opgewonden worden van closup selfie filmpje

16-04-2015 09:54 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
En doei laat me afzeiken door een paar onbekende!
Alle reacties Link kopieren
Doei laat me niet afzeiken
Alle reacties Link kopieren
quote:erikjan schreef op 16 april 2015 @ 11:35:

Doei laat me niet afzeikenvolgende topic over plassex dus aan jou niet besteed?
Alle reacties Link kopieren
hey heb ik wat gemist?
quote:Honeymoonquiz schreef op 16 april 2015 @ 11:14:

[...]



Ik zeg ook nergens dat ik dat verkeerd vind, of lees jij iets anders?

En helemaal prima hoor, als jij seks in de sauna en het lekker geil over inlegkruisjes hebben normaal vindt. Maar ik vind het een beetje smerig. Vast erg bekrompen.Je zegt nergens dat je het verkeerd vindt, dus 'smerig mannetje' is een compliment...ah ja oke, natuurlijk!
quote:Enjoy73 schreef op 16 april 2015 @ 12:18:

[...]





Je zegt nergens dat je het verkeerd vindt, dus 'smerig mannetje' is een compliment...ah ja oke, natuurlijk! Je begrijpt hopelijk wel dat de woorden smerig en verkeerd niet dezelfde betekenis hebben? Je legt mij woorden in de mond.
quote:Honeymoonquiz schreef op 16 april 2015 @ 12:28:

[...]



Je begrijpt hopelijk wel dat de woorden smerig en verkeerd niet dezelfde betekenis hebben? Je legt mij woorden in de mond.Dus ik kan jouw gewoon een 'ranzig' vrouwtje noemen... oké duidelijk!
quote:Enjoy73 schreef op 16 april 2015 @ 12:46:

[...]





Dus ik kan jouw gewoon een 'ranzig' vrouwtje noemen... oké duidelijk!Voel je je aangesproken ofzo? Doe even rustig joh. En pak het woordenboek er voortaan bij.
Nee verre van...ik laat het er maar bij, succes verder!



Ps; mocht het cynisch bedoeld zijn...zet er dan een emo achter oid, nu lijkt het enkel een vals etiket wat hij op zijn voorhoofd geplakt kreeg van je. Bovendien schrijf vanuit jezelf; ik vind je een... niet 'je' bent een...het is gebaseerd op jouw bevindingen, hou het bij jezelf!
anoniem_149335 wijzigde dit bericht op 16-04-2015 16:25
Reden: ps...
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven