Masturberen op het werk

11-04-2015 08:07 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat mijn werk met erotiek te maken heeft (webshop ,social community etc) wil ik ook graag op de hoogte blijven van fantasieen en de dingen die er in mensen om gaan, zo af en toe hoor ik wel eens dat er regelmatig gemasturbeerd word op het werk .Na wat onderzoek kwam ik erachter dat het heel veel gebeurd in Japan op kantoren en dan voornamelijk door vrouwen.Heeft met de werkdruk en stress te maken en op die manier blazen ze even stoom af.Ik vraag me af of dat hier ook gebeurd en hoe vaak dan . Er zijn heel veel toy's op de markt die klein en discreet zijn en zo in de handtas mee kunnen en niet opvallen.Ik heb namelijk kleine vibo's in mijn assortiment die op een lipstick lijken en die je gewoon op je bureau kunt leggen zonder dat het opvalt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Colorado schreef op 12 april 2015 @ 00:49:

Hahahahaha, het was enkel met het plastic handvat van de vork, geen vissmaak aan het prikgedeelte dus en ook was er geen mes bij betrokken. Maar eerlijk is eerlijk, heb wel herhaaldelijk gedacht als ik een collega haar salade uit de bak zag prikken "die vork heb in in m'n foef gehad".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven