Kitten... niets vergeten te kopen?!

08-04-2015 15:41 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Over ongeveer een week mag ik mijn kitten ophalen! Over de naam voor miss x ben ik nog niet uit...



Ik heb natuurlijk wel al alles in huis, maar ben bang dat ik wat vergeet...

Een lijstje van alles wat ik in huis heb;



- kattenbak + korrels

- tuigje + riempje (zo kan ze mee de tuin in)

- halsbandje

- krabpaaltje

- eet en drink bakjes

- een emmer vol met muisjes, balletjes etc.



Mandje/kussen ga ik deze week nog scoren, en als ze wat groter is komt er ook een grote krabpaal.

Voer moet ook nog gekocht worden, wacht nog op antwoord welk merk ze nu eet.



Heeft er iemand nog tips over de inrichting?! Dingen die niet kitten proof zijn?
Nunc scio quid sit amor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Louise70 schreef op 08 april 2015 @ 22:29:

Ik lees iets niet: Namenlijk, gezelschap! Ben je veel thuis? Zo niet, dan heb je kans dat je kitten gaat slopen en niet erg sociaal wordt... Neem er dan twee!Ik zit momenteel in de WW, dus alle tijd haha! En mocht ik weer aan het werk kunnen, ga ik dit langzaam opbouwen van tevoren ;)
Nunc scio quid sit amor.
Alle reacties Link kopieren
Dat is fijn voor het kitten, veel gezelschap en spelen is belangrijk!
Alle reacties Link kopieren
Maakt niet uit hoe je het gezelschap invult wij hadden als ze alleen was een spelende sloopkogel dus wij hebben met boodschappen doen even de radio aangezet het was meteen over ze ging liggen en sliep gewoon het idee dat er iemand of iets was dat geluid maakte was voldoende later na mijn vakantie hebben we eerst met radio gedaan en elke dag daarna ging ie een uurtje eerder uit met de tijdklok met als resultaat dat je een heerlijk welkom krijgt met likje knuffels en rollende balletjes maar voor de rest alles heel
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Pennen opruimen.. dat is de beste tip die ik je kan geven!

zijn al zoo veel pennen kwijt geraakt door onze 3 monsters.. tot we gingen verhuizen, toen was alles weer terug haha!



onze katten zijn ook helemaal gek van het 'hengeltje' en het lichtje..

oh, en niet je wasmand met schone, opgevouwen was laten staan.. is een heeeerlijk bedje!

en dan kan je alles weer opnieuw wassen door de haren haha
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Alle reacties Link kopieren
Miss X heeft ondertussen een naam; Prul!

Ook ben.ik rustig het huis aan het nalopen op gevaarlijkheden en verstopplekken, heb een lekker matje besteld van Lief!, een mandje kan altijd nog aangeschaft worden.

Reismandje heb ik ondertussen ook, en ik heb een nagelknipper aangeschaft!



Ik zeg, Prul is welkom!
Nunc scio quid sit amor.
Alle reacties Link kopieren
wat een verschrikkelijk leuke naam heb je gekozen! ik hou er wel van
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Alle reacties Link kopieren
Mooie naam en heel veel plezier met prul als het net zo'n leuk katje word als hier dan heb je nog veel leuke momenten en oja als je een doos hebt knip er een paar gaatjes in kan ze lekker ontdekken
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Dat komt vast helemaal goed, ik kan niet wachten tot ze er is... Eindelijk weer wat leven in huis, vooral als vriendlief een paar dagen thuis slaapt.. Gelukkig heeft hij zelf altijd een kat gehad, en is Prul meer dan welkom om mee uit logeren te gaan
Nunc scio quid sit amor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven