een man als meid

05-01-2011 09:22 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er vrouwen die dat zouden zien zitten om hun of een man te gebruiken als sissymeid?

Zelf ben ik een man die er van houd om gekleed als sissymeid huishoudelijke taken te doen,opgedragen door mijn vrouw die gelukkig voor mij dat spelletje al eens meespeelt.

Geregeld moet ik mij opmaken en kleden als dienstmeid en dan meestal in roze outfit en roze lippestift omdat ik dat als vernederend beschouw.

Na mijn taken gedaan te hebben volgt er ofwel straf of beloning,en dat gaat van billekoek tot vastgebonden of opgesloten worden.



maxima
Alle reacties Link kopieren
Wat zien ik , stof ? [img]http://dvd.nl/media/uploads/uploads_old ... _large.jpg[/img]



https://www.youtube.com/watch?v=Lon_6TOflDc , vanaf ong. 2.35 min.

zeg niet altijd wat je denkt , denk na wat je zegt ;-)
Haha je mag hier ook wel komen schoonmaken in een roze pakkie hoor ;) en daarna wil ik je heus wel een half uurtje in de hoek zetten maar daarna moet je wel weg.
Alle reacties Link kopieren
natuurlijk heb ik al vele reactie's van mannen gehad maar dat is totaal mijn ding niet ,ik ben 100% hetero.quote:rob_uit_zeist schreef op 02 september 2014 @ 13:34:

Nooit een reactie van een man gehad om daar het huis te zuigen?



En dan na afloop als straf over de knie billenkoek te krijgen op de blote billen?

Of een seksuele opdracht (iets met zuigen) als beloning c.q. straf te krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Kiki mijn roze pakje heb ik niet meer aangezien ik meestal naakt moet werken maar heb wel nog wat spulletjes liggen zoals een kort rokje of kleedje en lingerie enz...Ik moet niet alleen poetsen maar doe ook schilderwerken en allerhande klusjes. Nu zaterdag ga ik bij een dame haar tuinhuis schilderen en omdat dat buiten staat vroeg ik of ik kleding mocht dragen, maar het is volgens haar geen probleem om dat naakt te doen.

En ben benieuwd wat zij mij dan nog laat doen want vorige keer moest ik eten als een hond terwijl zij naast mij aan tafel zat. quote:kiki1987 schreef op 02 september 2014 @ 15:34:

Haha je mag hier ook wel komen schoonmaken in een roze pakkie hoor ;) en daarna wil ik je heus wel een half uurtje in de hoek zetten maar daarna moet je wel weg.
Fijn om te horen dat je zoveel lol uit je fetisj haalt
Alle reacties Link kopieren
tuinhuis zal voor een andere keer zijn was van de morgend iets te fris om naakt buiten te werken.

Maar dat was geen probleem want zij heeft nog werk genoeg voor mij de komende weken. Ik heb vandaag haar garage proper gemaakt en schilderklaar gezet voor volgende week en verder niets specials moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
Op zondag morgend om 7 uur gewekt worden met een sms of ik vandaag al wil komen.

Ik zal dat dan maar doen zeker had eigenlijk een vrije dag in gedachte maar voor een leuke dame doe je al eens iets meer.

Zij verwacht mij om 9 uur kunnen we eerst samen ontbijten en dan de garage schilderen naakt natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Wat vindt je vrouw ervan, dat je dit doet?
Alle reacties Link kopieren
Die heeft daar geen probleem mee omdat het niet om sex gaat en ik dat ook niet gratis doe.

ik heb heel de dag naakt staan schilderen en die dame

kwam geregeld kijken en een praatje doen.

quote:belle_epoque schreef op 07 september 2014 @ 08:33:

Wat vindt je vrouw ervan, dat je dit doet?
Alle reacties Link kopieren
Vandaag een dagje vrij genomen op mijn werk het is mooi weer om bij die dame haar tuinhuis te schilderen.

Er zou een vriendin van haar langskomen liet ze weten via mail en ik moet mij daar geen zorgen over maken gewoon verder doen met mijn werk.

Dit is de eerste keer dat ik naakt werk terwijl er 2 vrouwen aanwezig zijn ben benieuwd en vind het wel spannend.
Alle reacties Link kopieren
Ik was wel zenuwachtig gisteren maar uiteindelijk was dat niet nodig haar vriendin stelde mij direct gerust.

Zij was ook toffe dame die het goed kon uitleggen en heel vriendelijk en dat blijkbaar normaal vond dat ik in mijn blootje aan het werken was.

Wel een beetje raar dat zij over mij spraken precies of ik er niet was

maar ik kon er wel mee lachen.

Bijgevolg heb ik er weeral werk bij want ook die vriendin wil dat ik bij haar kom schilderen.
Naja als dat ervoor zorgt dat hij ook eens meehelpt in het huishouden... Hmm. Maar dan hoeft hij daarna nooit meer seks te verwachten van me
Alle reacties Link kopieren
Vernedering is geen straf voor je. Je geilt er toch op? Een grotere beloning kan je een man niet geven lijkt me.

Ik heb ook wel eens dienstmeiden over de vloer gehad, maar zoals gezegd betalen die mij.
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Alle reacties Link kopieren
quote:clementien schreef op 14 september 2014 @ 14:59:

Vernedering is geen straf voor je. Je geilt er toch op? Een grotere beloning kan je een man niet geven lijkt me.

Ik heb ook wel eens dienstmeiden over de vloer gehad, maar zoals gezegd betalen die mij.

Daar heb je ergens wel gelijk in Clementien maar aan de andere kant kan je het jezelf gemakkelijk maken.

Ik moet doorgaans altijd naakt zijn thuis dat bespaart op de was en de plas zegt mijn vrouw en als wij uitgaan help ik mijn vrouw

tot zij volledig klaar is en krijg ik dan nog 10 minuten voor mezelf.

Om nog niet te spreken over de huishoudelijke taken die zij mij naakt of als dienstmeid laat doen wat soms toch wel zeer vernederend kan zijn.

Een voorbeeld hiervan is dat zij mij naakt laat stofzuigen op mijn knieén en extra goed onder de kasten zegt ze dan terwijl ze achter mij komt staan wat super vernederend is en ik niet graag doe zo.
Alle reacties Link kopieren
Verder alles goed ?
óu sont les neiges d'antan

Ben je weer wakker? 7 maanden afwezig en nu ineens antwoord!
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 05 april 2015 @ 21:56:

Ben je weer wakker? 7 maanden afwezig en nu ineens antwoord!Inderdaad ik ben er weer maar ik heb in die 7 maanden niet stilgezeten hoor werk genoeg gehad.
Alle reacties Link kopieren
quote:maxima48 schreef op 12 januari 2011 @ 14:10:

uiteindelijk is dat maar een spelletje en hebben wij verder een normale relatie en sexleven.

wat ik verder te bieden heb is niet anders dan bij andere mannen denk ik.

andere vrouwen kan ik alleen een proper huis aanbieden of een geschilderde kamer meer niet. is dat voldoende als antwoord of wil je nog meer weten?



maximaJe postte dat je verder een normaal sexleven hebt, ik zou daar wel problemen mee hebben, eerst iemand vernederen en dan normale sex!? Ooit had ik een vriendje met een voetfetish, die hield ook van vernederende spelletjes maar daarna met hem neuken? Dat voelde niet goed, ik kon de knop niet zomaar omzetten.
Alle reacties Link kopieren
quote:klytemnestra schreef op 06 april 2015 @ 14:01:

[...]



Je postte dat je verder een normaal sexleven hebt, ik zou daar wel problemen mee hebben, eerst iemand vernederen en dan normale sex!? Ooit had ik een vriendje met een voetfetish, die hield ook van vernederende spelletjes maar daarna met hem neuken? Dat voelde niet goed, ik kon de knop niet zomaar omzetten.Dat begrijp ik maar al te goed maar bij ons staat het eene los van het andere, na zulke spelletjes wordt er niet geneukt ik mag meestal zelfs niet klaarkomen of ze moest echt goed gezind zijn en dan niet gewoon aftrekken maar op een vernederende manier.
Alle reacties Link kopieren
quote:maxima48 schreef op 06 april 2015 @ 16:40:

[...]



Dat begrijp ik maar al te goed maar bij ons staat het eene los van het andere, na zulke spelletjes wordt er niet geneukt ik mag meestal zelfs niet klaarkomen of ze moest echt goed gezind zijn en dan niet gewoon aftrekken maar op een vernederende manier.ja daar weet ik alles van, hij wilde het liefst klaarkomen onder mijn voet, liggend op de grond. Maar daar heb ik natuurlijk niks aan, hoe lossen jullie dat dan op?
Alle reacties Link kopieren
quote:klytemnestra schreef op 06 april 2015 @ 16:45:

[...]



ja daar weet ik alles van, hij wilde het liefst klaarkomen onder mijn voet, liggend op de grond. Maar daar heb ik natuurlijk niks aan, hoe lossen jullie dat dan op?

een man heeft doorgaans meer zin in sex dan een vrouw maar het gebeurt dat ik weken in het spelletje zit en zolang niet mag klaar komen maar mijn vrouw neemt het als ze er zin in heeft ,zo gebeurt het dat ik haar tot drie maal per dag moet beffen en komt zij drie maal lekker klaar en soms meer.

en dan gebeurt er lange tijd van dat spel niets en vrijen wij normaal.
Alle reacties Link kopieren
En we zijn weeral weg voor een dagje naakt te werken.

Was een tijdje geleden dat ik van die dame nog iets gehoord had, maar blijkbaar heeft zij veel werkjes voor mij.

Ik moest wel een rokje en een topje meebrengen omdat ik ook geregeld naar buiten zou moeten gaan en dat niet naakt kan doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven