Hoeveel tijgerpunten heb jij?

28-12-2014 17:11 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam dit zojuist tegen op facebook: http://www.tijgerpunt.nl/



Wat zijn Tijgerpunten?

Tijgerpunten geven aan hoe wild iemands seksleven is. Het behaalde aantal punten is een gewogen optelsom van waar, met wie en hoe je seks hebt gehad. Tijgerpunten verschillen voor mannen en vrouwen en zijn afhankelijk van onder andere je leeftijd. Het is de tegenhanger van de Pandapunt, welke juist aangeeft hoe soezig je seksleven is.



Ik ben wel benieuwd wat de gemiddelde Viva Forumer scoort
quote:zeeuwsmeisje1981 schreef op 04 januari 2015 @ 10:30:

Geneeskundestudenten doen het toch vooral allemaal met elkaar? Om sex te hebben hoef je geen partner te hebben 😄 of de verhalen van mijn vriendinnen kloppen blijkbaar niet 😄



Ik doe het niet met andere geneeskundestudenten. Heb het zelfs nog nooit met een gedaan

Voor zover ik me kan herinneren...



Nee grapje. Maar ik ken wel ook veel maagdelijke typjes op mijn studie. Da's wel waar. Maar ook genoeg sletten (m/v)
quote:Enjoy73 schreef op 04 januari 2015 @ 12:20:

Bovendien kan je ook tijgerpunten verdienen tijdens een huwelijk met je eerste lover hoor... dat is helemaal niet ingewikkeld, wel erg lekker! Nou het wordt wel lastig om verschillende haarkleuren, beroepen en continenten gedaan te hebben als je met je eerste lover blijft
quote:melbrw schreef op 29 december 2014 @ 16:47:

Ik mis wel een aantal plekken waar je het óók kan doen.Ik ook
Alle reacties Link kopieren
23
Alle reacties Link kopieren
Tellen Air-miles ook mee?
Alle reacties Link kopieren
29 punten
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Zoals verwacht 0 tijgerpunten maar wel een daverende 81 pandapunten. Dat geeft toch een fraai gemiddelde van 40,5 punten.
Engineering measurements are always in the wrong units, such as furlongs per fortnight.
Alle reacties Link kopieren
22 Tijgerpunten, 0 pandapunten. Maarre, heb wel eens pandapunten gehad, daar vragen ze dan weer niet naar...
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
37
Alle reacties Link kopieren
tijgerpunten - pandapunten: 0 - 48
Alle reacties Link kopieren
45
Alle reacties Link kopieren
Ik betwijfel de test.

Jaren swinger geweest, alles geprobeert wat te proberen valt en ik scoor 10 punten?
4
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er 50, waar mijn normgroep gemiddeld er 23.1 scoort. Toch best trots!
quote:Lostit schreef op 31 maart 2015 @ 01:29:

Ik heb er 50, waar mijn normgroep gemiddeld er 23.1 scoort. Toch best trots!Trots? Wat is de prestatie precies?
Alle reacties Link kopieren
Dat ik een leuk en spannend seksleven heb! Niet het aantal bedpartners gelukkig.
quote:TheHorseWithNoName schreef op 31 maart 2015 @ 01:31:

[...]



Trots? Wat is de prestatie precies?Op hoeveel/welke "gekke" plekken je seks hebt gehad, met wie (collega, iemand die vreemdging, vriend van beste vriendin etc etc), welke kleur haar diegene had enzovoorts.
quote:Lostit schreef op 31 maart 2015 @ 01:32:

Dat ik een leuk en spannend seksleven heb! Niet het aantal bedpartners gelukkig.Nou, gefeliciteerd dan maar met deze geweldige prestatie
quote:pommiaan schreef op 31 maart 2015 @ 01:35:

[...]





Op hoeveel/welke "gekke" plekken je seks hebt gehad, met wie (collega, iemand die vreemdging, vriend van beste vriendin etc etc), welke kleur haar diegene had enzovoorts.Dat vind jij een prestatie? Nou, mooi
Alle reacties Link kopieren
Dank je hartelijk. Heb jij het testje toevallig ook ingevuld of kwam er toen uit dat je wel een keer een goede beurt kon gebruiken?
quote:TheHorseWithNoName schreef op 31 maart 2015 @ 01:36:

[...]



Dat vind jij een prestatie? Nou, mooiHuh hoe kom je erbij dat ik dat vind? Ik gaf alleen antwoord op je vraag.
quote:Lostit schreef op 31 maart 2015 @ 01:37:

Dank je hartelijk. Heb jij het testje toevallig ook ingevuld of kwam er toen uit dat je wel een keer een goede beurt kon gebruiken?

Als je even terug kijkt weet je het antwoord.



Vrij domme reactie overigens. Maar ik zal geen poging doen je dat uit te leggen.
quote:pommiaan schreef op 31 maart 2015 @ 01:37:

[...]





Huh hoe kom je erbij dat ik dat vind? Ik gaf alleen antwoord op je vraag.Ik vroeg wat daar een prestatie aan is, jij gaf antwoord. Logische conclusie: jij vindt dat een prestatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:lux. schreef op 04 januari 2015 @ 15:08:

[...]





Ik ook en een enorme hoeveelheid andere beroepen dan 'brandweerpersoon'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven