Geld & Recht alle pijlers

Wie gaat de webstrijd winnen?

06-07-2008 15:31 132 berichten
Ik volg aandachtig de zes kandidaten die kansmaken om de nieuwe 'Anne' te worden

Ik vind zelf Cathlijne leuk, maar voor zover ik nu al een mening kan vormen, denk ik dat Sanne gaat winnen. Ik denk dat zij het meet gewaardeerd wordt door het forumpubliek.



Wat denken jullie?

Wie denk je dat gaat winnen?

Totaal aantal stemmen: 65

Jan Geen stemmen
Sanne (20%)
Cathelijne (17%)
Roos (45%)
Indira Geen stemmen
Nynke (18%)
Alle reacties Link kopieren
Ja, Jan, ut is wat.
Alle reacties Link kopieren
neu , ut was juist niks X-D dat was ut probleem.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Toet schreef op 15 augustus 2008 @ 09:25:

In Roos wel, maar in de VIVA dan? ;-)

(okay okay, je hebt gelijk, de redactie is niet gek. Maar dan maar hopen dat het aantal stemmen een beetje eerlijk is gegaan)

(okay okay, het is ook niet oneerlijk als je wel je hele achterban aan het stemmen hebt gekregen en daardoor meer stemmen hebt binnen gehaald)

(en ik gun het Cathelijne, Nynke of Sanne ook best)

Maar toch; waar blijft het bericht dat Roos gewonnen heeft? :)




Heel jammer dat Roos het niet geworden is. Ik had gehoopt dat ook voor haar wel een achterban zou stemmen.



Nynke, gefeliciteerd en succes!
Onvoorstelbaar dat Roos niet heeft gewonnen.........
Alle reacties Link kopieren
onvoorstelbaar dat cathelijne niet heeft gewonnen!!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap hier echt niks van..vrijwel iedereen is voor Roos, hier en daar is er eentje voor Nynke of Sanne of Cathelijne, en dan zo'n uitslag? En wie heeft de uitslag in mogen kijken? Voor mij is het wel duidelijk..
Alle reacties Link kopieren
@potlood Ik kan je garanderen dat wij ook verrast waren dat Roos niet won. Had eerder verwacht dat ze heel dicht bij de 1e zou zitten, dan bij de 3e. EN ik kan je verzekeren dat we alle nepstemmen/dubbele stemmen eruit hebben gehaald.



Omdat Roos zo'n trouwe schare fans heeft, ben ik wel aan het kijken of we haar op eoa manier kunnen behouden, maar of dat gaat lukken: geen idee. Echt geen idee nog. Tot die tijd: ook blij met Nynke!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven