Spam mail dr Haushka nieuwsbrief

03-04-2015 10:40 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Horendol wordt ik ervan, sinds vanmorgen ontvang ik allerlei mailtjes van voor mij onbekenden die zich willen aanmelden voor de nieuwsbrief van dr Haushka. En blijkbaar hebben anderen hier ook last van want sommigen lijken te reageren met een reply waar dit vandaan komt en die krijg ik ook weer binnen.

Heb zelf al wachtwoorden gewijzigd van mijn mailadressen en een mail verstuurd via de website van dr Hauska, wat kan ik nog meer doen?
Als je die berichten markeert als spam, komen ze dan niet daarna direct in je spambox?
Misschien even bellen met dr hauska? Wellicht weten zij wat er fout gaat en hoe dit op te lossen is?
Alle reacties Link kopieren
Dat wel, maar ze blijven komen, vind het gewoon niet zo'n fijn idee dat m'n mailadressen blijkbaar aan een (gehackte?) nieuwsbrief hangen.
Alle reacties Link kopieren
@blabla: woon in het buitenland dus bellen wordt wat lastig en prijzig
Alle reacties Link kopieren
Kan er niemand vanuit Nederland voor je bellen? Hun nummer staat op hun Facebook.



Of zullen we ze met z'n allen voor je platbellen?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het iemand is die een e-mailadres heeft dat lijkt op het jouwe, en dat die telkens een typfout maakt als die zich aanmeldt voor nieuwsbrieven.



Probeer erachter te komen wie die persoon is. Staan er een voornaam en achternaam in die mails, of een adres?
Ik had last van het zelfde. Gelukkig is het nu gestopt. Ze hebben de maillijst uit de lucht gehaald aldus een bericht op de facebookpagina van Dr.Hauschka.
Wat lastig zeg. Ik heb het ook eens gehad maar dat waren bestellingen bij een buitenlandse webshop. De taal kende ik niet dus reageren kon ook niet en op de website kon je alleen contact met ze opnemen via mijn e-mail adres.. Blijkbaar kwamen ze er snel achter en hebben ze het verandert en krijg ik ook geen mail meer. Als er wel een manier is om in contact te komen dan zou ik dat zeker proberen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een spam explosie. Een webshop heeft de gedragscode gebroken, denk ik, om anderen mijn adres niet te verstrekken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven