Wat is een goeie prijs voor een stratenmaker?

23-04-2012 19:31 30 berichten
Hallo medeforummers,



Wij zijn ons aan het orienteren voor het laten bestraten van onze tuin, en zijn nogal geschrokken van de eerste offerte die we binnenkregen: 85 m2 voor 2800 euro, en dan zelf de tuin leeghalen. pfff... En de tegels hebben we dan al zelf laten leveren.



Uiteraard gaan we nog verder offertes vragen, maar ben ook wel benieuwd of hier mensen zijn die recent hun tuin hebben laten bestraten en hoeveel jullie dan betaald hebben?
Alle reacties Link kopieren
Wat voor straatwerk wil je?



Sierstraatwerk, kleine steentjes in visgraatmotief, waar veel knipwerk en legwerk in zit is veel kostbaarder dan grote grindtegels van 50x50 leggen.
Alle reacties Link kopieren
ik heb iemand gevonden die mij tuin wilt doen.

nu wil ik weten of 400euro een redelijke prijs is

hij gaat mijn tuin opnieuw leggen met de zelfde tegels,haalt het gras weg en regelt grote tegels gratis van marktplaats en haalt ze op zand heb ik van de woningbouw en het gaat om 45 a 50 vierkante meter is 400euro goed of te duur
Alle reacties Link kopieren
Toevallig heb ik vorige maand ook laten straten.



105 m2 tegels leggen

Alles aantrillen (ervoor en erna)

Heel veel opsluitbanden waterpas zetten (ik heb hele brede extra hoge opsluitbanden omdat hierop ook de schutting, schuur en veranda worden gebouwd)



Hij kwam met 5 man, en was 7 uur bezig.

900 euro.



uitgraven (50 cm, woon in de klei) , zand erin rijden, had ik al door een ander bedrijf laten doen, (dat was 1400 euro.

Maar was ook zwarte grond inrijden en gat uitgraven voor de trampoline)



Degene die het geregeld had ken ik uit het dorp en doet vaker dit soort klussen.



Erg tevreden want het ligt er strak in!
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
quote:jenniffer34 schreef op 18 april 2015 @ 02:39:

ik heb iemand gevonden die mij tuin wilt doen.

nu wil ik weten of 400euro een redelijke prijs is

hij gaat mijn tuin opnieuw leggen met de zelfde tegels,haalt het gras weg en regelt grote tegels gratis van marktplaats en haalt ze op zand heb ik van de woningbouw en het gaat om 45 a 50 vierkante meter is 400euro goed of te duurLijkt me prima prijs!!!
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
Oh het is een oud topic, denk dat to inmiddels al een stratenmaker heeft gevonden
DTEEZ!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven