achterkant iPhone 4 stuk

04-01-2013 18:47 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaan,



Vandaag heeft mijn vriendjelief zijn iPhone 4 laten vallen op steen . Nu heeft de achterkant alleen maar barsten. Hij heeft nog de bon etc. en heeft zijn telefoon over 1 maandje een jaar, dus hij heeft nog garantie. Ik las net in de algemene voorwaarden dat er geen val/stoot/waterschade etc. garantie is.

Sowieso gaan wij in het weekend even langs de winkel om te vragen hoeveel het ongeveer gaat kosten om het te laten repareren.



Heeft iemand hier ooit zelf een onderdeel vervangen van zijn/haar iPhone? Als het prijzig is wil hij dat zelf doen.
Alle reacties Link kopieren
Nooit iets stuk, maar wel eens een IPhone van kleur laten veranderen.

Dit setje was voor de 5, was geloof ik 40 euro, inclusief het monteren.

Zelf doen is een gekloot, het besturings systeem zit al geniaal in elkaar, de kapjes nog genialer!! Dat is een gekloot om het te verwisselen!!
Alle reacties Link kopieren
Even googlen op internet.. Ik heb de mijne laten repareren voor 35 euro..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
De achterkant is veel dunner dan de voorkant qua glas dus breekt ook sneller.



Als je hem niet via je provider of Apple laat maken dan vervalt je garantie (die twee jaar is).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het laten maken voor 25 euro. Je kunt even bellen met WA of inboedelverzekering km te kijken of het gedekt wordt als het wat prijziger blijkt te zijn. Wel geluk dat het de achterkant us; de voorkant repareren schijnt erg prijzig te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Als je slim bent koop je een losse achterkant via marktplaats en zo'n schroevendraaier! Dat is heel simpel en veel goedkoper dan via de winkel
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Maar Maaiq, dan ben je dus wel je garantie kwijt. Balen dus als dan je home-knop opeens stuk is.
Alle reacties Link kopieren
Vriend z'n telefoon is toevallig hetzelfde overkomen.

Vandaag kwam z'n nieuwe achterkantje binnen dankzij eBay.

Voor 12 euro incl verzenden heeft hij weer een mooi Apple achterkantje.

Super makkelijk om te doen dankzij tutorials die ook weer online te vinden zijn
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hetzelfde probleem. Ben ermee naar de Apple store gegaan en het viel niet onder de garantie. Als je besluit het toch te laten maken vervalt sowieso de garantie omdat hij dan open moet. Ik heb een hoesje gekocht die over de achterkant valt en nu zie ik de barsten dus niet meer :-).
Alle reacties Link kopieren
@jett1000 meen je nou echt dat je garantie bij Apple vervalt wanneer je het laat repareren? Of heb je het niet bij Apple laten repareren?



Ik kwam net een achterkantje tegen van metaal voor 24 euro. Zag er wel gaaf uit!
Ook al laat je hem repareren via de officiële wegen, dan heb je alsnog kans dat ze hem de volgende keer niet meer maken omdat ie 'ooit gevallen is'.
Alle reacties Link kopieren
Jammer! Ik begrijp het wel, want anders blijven achterkantjes maken van een onhandige iemand.



Ik kan ga wel het personeel van de winkel uithoren. Even kijken of ze mij de juiste info willen geven.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vader heeft de achterkant van zijn iPhone 4 vorige week nog voor 25 euro bij een hoesjeswinkel/'Telefoonturk' laten repareren.
Alle reacties Link kopieren
Is bij elk toestel zo, dat als een extern bedrijf hem repareert je geen garantie meer hebt. Logisch ook als je het mij vraagt.



Winkel kan je hier trouwens niets over zeggen qua reparaties (of ze hem uberhaupt repareren als hij ooit is gevallen) simpelweg omdat zij geen reparateurs zijn.
Alle reacties Link kopieren
Nou ster___ lijkt mij niet logisch, anders zou ik geen topic openen om info in te winnen ...



Ik denk dat ik niet de eerste ben die met een kapotte achterkant naar die telefoonwinkel terug ga met de vraag of zij een schatting kunnen maken hoeveel zo een reparatie zal kosten.



Maar zo te zien kost het niet super veel, dus ik wil iedereen bedanken :-D!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn i Phone achterkant toevallig vandaag laten vervangen. Voor ¤30 bij een GSM winkel in Delfgauw.
Alle reacties Link kopieren
Nouja je moet het zo zien.. De provider geeft geen garantie op (eventueel prut) werk van een ander. Daarnaast kan niemand behalve Apple zelf aan de onderdelen komen dus krijg je andere materialen.



Een vriendin van me heeft haar iPhone voor een prikkie laten maken, echt alles waaronder het glas. Mooi dat'ie het na een maand of wat compleet niet meer deed...
Alle reacties Link kopieren
Woon je dichtbij Amsterdam? Dan kan je langs Apple store op Leidseplein gaan. Gratis binnen 5 min is het gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Serieus!? Gratis in Amsterdam?

Nou... Een dagje Amsterdam kunnen wij wel inplannen! Echt super bedankt voor jullie tips!!!
Alle reacties Link kopieren
O nee sorry! Ik klets... Het was 25-30 euro. Als je telefoon een storing heeft binnen een jaar krijg je gratis een nieuwe telefoon. Dat was het.
Alle reacties Link kopieren
Dat is erg duur hoor 25-30 euro! Je kunt het net zo goed zelf even doen! Het is nog geen 3 minuten werk. Bekijk dit filmpje maar even, hier wordt prima uitgelegd hoe je de achterkant vernieuwd. Kosten: nog geen 10euro, en je kan ook nog een leuke andere kleur uitzoeken ipv zwart of wit. Vind hier een achterkant voor iphone 4 en 4s.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt het inderdaad netzo goed zelf even doen.. Op het internet kan je allemaal handige video's en handleidingen zien hoe je zelf de achterkant kunt vervangen. Heb dit zelf ook eens gedaan en dit ging snel en heel makkelijk en zo bespaar je toch mooi maar weer wat geld. Hier kan je de video en de handleiding vinden: iPhone 4 achterkant. Succes met het maken van je iPhone

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven