'We komen tussen acht en twaalf'

16-04-2015 08:17 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zit ik dan, op mijn vrije dag met een kop koffie het nieuws te kijken en het forum door te scannen. Heerlijk, een rustige ochtend!



Tussen 08.00 en 12.00 uur komt er een monteur langs om een apparaat in huis na te kijken. Iets wat fout is gegaan bij de installatie.

Uiteraard ben ik frisgedouched en aangekleed, ik kan die man mijn verwassen huispak natuurlijk niet aan doen.



En toch zit ik een beetje te balen. Ik weet dat het standaard is, zo'n tijdsvak. En toch moet ik er een hele vrije dag voor opnemen omdat ik een behoorlijk poosje in de auto moet zitten voor mijn werk en niet enkel een middagshift kan draaien. Ik stond om 07.00 uur naast mijn bed terwijl ik toch graag wat langer had geslapen.

De beste man zelf is waarschijnlijk een halfuurtje bezig, als hij er eenmaal is. En als hij het probleem direct kan verhelpen natuurlijk. Anders krijgen we hetzelfde volgende week weer opnieuw.



Waarom kan dit niet wat gemakkelijker? Ik heb al hemel en aarde moeten bewegen voor deze afspraak, terwijl het overduidelijk een fout van het bedrijf was. En dan moet ik een hele dag verlof opnemen. Had ik de afspraak tussen 08.00 en 09.00 uur kunnen maken had dit niet gehoeven.



Ik vind het dus behoorlijk stom. En het is een non-probleem. Dat weet ik ook. Maar ik wil graag even klagen



Zijn er hier meer mensen aan het wachten? Op een monteur, of iemand anders? In de wachtkamer bij de tandarts bijvoorbeeld? Dan kunnen we dat gezellig samen doen. Discussiëren over intelligente onderwerpen (de partnerruil van Peter-Jan Rens en Rob Geus lijkt me een fijn onderwerp) vind ik ook leuk
Alle reacties Link kopieren
quote:clemance schreef op 16 april 2015 @ 12:02:

[...]









Wat een hork.



Klacht ingediend? Of heb je er geen puf meer voor?



Mijn man had de afspraak gemaakt dus hij 'handelt het af'. Dus dan weet ik dat morgen de vaste monteur komt en dat hij gewoon gaat zitten wachten totdat de servicedienst weer contact opneemt voor een nieuwe afspraak. En dan zal hij terloops zeggen dat 'een en ander niet zo netjes is verlopen'.



Echt letterlijk. En dan ook verbaasd zijn als zo'n telefonische medewerker niet vraagt naar het hoe en waarom maar enkel een 'wat vervelend' zegt
Nee heb je, ja kun je krijgen
Hier zijn ze altijd of te vroeg of te laat.



Vorig jaar mazoutlevering "tussen 8 en 12". Dus ik ging wel opstaan rond 8 à half 9 (onder het motto "veel kans dat die mens er dan staat om half 1").

Om 20 na 7 stond die vriendelijke man voor de deur met zijn tankwagen. Hij heeft toch 5 minuten mogen wachten tot ik uit bed gesprongen was en kleren aan had (hem wel via 't raam en in pijama verwittigt).



Meestal probeer ik het overigens op mijn man zijn bord te schuiven.

Die werkt toch in ploegen en is meestal of de voormiddag thuis tot 1 uur, of de namiddag thuis vanaf 3 uur.



Online shopping doe ik niet vaak en al helemaal niet voor kleding (ik wil kunnen passen).

Maar als ik dan toch es een boek of dvd online bestel, laat ik die op mijn werk leveren.

Altijd iemand aanwezig .

Mijn collega's doen hetzelfde (en we zijn geen mega-groot bedrijf).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven