:04:

[...]





NIET uitgenodigd



Ik trek 'm zo weer in
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 maart 2015 @ 20:08:

[...]





Ik trek 'm zo weer in
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 maart 2015 @ 20:08:

[...]





Ik trek 'm zo weer in Daar heb ik alvast op geanticipeerd hoor. Mij kwets je heus niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:perzika schreef op 30 maart 2015 @ 19:25:

Waar maken veel reageerders zich druk om? Het was gewoon een foutje. Niet expres.Nou, omdat je denkt dat je gratis kan vreten en zuipen en dan moet je je eigen zuip en chips halen
quote:Bromelia schreef op 30 maart 2015 @ 18:43:

TO Idee van mijn man; om het uur politie bellen voor geluidsaverlast, de avond is meteen verziekt. Wraak. Zo mogelijk nog onbeschaafder dan de actie van de gastvrouw.
Alle reacties Link kopieren
Er is geen sprake van dat ik mensen zou ont-uitnodigen. Zelfs al had ik er per ongeluk 25 extra uitgenodigd. Ik zou er verder geen punt van maken en hier de conclusie aan verbinden dat dit niet iemand is voor in mijn inner circle.
Alle reacties Link kopieren
Top Fiorah!
Dit gaat niet over de Openingspost, maar moest er wel aan denken!



http://www.rtlnieuws.nl/n ... bijzondere-vriendschap-op
Alle reacties Link kopieren
Och.... dan denk ik dat ik wat extra drank en eten in huis zou hebben gehaald en feesten maar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat een lomp, gierig wijf. Te cheap ass om een paar extra chippies in huis te halen en een fles wijn. Daarbij nog te lui ook om vooraf goed te kijken aan wie ze uitnodigingen verstuurt. Het zal maar in je kennissenkring zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bromelia schreef op 31 maart 2015 @ 17:48:

Dit gaat niet over de Openingspost, maar moest er wel aan denken!



http://www.rtlnieuws.nl/n ... bijzondere-vriendschap-opWat cool!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven