Betrapt (worden)!

19-03-2015 20:45 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Uit nieuwschierigheid en ook een beetje voor de lol (misschien zijn er wel meerdere topics over geweest)..



Zijn hier mensen die wel eens betrapt zijn tijdens seks? (Door ouders, kinderen etc.)



Of



Betrapt zijn tijdens vreemdgaan? Of hun partner hebben betrapt? (Op heterdaad)



Ben benieuwd naar jullie verhalen en hoe jullie hier mee om zijn gegaan.



Ik zelf ben wel eens betrapt door mijn schoonvader die zonder aan te bellen zomaar in ons huis kwam (hij had een extra sleutel). De schaamte is soms niet te houden, wat na verloop van tijd wel minder wordt, maar toch geen pretje haha.
Alle reacties Link kopieren
Schoonmoeder ( alweer) bonkend op de slaapkamer deur dat we gdv zachter moesten doen anders zou ze wel even binnen komen! Ik durfde de volgende dag niet eens naar beneden. ..

In de paardenstal, ex en ik bezig dus we hoorde niet dat er iemand binnen kwam, maar die hoorde ons wel, met een knalrood hoofd er vandoor gegaan.

Door mijn eigen moeder, die liep al pratend naar mijn kamer en ik gilde " wacht even!! " moeder en ik kwamen niet meer bij van het lachen, vriendje vond het niet zo leuk..



En ik heb er nog wel meer ook...
Alle reacties Link kopieren
Nooit betrapt gelukkig. Lijkt me enorm genant, wel een keer mijn broer betrapt die met zijn toenmalige vriendin bezig was.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit eens mijn ouders betrapt!

Kan je vertellen dat dat echt iets is wat je nooit wil zien... in mijn beleving hadden mijn ouders nl maar 2x seks gehad... Toen ze mij en mijn zusje hebben gemaakt
Ik ben zelf nooit betrapt...

Ik heb wel jaren geleden m'n zus en haar lief per ongeluk op een beginnende vrijpartij betrapt, ze hadden een dakterras, het was een zonnige middag, ze dachten dat ik waarschijnlijk de hord op was...

En ik liep nietsvermoedend naar boven om ze iets te vragen, hij zat net met z'n hoofd onder haar t-shirt, hij miste ook al wat kledingstukken, kwam heel rustig overeind om heel droog te reageren, alsof er niks aan de hand was, ik ben maar snel weer gniffelend vertrokken, ik weet niet of ze daarna hun vrijpartij nog hebben doorgezet, maar ik kan me voorstellen dat ze voortaan wel beter hebben uitgekeken als ze een loge hadden.
Alle reacties Link kopieren
Keertje bijna betrapt, buiten tussen wat struiken in het gras. Opeens was er een man die "toevallig" z'n hond hard riep en nogal opvallend op een tak trapte. Volgens mij had hij ons gespot, maar verder niet zoveel gezien.



En we hebben het een keertje op onze logeerkamer gedaan toen we bij vrienden bleven slapen, nadat we dat al tamelijk opzichtig hadden aangekondigd. Die vrienden bleven beleefd nog een poosje beneden toen wij naar bed gingen. :-)
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Bij een ander in huis seks en dat ook nog opzichtig aankondigen ? Smaken verschillen .
Alle reacties Link kopieren
Ik zie niet wat er mis is met seks in andermans huis, dat is op zich niet anders dan in een hotel. En die avond gaven de sfeer en de gesprekken eerder op de avond daar wel aanleiding toe, dat liep toen toevallig zo. Ik heb ook al eens buren/huisgenoten/zus/gastheren&vrouwen/etc gehoord, dus zo raar is dat niet.

Maar inderdaad, smaken verschillen. :-)
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Ja, met mijn eerste vriendinnetje. We woonden in een dorp waar het de gewoonte is om bij elkaar aan te komen waaien. Toen er vrienden van mij onverwacht langskwamen stuurde mijn moeder ze dus gewoon door naar boven... De kamerdeur zwaaide open en daar staat dan je beste vriend, met zijn vriendin. En haar vriendin. En nog een vriend. "HOOOOI!... Oh..."



We hebben kinderen die nogal kunnen spoken. Dus die staan wel eens ineens aan je bed. Gelukkig hebben we nog altijd kunnen voorkomen om betrapt te worden. De seks is wel kort en bondig, maar dat hoort er een beetje bij.
Alle reacties Link kopieren
Haha, wat een grappig topic!

Zelf nog nooit betrapt gelukkig. Wel eens gehad dat mijn bed een beetje te dicht tegen de muur stond en er dus steeds tegenop bonkte....sorry buren
De ouders van mn ex hadden een autobedrijf en daar waren wij op zondag bezig toen zn vader ineens langs bedacht te komen... Ik was een kamertje ingesprint maar onze kleding lag nog aan de andere kant van de showroom... Uitendelijk moest mijn ex ze wel halen (ook in zn nakie), hij hoefde niet uit te leggen wat we aan het doen waren.



Verder weet ik vrij zeker dat iemand ons een keer gezien heeft toen ik met mijn man in het bos bezig was.



Oh en ik heb een vriendin eens betrapt op lowlands, ze hadden de tent niet goed dicht en ik keek vol in de harige kont van haar vriend. Heb een opmerking gemaakt en gezegd dat ze lekker verder moesten genieten van elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Betrapt worden.. Ik weet er alles van.

Ik ben een keer betrapt toen ik 18 was en keihard geneukt werd door een 25 jaar oudere man die ik heel aantrekkelijk vond door het feit dat ie groot geschapen was en macht had (was mijn baas). Toen ineens zijn vrouw binnenkwam wist ik niet hoe snel ik moest stoppen met hijgen en van de tafel moest springen. Een van de genantste en foutste dingen die ik heb meegemaakt.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-04-2015 19:05
Reden: Ongepast
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zeer ongepast bericht, dus ik heb je gestaft!
quote:bergkristal schreef op 01 april 2015 @ 18:50:

Zeer ongepast bericht, dus ik heb je gestaft!+1
Alle reacties Link kopieren
quote:giechelmoesje schreef op 01 april 2015 @ 16:34:

Betrapt worden.. Ik weet er alles van.

Ik ben een keer betrapt toen ik 18 was en keihard geneukt werd door een 25 jaar oudere man die ik heel aantrekkelijk vond door het feit dat ie groot geschapen was en macht had (was mijn baas). Toen ineens zijn vrouw binnenkwam wist ik niet hoe snel ik moest stoppen met hijgen en van de tafel moest springen. Een van de genantste en foutste dingen die ik heb meegemaakt.



Flauw 1 april grapje? of ben je gewoon een erg naughty girl?



Zelf nog niet betrapt geweest. Vind trouwens niet dat je zoiets moet uitlokken...
Alle reacties Link kopieren
ik ook door mijn zusje... wel een keer of 3, maar volgens mij deed ze het er gewoon ook wel om. kon er met mijn ex vriendje in ieder geval wel om lachen! gelukkig woon ik nu op kamers (alleen geen vriendje meer, haha..)
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk topic.



Ik had een huisgenoot die haar bed zo had neergezet dat het optimaal kraakte en daarnaast maakte ze enorm veel lawaai. Toen ze op een avond het gezellig maakte en de rest van het studentenhuis een feestje gaf zijn alle gasten onder de trap gaan staan en kreun en dierengeluiden terug gaan maken. Daarna was het bij haar een stuk rustiger.



Zelf ook een keer betrapt. Tijdens een eindfeestje van een studentenactiviteit was een borrel. Vriendje en ik hadden bedacht dat we die speciale tijd afmoesten sluiten met een sekspartij. We hadden ons terug getrokken in de wc maar de kleding was al gesneuveld in de gang daar naar toe. We werden door de medestudenden natuurlijk ontdekt en de grapjassen haalde ook nog de deur van het slot. Hilariteit alom. Oh en om het af te maken hadden ze onze kleding op ondergoed na meegenomen naar het feestgedeelte....the walk of shame was heel lang hahahaha.
Alle reacties Link kopieren
quote:mrgrey_88 schreef op 04 april 2015 @ 11:30:

[...]





Flauw 1 april grapje? of ben je gewoon een erg naughty girl?



Zelf nog niet betrapt geweest. Vind trouwens niet dat je zoiets moet uitlokken...1 april? Nee. Naughty girl? Ja!
Alle reacties Link kopieren
quote:giechelmoesje schreef op 06 april 2015 @ 23:29:

[...]



1 april? Nee. Naughty girl? Ja! Haha, interessante zelfkennis die je hebt :-) En dat op 18 jarige leeftijd, oehla... Ondertussen nog zo wild?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven