"10 redenen om een donkere man te daten"

14-04-2015 18:08 813 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik klikte zojuist verkeerd (op home i.p.v. forum) en toen kwam ik op de homepage van Viva. (Trouwens, als dit topic niet mag, dan hoor ik dat wel neem ik aan?) Daar zag ik het artikel staan "10 redenen om een donkere man te daten". Nieuwsgierig als ik ben naar welk hokje nu weer zou worden aangevinkt, las ik onderstaande met steeds hoger opgetrokken wenkbrauwen:





- He’s got the moves! De kans is groot dat hij op de dansvloer – al helemaal vergeleken met de gemiddelde Nederlandse man – sexy losse heupjes heeft. En dát komt weer prima van pas in bed…

- Zijn zachte, volle lippen zoenen heerlijk!

- Jullie krijgen de mooiste kindjes die er maar bestaan. Stiekem zijn we toch allemaal een beetje jaloers op de prachtige halfbloedjes van Sunnery en Doutzen?

- Extra reden voor reisjes naar het buitenland. Dit jaar wéér kerst vieren bij zijn familie in een zonnig warm land? Hè, wat vervelend nou…

- Jullie zijn het levende bewijs dat verschil in afkomst geen barrière is in de liefde. En dat kan iedereen zien!

- Elke keer als jullie samen naakt in bed liggen, besef je hoe mooi jullie huidskleuren bij elkaar afsteken.

- Donkere mannen hebben over het algemeen meer passie dan onze nuchtere Hollandse knapen.

- Het verbreedt je kennis over de wereld, want je krijgt er een gratis een lesje over zijn cultuur bij.

- Je zat er vast al op te wachten: zijn piemel. Meer uitleg lijkt ons overbodig.

- Donkere mannen zijn vaak echte gentlemen. Deuren open houden, lieve complimentjes… Ons hoor je niet klagen!





Huidskleuren bij elkaar afsteken? Elke viva-lezeres is blank?

Reisjes naar het buitenland? Elke donkere man is niet in Nederland geboren en heeft een exotische familie in een ver warm land?

Verschil in afkomst? Elke donkere man heeft een andere afkomst dan een Nederlandse vrouw?

Een lesje cultuur?



Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom ik dit topic open. Ik ben nogal verbaasd over zoveel kortzichtigheid. Nou lees ik de Viva nooit, dus misschien is dat het, maar sjongejonge, wat word je geconfronteerd met een enorme berg poep als je per ongeluk misklikt op het forum zeg.



Leest de viva redactie hier ook mee? (Zo ja: hallo , menen jullie dit nu echt serieus ja?)
Alle reacties Link kopieren
Walchelijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Niet elke donkere man heeft een grote piemel...
Alle reacties Link kopieren
Hahaha best wel erg! Mijn man is blank en kan prima dansen. En vind de kindjes van doutzen niet mooi, dus val buiten de doelgroep 😞😜
SJEMIG!

Wat erg.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 april 2015 @ 18:11:

Walchelijk.Walgelijk...
Alle reacties Link kopieren
Je weet zeker dat het niet 'de 10 clichés over de donkere man' heet?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Louise70 schreef op 14 april 2015 @ 18:11:

[...]





Walgelijk...Met ch is het nog erger.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Louise70 schreef op 14 april 2015 @ 18:11:

Niet elke donkere man heeft een grote piemel...Niet?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ach punten 1,2,3 en 5 vind ik wel goede punten, de andere punten liggen idd aan de persoon of jouzelf.
Alle reacties Link kopieren
En dan wel elke keer die Mocro lover er af gooien. Beetje hypocriet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Bah zeg, wat clichè en denigerend naar de blanke man. Ik kijk liever naar de mens zelf dan zo hokjesdenken in zwart/wit. Bah...walchelijk idd.
Alle reacties Link kopieren
'Het verbreedt je kennis over de wereld' is wel een beetje overdreven als je een 'donkere' man date die twee straten verderop is geboren.
quote:Weekend schreef op 14 april 2015 @ 18:11:

Hahaha best wel erg! Mijn man is blank en kan prima dansen. En vind de kindjes van doutzen niet mooi, dus val buiten de doelgroep 😞😜Om nou te zeggen dat ze niet mooi zijn is ook echt overdreven. Maarja ieder zn meug.
Gek he, dat het niet zo goed gaat met het tijdschrift.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 14 april 2015 @ 18:12:

[...]





Niet?



Nee.

Ze kunnen ook niet allemaal geweldig dansen.

En sommige warme bestemmingen zijn ook niet zo tof om met kerst heen te gaan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
OT: heel kortzichtig en generaliserend dat artikel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 14 april 2015 @ 18:11:

Je weet zeker dat het niet 'de 10 clichés over de donkere man' heet?

Inderdaad zeg

Het is wel weer duidelijk waarom ik nooit op die pagina hoef te komen.



Ergens in Nederland typt dus iemand dit soort onzin terwijl ze in het bezit is van een diploma, zou het nog ingetrokken kunnen worden wegens schande voor de beroepsgroep?
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 14 april 2015 @ 18:11:

Je weet zeker dat het niet 'de 10 clichés over de donkere man' heet?Ik heb dit journalistieke pareltje (zullen we 'm nomineren voor een Tegel?) nog even opgezocht, en het staat er echt: "10 redenen om een donkere man te daten". En dan met een foto van Doutzen Kroes en Sunnery Dinges (sorry, ik loop achter met mijn roddelbladen).
quote:hello.goodmorning schreef op 14 april 2015 @ 18:13:

'Het verbreedt je kennis over de wereld' is wel een beetje overdreven als je een 'donkere' man date die twee straten verderop is geboren.Volgens viva komen alle donkere mannen nog uit donker Afrika volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:hoelahoepla schreef op 14 april 2015 @ 18:16:

[...]





Ik heb dit journalistieke pareltje (zullen we 'm nomineren voor een Tegel?) nog even opgezocht, en het staat er echt: "10 redenen om een donkere man te daten". En dan met een foto van Doutzen Kroes en Sunnery Dinges (sorry, ik loop achter met mijn roddelbladen).Ik heb meteen een goed idee voor die portrettenserie.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 april 2015 @ 18:17:

[...]





Ik heb meteen een goed idee voor die portrettenserie.
Alle reacties Link kopieren
quote:hoelahoepla schreef op 14 april 2015 @ 18:19:

[...]











Ik heb er ook maar meteen een mode vraag bij verzonnen.

Dat is kennelijk het niveau wat ze zoeken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
En ze hebben vaak een buitenvrouw. Of is dat geen voordeel? Past prima in het rijtje.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het van hun homepage af? Ik kan het in elk geval niet meer vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven