Tinder naam veranderen

17-04-2015 14:42 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik zit gisteren bij een vriendin gezellig op bezoek en haar zoon komt de kamer binnen met zijn telefoon in de hand.

Mam ...... ( ik ga geen namen noemen, maar haar vriend dus) staat op tinder met een andere naam en leeftijd.

Wij kijken en ja hoor het was zijn foto maar een hele andere naam en meteen 2 jonger dan hij werkelijk is.



Kan je je tinder naam veranderen?



ik wist niet dat dat kon?
Alle reacties Link kopieren
Dan heeft hij een andere Facebookpagina aangemaakt. Met een andere naam en leeftijd. Kan best hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marjo41 schreef op 17 april 2015 @ 14:45:

Dan heeft hij een andere Facebookpagina aangemaakt. Met een andere naam en leeftijd. Kan best hoor.Dit.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Vraag ik me toch af wat voor tinder instellingen die zoon heeft....
Alle reacties Link kopieren
Ja, dit trieste geval heeft een neppagina op facebook gemaakt en kan daarmee inloggen op tinder, zodat hij niet met zijn echte naam te zien is.



Dat wordt nog leuk thuis als ze hem op het matje roept.
Alle reacties Link kopieren
quote:metteline schreef op 17 april 2015 @ 14:48:

Vraag ik me toch af wat voor tinder instellingen die zoon heeft.... Dezelfde als die de vriend van zijn moeder heeft, anders kun je elkaar niet zien volgens mij
Alle reacties Link kopieren
quote:metteline schreef op 17 april 2015 @ 14:48:

Vraag ik me toch af wat voor tinder instellingen die zoon heeft.... Inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
Maar met de naam en de woonplaats waar hij woont kunnen we hem niet vinden op fb
Wellicht misbruikt/gebruikt iemand anders zijn foto en weet hij er zelf niets van (soort van cattfish?)
Alle reacties Link kopieren
quote:feigje schreef op 17 april 2015 @ 15:29:

Maar met de naam en de woonplaats waar hij woont kunnen we hem niet vinden op fbJe kan fb zodanig instellen dat je onvindbaar bent en alleen op uitnodiging vrienden kan worden.
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Ik dacht dat tinder voor hetero's was en grindr voor holebi's en dus wel opvallend dat die zoon hem dan had gevonden
Alle reacties Link kopieren
2 opties:



Hij heeft zelf een onvindbare fb-pagina aangemaakt met een valse naam.



Iemand anders heeft een onvindbare fb-pagina aangemaakt met een valse foto.
Alle reacties Link kopieren
Dan zou het een schaduw account moeten zijn idd
quote:pointdexter schreef op 17 april 2015 @ 15:49:

[...]



Je kan fb zodanig instellen dat je onvindbaar bent en alleen op uitnodiging vrienden kan worden.



Dit klopt. Of misschien heb jij wel fb en heeft hij je al preventief geblokkeerd.

Of hij heeft dus fb met die andere plaats etc
Alle reacties Link kopieren
quote:iesiesa schreef op 17 april 2015 @ 15:54:

Ik dacht dat tinder voor hetero's was en grindr voor holebi's en dus wel opvallend dat die zoon hem dan had gevondenOp Tinder kan je gewoon zelf instellen of je mannen of vrouwen wilt vinden. Voor iedereen dus.
Ik zou die zoon hem voor de lol laten liken. Als hij het echt is voelt hij zich misschien betrapt als hij dan die foto te zien krijgt.
quote:AnAppleADay schreef op 17 april 2015 @ 15:56:

[...]





Op Tinder kan je gewoon zelf instellen of je mannen of vrouwen wilt vinden. Voor iedereen dus.En kunnen mensen ook zien wat je instelt? Zodat ze kunnen zien of ze zijn wat je zoekt?
Alle reacties Link kopieren
quote:iesiesa schreef op 17 april 2015 @ 15:58:

[...]





En kunnen mensen ook zien wat je instelt? Zodat ze kunnen zien of ze zijn wat je zoekt?



Volgens mij niet. Ik heb zelf alleen bij vrienden meegekeken en dan ook wel eens vrouwen ingesteld om te kijken wie er op Tinder rondhangt.



Maar je krijgt pas een match als je allebei positief swiped, dus een homo kan wel alle mannen positief swipen maar krijgt pas een match als de ander dat ook doet (en dus wss ook homo is) . Als die ander alleen vrouwen wilt zien zal hij hem nooit te zien krijgen.





Maar misschien krijg je ook alleen maar mensen te zien die jouw geslacht hebben ingevuld, dat weet ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Op zijn gewone profiel is hij gewoon actief en hebben we beide hem als vriend en heeft hij niks geblokkerd of onzcihtbaar gemaakt dus waarschijnlijk een onzichtbaar account aangemaakt.

Maar is je profiel foto dan ook onzichtbaar want ik dacht dat die altijd openbaar was
Alle reacties Link kopieren
quote:feigje schreef op 17 april 2015 @ 16:11:

Op zijn gewone profiel is hij gewoon actief en hebben we beide hem als vriend en heeft hij niks geblokkerd of onzcihtbaar gemaakt dus waarschijnlijk een onzichtbaar account aangemaakt.

Maar is je profiel foto dan ook onzichtbaar want ik dacht dat die altijd openbaar was



Die is openbaar als jij op zijn pagina komt. Bijvoorbeeld via een gemeenschappelijke vriend of als je op zijn naam klikt in een reactie/like op een bericht.

Onvindbaar betekent alleen dat je niet vindbaar bent via het "search" balkje bovenin.



Alleen voor personen die je geblokkeerd hebt ben je overal onzichtbaar, ook viavia.



Vaak ben je dan trouwens alsnog zichtbaar via google search, maar zonder achternaam is dat wel moeilijk te vinden... Maar je kan het altijd proberen (google facebook+naam+woonplaats)
Alle reacties Link kopieren
Niks te vinden. Aangezien mijn vriendin de hele dag moest werken zou ik even voor haar op onderzoek uit.

Ik ga haar melden dat ze hem kan confronteren hier mee en wens haar dan veel succes ermee.



Niks te vinden op naam en woonplaats en heb 2 achternamen geprobeerd die ik weet die hij gebruikt.
quote:AnAppleADay schreef op 17 april 2015 @ 16:00:

[...]





Volgens mij niet. Ik heb zelf alleen bij vrienden meegekeken en dan ook wel eens vrouwen ingesteld om te kijken wie er op Tinder rondhangt.



Maar je krijgt pas een match als je allebei positief swiped, dus een homo kan wel alle mannen positief swipen maar krijgt pas een match als de ander dat ook doet (en dus wss ook homo is) . Als die ander alleen vrouwen wilt zien zal hij hem nooit te zien krijgen.





Maar misschien krijg je ook alleen maar mensen te zien die jouw geslacht hebben ingevuld, dat weet ik niet.Dank je wel
Alle reacties Link kopieren
Het kan ook zijn dat iemand anders zijn foto gebruikt. Ik ben mijn eigen foto ook wel eens tegengekomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven