voeten fetish.

28-01-2012 23:45 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft me gistere verteld dat hij een zwak heeft voor voeten. Hij zegt dat hij het opwindend vindt om me in leggings en panty sokjes te zien. Tevens zou hij gaag over me voeten klaar komen.

ik weet zelf niet zo goed hoe ik hier mee om moet gaan, maar wil me vriend niet te kort doen. Hebben julie misschien tips hoe ik mijn vriend hiermee zou kunnen plezieren.
Alle reacties Link kopieren
quote:donderstraal schreef op 29 januari 2012 @ 15:11:

@Mieke1966, ben jij de nieuwe forum-hoedster ofzo?
Alle reacties Link kopieren
@TO: Ik heb zelf ook een voetfetish en als jij het geen probleem vindt kun je er gewoon in meegaan voor hem. Wat anderen ook.al zeiden bv aan je tenen laten sabbelen kan ook voor jou heel lekker zijn. Het is niet abnormaal als iemand die fetish heeft en als jullie er beide geen probleem mee hebben kan het geen kwaad. Ga gewoon lekker samen er mee expirimenteren, blijf goed communiceren en geef goed je grenzen aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:aquavari schreef op 28 januari 2012 @ 23:45:

Mijn vriend heeft me gistere verteld dat hij een zwak heeft voor voeten. Hij zegt dat hij het opwindend vindt om me in leggings en panty sokjes te zien. Tevens zou hij gaag over me voeten klaar komen.

ik weet zelf niet zo goed hoe ik hier mee om moet gaan, maar wil me vriend niet te kort doen. Hebben julie misschien tips hoe ik mijn vriend hiermee zou kunnen plezieren.



Kom, kom, beetje creatief! Hier heb je wat instructiemateriaal:



The Footjob



Succes en laat even weten of je vorderingen maakt!
'me voeten' = MIJN voeten!



...zucht....
Alle reacties Link kopieren
TO, sta je er open voor of seks deze dimensie te geven?

Denk dat je je dat beter eerst af kunt vragen voordat je met tips en adviezen aan de slag gaat.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Ik raak niet zozeer opgewonden van voeten, maar kan er wel op afknappen.



Wat mij betreft is een damesvoet het mooist met gelakte nagels, zonder plakken eelt onder de voet, en gestoken in een mooi open schoentje met hoge hak.



Waar ik maar mee wil zeggen dat ik wel degelijk snap dat mensen er zelfs opgewonden van kunnen raken... Of die voet dan in een panty kousje moet, tja... dat is een kwestie van smaken verschillen. Maar als ik mijn partner een plezier zou doen door over mijn voetjes klaar te komen, dan laat ik dat met liefde toe.



Overigens vind ik teenharen een enorme turn-off.
Alle reacties Link kopieren
haha is allemaal wat die voetjes hihi,wel geinig
Alle reacties Link kopieren
en ja kan heerlijkzijn,witsokje erbij hihihi
Alle reacties Link kopieren
quote:racer6 schreef op 07 april 2013 @ 23:01:

en ja kan heerlijkzijn,witsokje erbij hihihi Volgende bericht eerst denken...oke?
Alle reacties Link kopieren
hoezo ga er ook gewoon op in meer niet.en ja kan t best geloven denk
Alle reacties Link kopieren
quote:anonymus1524 schreef op 01 februari 2012 @ 10:35:

Ga gewoon lekker samen er mee expirimenteren, blijf goed communiceren en geef goed je grenzen aan.



Je grenzen aangeven bij voetensex? Wat bedoel je daar dan mee?



Niet klaarkomen op mijn tenen?

Mijn nagels niet afbijten?

Maar één teen tegelijk inbrengen?



Ik kan me er werkelijk niets bij voorstellen. Even sabbelen op een teen, daar kan ik nog inkomen, maar een half uur kreunend genieten van een voet? En dan nog klaarkomen ook (neem ik aan)?



Maar goed, geen probleem, veel plezier ermee.



Ik zou het wel eens willen meemaken, dus als er dames zijn die geilen op een stevige, behaarde mannenvoet, just give me a call. Op verzoek wil ik gerust mijn nagels een week of twee niet knippen.
Alle reacties Link kopieren
hey vraag me af ?wat je bedoelde aangenaam grtz
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat in bed alles kan waar geen van beide partners een probleem mee hebben. Dit lijkt me dus een makkie, want ik zie niet direct in waarom je er een probleem zou van maken om er in mee te gaan. Als hij daar van klaarkomt, is dat toch leuk. Zolang hij ook jou maar je genot geeft op de manier dat jij dat het fijnste vindt.



Persoonlijk heb ik trouwens geen voeten-fetish hoor, tenzij voor het plekje tussen de twee grote tenen :-)
Alle reacties Link kopieren
Een man met een vreemde fetish hoef ik niet hoor... voel me daar flink ongemakkelijk bij. Gelukkig is mijn vriend een billenman.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een voetfetish

Maar mijn vriendin houd daar niet zo van, ze vind wel heerlijk als ik haar voeten masseer maar niet als ik aan haar tenen sabbel

Enige tips?
Alle reacties Link kopieren
quote:Starlord-1 schreef op 07 april 2015 @ 11:26:

Ik heb ook een voetfetish

Maar mijn vriendin houd daar niet zo van, ze vind wel heerlijk als ik haar voeten masseer maar niet als ik aan haar tenen sabbel

Enige tips?Ooit heb ik wel eens een vriendje gehad met een voetfetish, vond het erg lekker als hij mijn zolen likte of zachtjes in mijn hielen beet
ik heb er ook eentje gehad. snap niet wat hem er nou zo in aantrekt maar vind het een onschuldige fetish. van mij mag hij er over klaarkomen als ik hem er blij mee maakte.
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 07 april 2015 @ 12:08:

ik heb er ook eentje gehad. snap niet wat hem er nou zo in aantrekt maar vind het een onschuldige fetish. van mij mag hij er over klaarkomen als ik hem er blij mee maakte.dat is voor mij ook geen probleem maar wel als hij dat liever doet dan neuken. En dit soort spelletjes gaan ook steeds verder
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, ik ben niet de nieuwe forum-hoedster.
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-10-2015 16:31
Reden: verwijderd ivm spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ook ik heb iets met voetjes maar helaas mijn vriendin heeft hier ook niets mee. Ze kan er niet tegen als ik er aan zit, te gevoelig.

Maar kijken mag natuurlijk wel en ik zie haar voetjes graag in een mooie panty of kousen met mooie pumps..... Super vrouwelijk!
Alle reacties Link kopieren
mooie panty of kousen vind ik geil, ook heb ik wat met voeten maar dat laat ik bewust achterwegen...
Sex and Whisky
Alle reacties Link kopieren
Voetfetish bij mannen komt nogal eens voor, ik heb er heel wat gehad intussen maar ja eigen schuld, ik heb mooie voeten en laat ze graag zien in geile open hakken. Zolang hij af en toe je voeten eens wil verwennen lijkt me ok, ik vind het zelf heel lekker als mijn zolen gelikt worden. Maar vaak zijn dat soort mannen eigenlijk alleen maar in voeten geinteresseerd en weinig waard in bed en omdat je post dat hij graag over je voeten wil klaarkomen..........
Alle reacties Link kopieren
quote:klytemnestra schreef op 04 november 2015 @ 17:29:

Voetfetish bij mannen komt nogal eens voor, ik heb er heel wat gehad intussen maar ja eigen schuld, ik heb mooie voeten en laat ze graag zien in geile open hakken. Zolang hij af en toe je voeten eens wil verwennen lijkt me ok, ik vind het zelf heel lekker als mijn zolen gelikt worden. Maar vaak zijn dat soort mannen eigenlijk alleen maar in voeten geinteresseerd en weinig waard in bed en omdat je post dat hij graag over je voeten wil klaarkomen..........Nou ik hoor mijn vriendin anders nooit klagen hoor. Ik kan haar ondanks ze niets met voetjes heeft prima verwennen. Jij vindt je voetjes erg mooi zeg je, ik zeg show time!!😀
Alle reacties Link kopieren
aquavari schreef:
28-01-2012 23:45
Mijn vriend heeft me gistere verteld dat hij een zwak heeft voor voeten. Hij zegt dat hij het opwindend vindt om me in leggings en panty sokjes te zien. Tevens zou hij gaag over me voeten klaar komen.

ik weet zelf niet zo goed hoe ik hier mee om moet gaan, maar wil me vriend niet te kort doen. Hebben julie misschien tips hoe ik mijn vriend hiermee zou kunnen plezieren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven