fb pagina

07-04-2015 15:14 19 berichten
Is opgelost.
Ga je elke keer je bedrijfsnaam wijzigen als iemand zit te klieren?
Alle reacties Link kopieren
Punten en komma's worden zoooo overgewaardeerd...



Je bedrijfsnaam aanpassen? Dat houdt toch niet op bij FB?
Via jouw eigen naam kan diegene toch via de KvK weer je nieuwe bedrijfsnaam achterhalen?
Hai nee dit is niet de rede waarom ik mijn bedrijfsnaam wil veranderen dat heeft een andere reden mensen verwarren mijn bedrijfsnaam soms met iets anders vandaar ik de tip heb gekregen om te veranderen.
Dat klopt ook bij de kvk moet ik veranderen en site dat weet ik, maar mijn vraag is hoe kom ik op fb van iemand af ik vind het nogal vervelend vooral omdat ik niets gedaan heb en deze persoon ook totaal niet ken en niet uit mijn omgeving komt.
Aangeven voor laster?



Op de korte termijn ben je wel van iemand af als je die blokkeert op Facebook, maar een nepprofiel is zo aangemaakt, dus lijkt me dat het probleem dan weer terugkomt.
Zo vervelend, ik heb die pagina vermeld met een rapportage bij facebook maar krijg je ook geen antwoord op..
Facebook reageert bijna nooit op meldingen. Nou ja, alleen als er een vrouwentepel op staat.



Beter screenshots van maken en opslaan. Die meenemen naar de politie. Misschien heeft deze persoon te maken met degene die jou eerder stalkte? Of is dat helemaal gestopt. Ik hoop het laatste.
opgelost
Kan je niet iemand blokkeren op een pagina?
..
Blokkeren lijkt mij het enige dat je kunt doen.



Een andere tip die ik heb: laat een webredacteur of iemand met kennis van de Nederlandse taal je website nakijken op je taal en spelling.
Blokkeren ga ik zo wie zo doen, ik heb eigenlijk een beetje in paniek geschreven waardoor niet alles er lekker uit kwam ik heb dit nog nooit meegemaakt voel me heel erg rot hier onder. Mijn naam word dan toch veranderd dus ook van me pagina als ze me dan weer lastig valt is het stalking en laster.
quote:Odilia2015 schreef op 07 april 2015 @ 17:47:

Blokkeren lijkt mij het enige dat je kunt doen.



Een andere tip die ik heb: laat een webredacteur of iemand met kennis van de Nederlandse taal je website nakijken op je taal en spelling.Dit. Ik snap echt 75% niet
Oke zo dus, ik word lastig gevallen op mijn bedrijfspagina van fb door iemand anders die ook een bedrijfspagina beschuldigd mij vals van tekst pikken ik ben dit eens gaan uit zoeken en wij hebben allebei de zelfde systeem waar we onze klanten in verwerken dus we krijgen van dit bedrijf dus allebei de zelfde tekst! Nu is deze persoon niet voor rede vatbaar contact opgenomen en niets uit gehaald ik heb maar de tekst veranderd in iets anders zodat we in haar ogen niet meer op elkaar lijken, nu dus stuurt ze vriendinnen op mijn pagina af om slechte recensies neer te zetten over mijn bedrijf.



Deze mensen heb ik gelijk geblokkeerd. De recensies krijg ik niet weg en door deze valse beschuldig ben ik ook wat klanten kwijt geraakt. Deze persoon heeft mijn advertentie op haar pagina gezet met screenshot en weigert dit te verwijderen omdat ze vind dat ik lieg?



Ik ken deze persoon niet nog nooit gezien woont aardig ver van mijn omgeving noot advertentie's van deze persoon voorbij zien komen en ook de website niet ik was dus ook verrast hier door.



Ik ga mijn bedrijfsnaam veranderen niet die reden maar om andere redenen maar dus ook mijn pagina naam: Als ik haar blokkeer kan deze persoon dan nog mijn pagina zien ook als is het een nieuwe naam dan zal ze dat moeten weten en ik blokkeer deze persoon ook voor mijn prive pagina zodat ik daar niet meer gevonden kan worden.



Is dit iets duidelijker?
Nog een keer; interpunctie, graag. (En ja, ik snap je verhaal, maar het leest erg irritant zonder correcte interpunctie)
Alle reacties Link kopieren
quote:Mano82 schreef op 07 april 2015 @ 19:32:

Ik word lastig gevallen op mijn bedrijfspagina van fb door iemand anders die ook een bedrijfspagina heeft. Zij beschuldigt mij vals van tekst pikken ik ben dit eens gaan uitzoeken en wij hebben allebei hetzelfde systeem waar we onze klanten in verwerken dus we krijgen van dit bedrijf dus allebei de zelfde tekst!



Nu is deze persoon niet voor rede vatbaar. Contact opgenomen en maar dat heeft niet geholpen. Ik heb de tekst verandert in iets anders zodat we in haar ogen niet meer op elkaar lijken, maar nu stuurt ze vriendinnen op mijn pagina af om slechte recensies neer te zetten over mijn bedrijf.



Deze mensen heb ik gelijk geblokkeerd. De recensies krijg ik niet weg en door deze valse beschuldigingen ben ik ook wat klanten kwijtgeraakt. Deze persoon heeft mijn advertentie op haar pagina gezet met screenshot en weigert dit te verwijderen omdat ze vindt dat ik lieg?



Ik ken deze persoon niet. Nog nooit gezien, woont aardig ver van mijn omgeving vandaan.

Nooit advertenties van deze persoon voorbij zien komen en ook de website niet. Ik was dus ook verrast hierdoor.



Ik ga mijn bedrijfsnaam veranderen. Niet om die reden maar om andere redenen maar dus ook mijn pagina naam. Als ik haar blokkeer kan deze persoon dan nog mijn pagina zien? Als het een nieuwe naam is dan zal ze dat moeten weten. Ik blokkeer deze persoon ook op mijn privé pagina zodat ik daar niet meer gevonden kan worden.

Zo dus.
Oke, als ik iemand prive blokkeer en dan ook voor mijn pagina kan de desbetreffende persoon mijn niet meer zien en vinden dus ook niet mijn bedrijfspagina?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven