zakelijke FB-pagina, kun je zien wie je bezoeker is?

30-03-2015 18:19 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik bezoek af en toe een FB-pagina waar dan bijv staat:

21 bezoekers

315 vind ik leuks



Kan de eigenaar zien wie die bezoekers zijn?
Nee.
Alle reacties Link kopieren
ben ik nog nooit tegengekomen zoiets.... dat er staat dat er zoveel bezoekers zijn geweest..
Wees jezelf....
Hoop ik.
Nope!
Ik kan wel op mijn zakelijke site zien wie er geliked heeft en hoever mijn bereik is geweest. Dus de hoeveelheid vrienden die de liker heeft denk ik.

Maar niet wie er heeft gekeken of wie die vrienden van de liker zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam het ook maar op 1 pagina tegen Feeksje. Maar leek me voor mijn eigen pagina ook wel handig om te zien wie en hoeveel de pagina bezoeken .
Alle reacties Link kopieren
En ik vroeg het omdat het om een pagina van een concurrent gaat waar ik regelmatig even rondneus. Ik wil natuurlijk niet dat zij dat zien .
Alle reacties Link kopieren
quote:Feeksje1977 schreef op 30 maart 2015 @ 18:24:

Hoop ik.
Alle reacties Link kopieren
Volgens deze jongen kan het wel. Filmpje duurt minder dan 3 minuten.



https://www.youtube.com/watch?v=l5Td9sqVbHY
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de instructies in het filmpje gevolgd en het is inderdaad makkelijk te zien wie je FB account bezoekt.
quote:Sensy12 schreef op 30 maart 2015 @ 19:31:

Volgens deze jongen kan het wel. Filmpje duurt minder dan 3 minuten.



https://www.youtube.com/watch?v=l5Td9sqVbHYNee, dit klopt niet. Wat je daarmee opzoekt is met wie je het meest gechat hebt in de FB messenger, en dan de volgorde daarvan. Zegt niets over wie het meeste je profiel bezoekt. Het zegt het zelf al: 'Initial CHAT friends list'.
Alle reacties Link kopieren
quote:AmyFarahFowler schreef op 30 maart 2015 @ 19:58:

[...]





Nee, dit klopt niet. Wat je daarmee opzoekt is met wie je het meest gechat hebt in de FB messenger, en dan de volgorde daarvan. Zegt niets over wie het meeste je profiel bezoekt. Het zegt het zelf al: 'Initial CHAT friends list'.Klopt ook niet. Ik zag mensen in het lijstje staan met wie ik NOOIT gechat hebt.
Hm ik krijg echt alleen mijn chat lijst te zien. Ik geloof echt dat FB zodanig dicht getimmerd is dat je niet kunt zien wie je bezoekt. Het zal wel bijhouden wie je zelf vaak bezoekt; dat zal er wellicht ook op de een of andere manier in verwerkt zitten.
Alle reacties Link kopieren
Apart, ik kreeg zowel chatters te zien als mensen waar ik nooit mee gechat heb.
Alle reacties Link kopieren
Nope. Zal ook nooit gaan komen. Dat gaat teveel leden kosten. Mensen hangen graag (anoniem) de peeping Tom uit.
Practice what you preach.
Alle reacties Link kopieren
Als je FB betaalt, vast wel. Zelfde met LinkedIn, daar krijg je met Premium Access tot alles, inclusief berichten.
Alle reacties Link kopieren
Neen, FB heeft die optie niet, ook niet voor betalende leden/bedrijven.
Practice what you preach.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij krijg je als betalend zakelijk gebruiker wel inzicht in leeftijden, woonplaatsen enz. maar niet specifieke personen.
Volgens de hoaxwijzer is het een oude hoax die weer opduikt omdat mensen zulke dingen blijven delen.



https://www.facebook.com/Hoaxmelding?fref=nf
Nou, ik weet het zo net nog niet. Zelf zit ik bij een besloten facebookgroep (ja, ik weet dat dat iets anders is dan een zakelijke pagina) en daarop staat steeds hoeveel mensen dat bericht gelezen hebben. Als ik op dat aantal klik, verschijnt er een lijst met alle namen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, maar die mensen zijn lid, doemaarzonnebloemen. Dat werkt denk ik anders.
Alle reacties Link kopieren
Nee, je ziet je reach en dat is het zo'n beetje op een page.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven