Voorbereidingen anaal

10-04-2015 00:24 68 berichten
Dag viva'ers.



Ik had nooit gedacht dat ik hier ooit aan zou beginnen, maar mijn vriend en ik willen graag anale seks proberen. Nu heb ik al het een en ander gelezen over voorbereidingen, maar vraag me wel af wat jullie aan voorbereding doen. Spoelen jullie van te voren zodat er tijdens de seks geen viezigheid meer mee komt?

We zouden het eigenlijk gisteren uitproberen, maar omdat ik nog nooit iets naar binnen heb gehad anaal heb ik in de douche eerst 1 vinger geprobeerd. Hoewel dit met 1 vinger goed ging, voelde ik echter wel dat het daar nog niet leeg was ondanks dat ik een uur van te voren naar de wc was geweest. Heb het hierom maar afgeblazen, omdat ik wist dat er iets mee zou komen als we anale seks zouden gaan hebben. Oh even voor de duidelijkheid, ik ben niet vies van een beetje troep tidjens de seks. Maar poep wil ik toch het liefst vermijden voor zover mogelijk .



Hoe maken jullie je schoon? En mijn belangrijkste vraag: kun je een vaginale douche ook gebruiken voor anale douche? En dan bedoel ik met lauwwarm water erin, niet met die zure vloeistof erin die erbij geleverd wordt. Of moet ik echt een anale douche kopen? Had het ook met de douchekop geprobeerd, maar die straal kwam maar tot 1 cm binnen en wilde het niet riskeren om de straal nog harder te zetten. Misschien rare vragen maar ik moet zeggen dat ik het erg spannend vind .



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:julius schreef op 15 april 2015 @ 13:47:

[...]





Een harde lul ok, maar een zachte tong, nah, dat gaat echt te ver. Logisch Sex en logisch horen helemaal niet bij elkaar. Ik vind dat lekker om te doen en mijn vrouw om daar gelikt te worden. Ieder zijn eigen keus toch.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Je hebt echt geen speciale attributen nodig om u anaal even te spoelen.

Ik heb een Grohe handdouche, en die klik je van de slang af door de 2 knoppen in te drukken.

(zo ziet die eruit )

Ik verdenk de fabrikant er zelfs van dat dit speciaal daarvoor zo gemaakt is.

Ik zet mij met de poep over de rand van het bad.

Dan het water op een zacht lauw straaltje zetten, en de slang met de dop (Grohe) anaal inbrengen, je laat op het gevoel ongeveer een glas water naar binnen lopen en drukt dan alles naar buiten.

Herhaal dat een keer of 5 of 10 tot echt alles proper is. En je bent het eerst komende uurtje loepzuiver, en zo voel je u ook.

Na het reinigen, breng ik een vingertip kokosolie naar binnen, dat glijd als de beste

Ook niet teveel “vullen “ anders worden uw darmen actief en blijft de troep komen, kwestie van te oefenen. Het is geen klysma die je zet waarbij je er 2,5 liter water laat inlopen, een glas water is echt voldoende.



PS: niet vergeten om de badkuip mooi uit te spoelen , je wil niet dat diegene die na u komt, een bad ziet vol spetters ziet.

In de douche vind ik het een smeerboel, omdat je dan staat te trappelen in iets wat je niet tussen uw tenen wilt hebben zitten
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als veel gedoe, plus een vieze badkuip. Hier nooit voorbereidingen, behalve heel soms een condoom omdoen als we beiden voelen dat anaal niet het sluitstuk is van de seks. En verder: als we beiden heel geil zijn, doen we het gewoon. Eikel met pjur, tegen het sterretje en zachtjes naar binnen drukken. Als het gevoel naar een paar tellen gewend is, gaan we beiden gewoon loos. Er is nog nooit wat meegekomen of zo. Daarna lekker fris douchen.
quote:Gregory47 schreef op 18 mei 2015 @ 14:51:

Je hebt echt geen speciale attributen nodig om u anaal even te spoelen.

Ik heb een Grohe handdouche, en die klik je van de slang af door de 2 knoppen in te drukken.

(zo ziet die eruit )

Ik verdenk de fabrikant er zelfs van dat dit speciaal daarvoor zo gemaakt is.

Ik zet mij met de poep over de rand van het bad.

Dan het water op een zacht lauw straaltje zetten, en de slang met de dop (Grohe) anaal inbrengen, je laat op het gevoel ongeveer een glas water naar binnen lopen en drukt dan alles naar buiten.

Herhaal dat een keer of 5 of 10 tot echt alles proper is. En je bent het eerst komende uurtje loepzuiver, en zo voel je u ook.

Na het reinigen, breng ik een vingertip kokosolie naar binnen, dat glijd als de beste

Ook niet teveel “vullen “ anders worden uw darmen actief en blijft de troep komen, kwestie van te oefenen. Het is geen klysma die je zet waarbij je er 2,5 liter water laat inlopen, een glas water is echt voldoende.



PS: niet vergeten om de badkuip mooi uit te spoelen , je wil niet dat diegene die na u komt, een bad ziet vol spetters ziet.

In de douche vind ik het een smeerboel, omdat je dan staat te trappelen in iets wat je niet tussen uw tenen wilt hebben zitten



Goh joh...vertel eens hoe dat afliep?



Maar even....jouw idee van de badkuip en douche is wel een beetje een gek idee, vind jezelf ook niet?

Sterkte!
Ja die douche heb ik ook gezien, maar dat ding wat ik nu heb gekocht is prima. Gaat precies genoeg in, en het is na 3 keer spoelen helemaal schoon.



Het was goed gegaan trouwens, geen viezigheid. Voelde niet vervelend, maar we waren het er beiden over eens dat vaginale seks toch wat fijner is . Anaal zullen we vast nog wel ooit als extraatje doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik wens je erg veel succes en plezier, het is niet aan mij besteed. Sommige uitgangen blijven voor mij uitgangen ;)
I open at the close
quote:Gregory47 schreef op 18 mei 2015 @ 14:51:

Je hebt echt geen speciale attributen nodig om u anaal even te spoelen.

Ik heb een Grohe handdouche, en die klik je van de slang af door de 2 knoppen in te drukken.

(zo ziet die eruit )

Ik verdenk de fabrikant er zelfs van dat dit speciaal daarvoor zo gemaakt is.

Ik zet mij met de poep over de rand van het bad.

Dan het water op een zacht lauw straaltje zetten, en de slang met de dop (Grohe) anaal inbrengen, je laat op het gevoel ongeveer een glas water naar binnen lopen en drukt dan alles naar buiten.

Herhaal dat een keer of 5 of 10 tot echt alles proper is. En je bent het eerst komende uurtje loepzuiver, en zo voel je u ook.

Na het reinigen, breng ik een vingertip kokosolie naar binnen, dat glijd als de beste

Ook niet teveel “vullen “ anders worden uw darmen actief en blijft de troep komen, kwestie van te oefenen. Het is geen klysma die je zet waarbij je er 2,5 liter water laat inlopen, een glas water is echt voldoende.



PS: niet vergeten om de badkuip mooi uit te spoelen , je wil niet dat diegene die na u komt, een bad ziet vol spetters ziet.

In de douche vind ik het een smeerboel, omdat je dan staat te trappelen in iets wat je niet tussen uw tenen wilt hebben zitten Wat een gesodemieter allemaal. Dan ben je toch al doodop voor je beginnen moet?
quote:Gloepje schreef op 21 mei 2015 @ 22:20:

Ik wens je erg veel succes en plezier, het is niet aan mij besteed. Sommige uitgangen blijven voor mij uitgangen ;)Dat zei mijn vriend ook altijd.......
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 mei 2015 @ 22:25:

[...]





Wat een gesodemieter allemaal. Dan ben je toch al doodop voor je beginnen moet?Van alleen zo voorbereiden kan ik al geil worden. Weet niet wat jij allemaal lekker vind maar toch. Ook voorbereidingen horen al bij het sexspel en hoe langer dat duurt hoe beter het allemaal is.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Ik geef mezelf altijd van tevoren een klysma. Ik heb daardoor gelukkig nog nooit last gehad van viezigheid.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon goed schoonmaken, misschien eerst samen douchen als voorspel?

Het is belangrijk om veel glijmiddel te gebruiken, een beetje spuug doet ook wonderen haha!



Neem in ieder geval je tijd, en doe het langzaam aan in het begin.
Niet perfect is ook goed
Alle reacties Link kopieren
Gebruik in ieder geval genoeg glijmiddel of vaseline om de huid wat soepel te maken.

En probeer te relaxen anders gaat het alleen maar pijn doen.
Alle reacties Link kopieren
Allereerst de bekentenis dat ik niet alle reacties gelezen heb. Het zijn er inmiddels liefst 60 of zo! Het onderwerp anaal komt regelmatig terug hier en op allerlei andere fora. Ik zal mijn / onze ervaringen hier delen. Mijn vrouw en ik zijn al 25 jaar samen en doen geregeld anaal. Hoort er gewoon bij en beiden worden we er hartstikke geil van. Voorbereidingen?



In principe doen we helemaal niets, behalve de anus goed wassen (plooien) en vooraf goed gepoept hebben. Als je voldoende en vooral; het juiste glijmiddel gebruikt, wordt het allemaal zo glad, dat er simpelweg niets kan blijven plakken. Okay, 100% gegarandeerd is dat niet, maar pak een handdoek of loop even naar de wasbak en spoel het af. Wat is het probleem? Echter meestal komt er door gebruik van veel glijmiddel niets mee. Wij gebruiken gewoon vaginaal glijmiddel te koop bij Kruidvat, Etos enz. Plastic flesje met heel dun spul. Neukt heerlijk in die kont van mijn vrouw!



Als ze flink geil wordt door het vingeren in haar kont en het zien van fantasieën in mijn ogen en door mijn bewegingen, dan snakt ze na verloop van tijd naar anaal. De rest gaat echt allemaal vanzelf. Ik voel het ook aan haar anus, die dan vanzelf wat wijder gaat staan. Ik kan dan zo m'n eikel er tegenaan duwen en de rest van mijn lul glijdt er dan zo in. Hmh. word er nu alweer bijna geil van!



Dit was het deel zonder voorbereiding. Echter doen we (beiden) enkele keren per jaar (zo'n 2-3 keer) geheel los van anale sex overigens, ook wel eens een darmspoeling. Gewoon omdat het kan! We voelen ons er prettig bij, brengt de bacterie huishouding weer in balans, maakt de boel fris van binnen en laat allerlei klachtjes en ongemakjes verdwijnen. Althans, die indruk hebben wij. En baat het niet, het schaadt ook niet.



Natuurlijk zijn daar allerlei attributen en zo voor te koop, echter niet aan ons besteed. Wij gebruiken beiden gewoon de doucheslang! Douchekop eraf schroeven, rubberen ringetje verwijderen, schroefwartel wegschuiven naar verderop op de slang en dan de kale rubberen of geribbelde metalen slang tegen je kont duwen.



Temperatuur op lauw en waterstraal op 'vriendelijk'. Dit laatste maakt overigens ook niet zoveel uit, lees verder. Ga lekker staan en voel het water naar binnen stromen. Na een tijdje kun je de slang er ook in stoppen. Masseer je buik, overal. Als je krampjes voelt, haal dan de slang er even uit. Poep het water uit. Omdat wij de douche boven de badkuip hebben, mag het allemaal wat 'vies' worden (het is slechts poep). De grotere stukken poep schep je in een gereedstaande emmer. Deze procedure herhaal je. Over die waterdruk:



Op een gegeven moment merk je dat je anus en je darmen gewend raken aan het spoelen. Wij gaan meestal zo'n 15-20 minuten door. Voelt ook heel geil en vaak krijg je dan al zin in iets in je anus (ja, ik ook). Door die gewenning gaat je anus open staan, ook door het vele water wat erin stroomt. Omdat je anus open gaat staan (met de slang er nog in) kan het nooit 'exploderen' of zo. Dus darmscheuren e.d. zijn onzin verhalen. Wij doen dit al jaren en nergens last van. Het water stroomt er gewoon spontaan uit, langs de slang uit je anus. Op een gegeven ogenblik is het water wat eruit komt zo helder, dat je weet dat het van binnen helemaal schoon is. Je bent dan totaal leeg, alle (oude) poepresten zijn weg, je hebt (via je darmwand) heel veel water opgenomen (daarom max 15-20 minuten doen ivm water disbalans in je lijf) en je voelt je als herboren.



Verder is je anus superschoon (gehele endeldarm) en vraagt erom gerimd te worden. Echt, je ruikt niets meer daar! Het is echt een prachtig rond neukgat geworden, waar je heerlijk je stijve piemel in kan steken. Veel glijmiddel en dan heerlijk diep 'uitwonen'. Mijn vrouw geniet er intens van en ik ook. Een dikke dildo in mijn schone kont vind ik ook ontzettend geil.



Zo doen wij dat dus. Als je vragen hebt, stel ze maar. Via dit topic of via pb (als dat kan via dit forum tenminste).



Kortom:

Voorbereiding niet echt nodig, anders dan wat ik al genoemd had en het in de stemming komen (geil worden en hunkeren om in je kont geneukt te worden).



En anders is zo'n grondige reiniging op zijn tijd ook best lekker en daarna kun je heerlijk vingeren en kontneuken ...



Warme groet,



Manlief
.
Je verkoopt haar nog net niet he manlief?
Bedankt voor de uitgebreide uitleg manlief! Ja voor de doucheslanf was ik toh wat huiverig en dat pomoje wat ik heb gekocht werkte prima. Geen viezigheid meegekomen en idd veel glijmiddel. We vonden het beiden opzich fijn maar vinden vaginaal toch nog het fijnste. Ben ik stiekem ook wel blij om want dan vergt wat minder voorbereiding en vind ik persoonlijk lekkerder .
Alle reacties Link kopieren
Als je je echt goed wil voorbereiden, een paar dagen licht/rauw voedsel eten en je geloof niet hoe schoon je daar kan zijn. Maar dat vergt wel heel wat voorbereiding !
-
Alle reacties Link kopieren
juist met zo een pompje ging het mis bij mij.

Omdat er wat water was achtergebleven kwam dat er dus ook weer uit tijdens de sex wat je ook rook );

De eerste keer pompje en ging gelijk mis daarvoor nooit wat aan het handje.



Nee geen pompje meer erin.....gewoon douchen werkt bij mij het beste.
Alle reacties Link kopieren
quote:nikki_28 schreef op 29 juni 2015 @ 17:39:

juist met zo een pompje ging het mis bij mij.

Omdat er wat water was achtergebleven kwam dat er dus ook weer uit tijdens de sex wat je ook rook );

De eerste keer pompje en ging gelijk mis daarvoor nooit wat aan het handje.



Nee geen pompje meer erin.....gewoon douchen werkt bij mij het beste.Spoelen doe je, of heel kort (alleen laatste stukje van je endeldarm, tot aan het s-bochtje) of heel grondig totdat er alleen nog maar schoon water uit komt. Dat laatste is nogal gedoe, dus kort is veel handiger. Met zo'n pompje doe je heel kort, 1-2 spoelingen. Bovenin de dikke darm kom je dan dus niet en alles blijft daar dan zitten. Voor zover dat er al is, want je moet namelijk wel eerst ontlasten (ruim) voor de daad.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven