Wat moet ik doen?

11-04-2015 20:19 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben een jongen van 23 en ik heb een relatie van 4 jaar achter de rug.

In het begin genoot ik van de vrijheid maar toch na 8 maanden weer een mooie en lieve vriendin gevonden. Ze is wel een aantal jaartjes jonger maar daar merken we beide niks van.

Nu zijn we 4 maandjes bij elkaar en kunnen het samen heel erg goed vinden. Ik merk zelfs dat ze stapel verliefd op mij is en dat laat ze ook merken. Echter zit ik zelf met een probleem dat ze te weinig zin heeft in seks .Dit is al vanaf de eerste maand. Het zit namelijk zo : Met mijn oude vriendin was ik gewend dat ik vaak aangevallen werd en het niet echt gek was als we meer dan 10x per week seks zou hebben. Bij mijn nieuwe vriendin komt dit met geluk uit op 2x en dan is het meestal alleen voorspel. Ze geeft hierbij ook aan dat het vaak pijn doet of geen zin heeft.



Nou vind ik haar echt helemaal super en ziet ze er ook nog is fantastisch uit waardoor ik vaak al verleid word door haar alleen te zien. Echter is dit juist het grote nadeel ik krijg hierdoor altijd zoveel zin dat dit het enige is waar ik aan zit te denken. Ik dwing haar dan ook nooit om wat te doen maar het doel blijft wel de hele dag in mijn hoofd. Als we dan ook gaan slapen voel ik me altijd teleurgesteld waar zij natuurlijk niks aan kan doen wat ze heeft geen zin.



Soms is het zo erg dat ik haar in mijn slaap aanraak op intieme delen. Ze geeft aan dit in geen enkele zin erg te vinden en soms ook wel fijn vind. Ik vind het zelf een beetje eng omdat ik het zelf niet tot nauwelijks doorheb dat ik dit doe.



Conclusie is dat eigenlijk alles in de relatie goed gaat behalve de seks en hierdoor raak ik erg gefrustreerd en ben ik bang dat op een gegeven moment ik er klaar mee ben terwijl ik dat helemaal niet wil. Wat moet ik hiermee en hoe zou ik dit eventueel kunnen oplossen? Ik heb al geprobeerd om het te ondermijnden maar dat werkt alleen maar tegen.
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft soms pijn bij het vrijen. Ze gebruikt geen enkel medicijn, ook niet de pil? Kan aanzienlijke invloed op haar libido hebben... Maar het kan natuurlijk ook zijn dat je aan de grote kant bent.



Je schrijft dat zij soms "tranen van blijdschap" heeft en veel behoefte aan aandacht heeft. Daar is van alles achter te zoeken. Misschien zoekt/vindt ze vooral emotionele troost bij jou, en is ze niet echt verliefd op je? Misschien wordt ze gewoon niet opgewonden van je lijf en is ze niet echt geïnteresseerd in seks met jou. Is ze emotioneel nog niet toe aan spetterende seks? Of zo? Maar dat is puur speculeren, ik zit hier maar wat te gokken.



Uiteindelijk is zij gewoon zoals zij is en hoeft ze niks te doen waar ze geen zin in heeft. In de huidige situatie liggen jullie seksbehoeftes gewoon ver uit elkaar. Vraag is of dat voldoende bij elkaar gaat komen zodat jullie er beiden tevreden mee zijn. Als je het na 4 maanden al met jezelf moet gaan doen om de seksuele spanning te ontladen, dat is niet echt de optimale basis...
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Misschien is ze nog wel een beetje bang voor seks en heeft het niks met een laag libido te maken.



Je zou kunnen beginnen met haar te masseren en op haar gemak te laten voelen. Laat je handen gaan over haar borsten, plaag haar en trek je dan terug. Dit zal haar a) meer zin laten doen geven en haar b) op haar gemak voelen. Dit omdat ze nu misschien bang is dat elke intieme aanraking meteen naar penetratie zal leiden.



Zorg ervoor dat ze echt opgewonden is voordat je naar binnen gaat. Dit scheelt ook bij het voorkomen van pijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jelle00 schreef op 11 april 2015 @ 22:12:

@ciambella,

Op het verhaal van in de nacht aanraken wil ik HEEL graag van bewust zijn en ik vind het zelf ook eng om te horen. Maar dit gebeurd in mijn slaap? Zie het als slaapwandelen waarmee mensen ook niet bewust van zijn. Tevens doe ik het niet als we iets gedaan hebben dus als ik een soort van tevreden ga slapen.



En op het verhaal van bewust geen seks hebben. Heb ik ook geprobeerd echter merk ik dat ik zelf hierdoor een beetje afstandelijk word wat ze gelijk opmerkt. Ik zeg dan dat er niks is en gaan we gewoon iets anders doen. Ik blijf er dan wel mee zitten. en veranderd niks qua zin aan haar kant.



Ook op het verhaal van kusjes geven en complimentjes enof masages. Dit doe ik maar al te graag alleen als ze door heeft dat het meer dan dat is geeft ze ook gelijk aan dat het geen zin heeft. Waardoor ik me een beetje afgewezen voel en ook stop met het uitvoeren van die handelingen.



Bedankt voor alle informatie.



Kijk bij dat laatste zit het hem misschien: je stopt met het uitvoeren van "die handelingen" wanneer zij aangeeft geen seks te willen. Dat betekent dat zij "die handelingen" gaat koppelen aan seks. In een relatie wil zij zich waarschijnlijk geliefd voelen. Met jouw gedrag KAN het voorkomen, dat ze zich bewust of onbewust meer een seksobject voelt. Noem het geen handelingen, maar zeg dat je haar daarmee affectie wilt tonen en dat het niet uit hoeft te draaien op seks. Sterker nog, ga haar eens lekker masseren en als ze dan denkt dat je seks wilt, zeg je nee, ik ga jou lekker verwennen, dus ontspan maar lekker. Anders lijkt alles zo beladen. Dus niet stoppen, maar doorgaan. Dit meisje vraagt wat van jouw geduld en doorzettingsvermogen. Je kunt ook ervoor kiezen deze relatie te verbreken en te gaan scharrelen oid.

Wel goed trouwens dat je zo te lezen al veel geprobeerd hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet voldoende bedankt allemaal!
Had ze dit bij andere jongens ook? Het zou kunnen dat ze 'gewoon' een laag libido heeft, maar het kan ook zijn dat ze gewoonweg nog niet weet wat ze lekker vindt.



Toen ik 18/19 was, had ik overigens ook vaak pijn en durfde dat niet altijd even goed aan te geven om mijn ex niet teleur te stellen. Weet je zeker dat het dat niet is? (Omdat je het er in je OP ook over had)
Alle reacties Link kopieren
Ja erg belangrijk om te weten is of ze al meer ervaring heeft. Zo te horen heb je een enorme lul die misschien wat angst inboezemt. vraag haar of het pijn doet. Doe het rustig aan.
quote:Jelle00 schreef op 11 april 2015 @ 21:27:

@ChineseCrested



Had ik inderdaad ook al aangegeven maar ze denkt dat dat een fabeltje is. Verder heeft ze geen medicijnen. Alle vlakken loopt het gewoon lekker alleen ik mis gewoon dat intieme puntje waardoor ik ga twijfelen :(



De pil remt het libido. Wist ik ook niet. Zou ik vroeger ook een fabeltje hebben gevonden.

Ik heb 25 jaar de pil geslikt. Nooit zin in seks.

In haar antwoord: Laat maar ,het wordt toch niks , herken ik mezelf terug.

Tip: laat haar een ander voorbehoedsmiddel nemen.

Oh... Hoe ik er achter kwam? Heel simpel...ik wil nu sinds een jaar iedere dag seks...of liefst meerdere keren....moet ik ook weer aan wennen haha...maar goed.

De moeite om te proberen, toch?? Groetjes!!
quote:Tinkerbell69 schreef op 13 april 2015 @ 17:45:

[...]





De pil remt het libido. Wist ik ook niet. Zou ik vroeger ook een fabeltje hebben gevonden.

Ik heb 25 jaar de pil geslikt. Nooit zin in seks.

In haar antwoord: Laat maar ,het wordt toch niks , herken ik mezelf terug.

Tip: laat haar een ander voorbehoedsmiddel nemen.

Oh... Hoe ik er achter kwam? Heel simpel...ik wil nu sinds een jaar iedere dag seks...of liefst meerdere keren....moet ik ook weer aan wennen haha...maar goed.

De moeite om te proberen, toch?? Groetjes!!Rot dat je daar pas na 25 jaar achter bent gekomen. Ik ken echter ook mensen waarbij het stoppen met slikken van de pil geen effect had, dus het hoeft niet dé reden te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven