Eigen topics terugvinden

11-04-2015 20:06 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ingelogd ben kan je je eigen geschiedenis opzoeken, en het leek mij leuk om eens te kijken welke topics ooit geopend heb. Nu krijg ik op de eerste pagina inderdaad 5 topics te zien die ik zelf gestart ben, maar daarna krijg ik alle topics waar ik in gereageerd heb, zelfs als ik de optie alleen topics aanklik. Waar kan ik een overzicht vinden met al mijn ooit geopende topics? Ligt het misschien aan het feit dat ik op de ipad zit?
Alle reacties Link kopieren
Ga met je muis rechts boven op het poppetje staat, dan krijg je een uitklapdingetje, en dan druk je op 'mijn gegevens'



Daarna scroll je ietsje naar beneden en klik je op 'bekijk je eigen profiel'



Dan kun je rechts 'toon ....' aanpassen
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Alle reacties Link kopieren
Dat doe ik (alleem geen muis want ik zit op de ipad) en dan krijg ik inderdaad de laatste 5 eigen topics, maar daarna klik ik door en dan krijg ik weer het overzicht met daarin al mijn reacties.
Alle reacties Link kopieren
Vaag, maarja, misschien dan inderdaad door de ipad.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Dit is weer een zoveelste fout van het forum. Als je loept (jezelf of een ander) krijg je nog maar 5 topics te zien, de rest is verdwenen.

Ik forum via laptop.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg 15 te zien.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik de recentste 25, maar als ik dan naar pagina 2 wil klikken om de eigen geopende topics te zien die nog ouder zijn dan komen daar weer de reactie-functies. Maar leuke functie wel, ik kende hem nog niet.
Ik forum op een computer en op mijn startpagina krijg ik vijf recente topics en daarboven kan ik kiezen uit mijn topics, reacties of favorieten. Nou heb ik maar een paar topics geopend, maar klik ik op reacties kan ik terug tot 2011.



Dus eerst viva. Daaronder welkom terug (met daarachter een vlopje met een 0, ivm persoonlijke berichtjes). Daaronder staat mijn nick, dan jouw topics, reacties, favorieten (als links), dan vijf recente topics, daaronder de pijlers met onder elke pijlernaam een aantal nieuwe topics.
Alle reacties Link kopieren
quote:Exces schreef op 11 april 2015 @ 23:06:

Ik forum op een computer en op mijn startpagina krijg ik vijf recente topics en daarboven kan ik kiezen uit mijn topics, reacties of favorieten. Nou heb ik maar een paar topics geopend, maar klik ik op reacties kan ik terug tot 2011.



Dus eerst viva. Daaronder welkom terug (met daarachter een vlopje met een 0, ivm persoonlijke berichtjes). Daaronder staat mijn nick, dan jouw topics, reacties, favorieten (als links), dan vijf recente topics, daaronder de pijlers met onder elke pijlernaam een aantal nieuwe topics.Ze bedoelt echt de topics die ze zelf heeft geopend.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Sorry kwam in ht topic indrukwekkende documentaires terecht en bleef hangen. Ik ben dus niet helemaal gek dat het mij niet lukte. Hopelijk vinden ze er wat op. Alvast bedankt voor het meedenken.
quote:Nouschi schreef op 11 april 2015 @ 23:09:

[...]





Ze bedoelt echt de topics die ze zelf heeft geopend.



Ja, en die staan dus gewoon in dat rijtje van drie.



Jouw topics, reacties, favorieten. Zijn alledrie links naar ofwel je zelfgeopende topics (bij mij staat er nog eentje van 2 jaar geleden), ofwel al je reacties, ofwel wat je als favoriet hebt aangemerkt (bij mij niks, want ik plaats nooit iets onder favorieten).
Alle reacties Link kopieren
quote:Exces schreef op 12 april 2015 @ 10:03:

[...]





Ja, en die staan dus gewoon in dat rijtje van drie.



Jouw topics, reacties, favorieten. Zijn alledrie links naar ofwel je zelfgeopende topics (bij mij staat er nog eentje van 2 jaar geleden), ofwel al je reacties, ofwel wat je als favoriet hebt aangemerkt (bij mij niks, want ik plaats nooit iets onder favorieten).Maar als je 30 topics hebt geopend kun je ze niet allemaal zien. Zodra je naar pagina 2 gaat krijg je alle topics waarin je hebt gereageerd ipv jouw eigen aangemaakte topics.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 12 april 2015 @ 10:27:

[...]





Maar als je 30 topics hebt geopend kun je ze niet allemaal zien. Zodra je naar pagina 2 gaat krijg je alle topics waarin je hebt gereageerd ipv jouw eigen aangemaakte topics.Ah zo. Ik heb er in de afgelopen vier jaar maar acht zelf geopend dus hier bestaat geen pagina 2 .
Alle reacties Link kopieren
quote:Exces schreef op 12 april 2015 @ 10:35:

[...]





Ah zo. Ik heb er in de afgelopen vier jaar maar acht zelf geopend dus hier bestaat geen pagina 2 .Dacht al dat je er geen reet van snapte
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven